Deze week dus op bezoek geweest bij Kendall.
Zeer vlot een afspraak kunnen maken en eens daartoe gekomen op een zeer net en gezellig appartement direct allebei uit de kleren en plaatsgenomen op bed.
Douchen was overbodig omdat we allebei net gewassen waren.
Ze was eerst wat onwennig maar eens ik naast haar lag en haar begon te strelen en kussen wist ze direct dat ik geen bruut was en was de onwennigheid direct verdwenen.
Teasend elkaar aftasten , tongzoenen , likken , blowjob … het was alsof we met elkaar al tientallen keren naar bed waren geweest.
Terwijl ik haar befte werd ze behoorlijk nat en maakte ze zachte geluidjes terwijl haar buikspieren schokten wat wees dat ze een eerste orgasme had gekregen. Ik deed verder en ze nam mijn handen en legde ze op haar borsten gebarend dat ik in haar tepels moest knijpen.
Oh wat een lekker poesje heeft die meid en een lekker lichaam.
Terug naast haar en volop zoenen , tongzoenen waarbij haar ademhaling steeds heftiger werd van opwinding.
Een lekkere blowjob waar alles meegenomen werd en in afwisseling met de handen moest ik toch eventjes gas terug nemen.
Mijn beurt terug en via haar nek naar haar borsten zo naar de zijkant van haar lichaam naar haar dijen en billen , afgezakt naar haar kuiten en terug omhoog , oooo wat werd ze opgewonden.
Ze duwde me weg en nam vlug een condoom, ik legde me op mijn rug en ze kwam bovenop me zitten , in één ruk liet ze mijn lid helemaal verdwijnen in haar kutje. Bedrijvig ging ze op en neer afwisselend naar voor buigend om met me te kunnen tongzoenen.
Goh , zelden zoiets meegemaakt met een dvp , dat is echt een gfe ervaring.
Toen het genoeg voor mij was draaiden we in missio en ik drong diep bij haar binnen waar ze uitermate van genoot en na 30 minuten van voorspel en intiem kwam ik een eerste keer geweldig klaar.
Ik dacht nu zal ze vragen om massage maar niets was minder waar, eikel proper gemaakt en ze legde haar lepeltje lepeltje en ze wreef met haar kont mijn lul terug in het gareel.
Allebei hevig zoenend , hijgend en kreunend duurde het niet lang of er zat al terug een muts over en ze gebood me haar in doggy te nemen. Wat een lekker kontje en kreunen dat ze deed.
We eindigden tenslotte zij helemaal plat op haar buik en ik pompend lekker klaar gekomen voor een tweede maal.
Niet getreurd want ze draaide zich om en begon haar poesje te masseren tot ze zelf ook klaar kwam , een prachtig zicht toch.
Daarna terug wat vrijen , teasen en ze zij dat ik haar terug geil maakte al deed zij hetzelfde…
Ik mijn broek aan en ze trok me terug op bed om te tongzoenen en te teasen terwijl ze tussen mijn kruis wreef en mijn hand nam om haar nog eens te vingeren.
Na dit allemaal zeeeeer tevreden buiten gestapt.
Moet zeggen dat dit een echt gfe gehalte was waar ik zo van genoten heb, het was alsof we al jaren sex hadden gehad.