Recensie Ibbi, Eindhoven, Baekelandplein 5 rechts 4,89 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen weekend nog eens op het plein geweest. M'n vaste dames waren er niet, en ook qua grote borsten zat er weinig (enkel Waida maar die is me toch wat te groot en oud).
Wilde eigenlijk weer huiswaarts keren maar dat is ook zonde als je toch al op het plein staat. Dus nog eens goed rond gekeken en toen zag ik ineens de dame in felgroene bikini op 5 rechts. Met '5 rechts' schoot meteen de naam Ibbi door m'n hoofd. De dame waar ik al zo vaak over gelezen had maar nog nooit bezocht had.

Dus op haar afgestapt en bij de deur haar naam bevestigd gekregen. Daarna meteen binnen gestapt en het ijs werd al gauw gebroken want Ibbi houdt wel van een praatje. Ze praat echt uitstekend Nederlands, dat is ook wel eens fijn. Ze had me al even zien staan en had nooit meer verwacht dat ik nog naar haar toe zou komen.

Ik gaf haar de standaard 50 euro en kleedde me uit. Ibbi lag al naakt op bed en seinde me om langs haar te komen liggen. Nog wat over koetjes en kalfjes gepraat als intro waarna ze zich begon te ontfermen over kleine Vale. Een heerlijke BJ volgde, waarbij ik de eerder genoemde nickname "nilfisk" wel kon begrijpen. Man wat heeft deze dame een zuigkracht. Dit hield ze een 10 minuten vol, waarna ze bovenop kroop. Daarna zat ze nog even op haar hurken bovenop, waarna ik doggy voorstelde. Hier leek ze blij mee want ik had haar tot dusver goed aan het werk gezet. Nu was het mijn beurt, en op zijn hondjes nog even goed tekeer gegaan waarna ik uiteindelijk aan mijn finish kwam.

Ook na de sex geen gehaast met Ibbi. Lekker alles tranquillo, en we hadden het nog even over onze beide prive situaties etc. Na een praatje van 10 min omgekleed en afscheid genomen van Ibbi. Een topper qua sex, een heerlijk lichaam voor een 30 jarige en een schat van een meid. Zo vind je er niet veel in dit wereldje. En terwijl ik naar m'n auto liep bedacht ik me waarom ik deze meid in godsnaam niet eerder bezocht heb. Topper!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eerste keer bij haar geweest. Ze is een vrolijke en grappige dvp. Ze grapte dat ze me niet zou opeten maar dat ze haar bijnaam wel kannibaal is.
Heerlijke pijppartij mc :Stevig zuigen, diep in de keel.
Neuken mc was ook leuk , ze kwam on top. Veel variatie en lekker bewegen met de heupen terwijl ik aan haar borstjes en tepeltjes mocht zitten.

Wip zeker nog eens binnen 😏
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tsja Ibbi, waar moet ik beginnen.
Vanmiddag bij deze mooie goedlachse en Nederlands sprekende dame geweest. In 1 woord, topper !!

Na gezellig wat geklets te hebben zijn we al kletsend op bed belandt . Daar elkaar uitgekleed en geil gemaakt. Als eerste heeft ze me toen lang en diep gepijpt.
Daarna ik haar genomen in misio maar ze stelde voor dat zij t initiatief nam. Ga liggen en geniet zei ze.

Dat heb ik dan ook gedaan. Nieuwe condoom erom en wederom heerlijk gepijpt waarna ze er uiteindelijk bovenop is gaan zitten. Ik ga je verkrachten zei ze haha.

Uiteindelijk heerlijk klaargekomen en zeker nog 10 min naakt op bed nagenoten.
Na 4 zoenen weer gegaan.

Herhalingsgevaar 100%

Sterker nog, ze heeft er een vaste klant bij
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik had een afspraak met een dvp,maar die werd last minute afgezegd. Toen viel mijn oog op de recensie hierboven en dacht; dat kunnen we ook wel weer eens doen.
Een halfuurtje later stond ik op het plein en gelukkig was ze er. Snel naar binnen en het was weer een gezellig weerzien.
Heerlijk gepijpt en daarna nog even cowgirl en als laatste doggystyle geneukt waarbij ik weer veel te snel kwam naar mijn zin.
Maar wat wil je ook met zo'n mooi meisjeslichaam. Precies wat ik lekker vind. Het zal de volgende keer niet zo lang meer duren voordat ik haar bezoek!
 
Weet iemand waar ibbi is?
Op 5 rechts staat een nieuw blondje , klein slank dikke tieten. Ze kent Bibi niet . Is haar 1e dag op t plein.

Niet dat mijn toppertje weg is
 
Terug
Bovenaan Onderaan