Recensie Ibbi, Eindhoven, Baekelandplein 5 rechts 4,89 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

demi is the best

Vaste klant
Forumpionier
109
03/07/21
126
17
Ibbi is al jaren op het plein aanwezig en een van de meisjes met de meeste recensies op hookers.
Haar bijnaam is "de Nilfisk" ivm haar zuigkracht bij het pijpen.
Het is een open en toegankelijk gypsy meisje (lang zwart haar) uit Hongarije van 28 jaar. Prima figuur met schattige kleine borstjes.
Het pijpen is een prima voorspel (lang en diep) om daarna gaan we verder met neuken in meerdere standjes (alles uitsluitend mc).
Ze is absoluut geen klok kijkster en na afloop kun je een goed gesprek met haar voeren (in NL). Ik kom al jaren bij haar en zij is voor mij DE favoriet op het plein.
 
Zeker een van de vaste toppers op het plein. Weet je dat zeker van die leeftijd? Volgens mij kom ik er al langer dan 10 jaar.. :oops:..

... was een keer bij haar voor een 'normaal' bezoekje maar ze vroeg me haar te masseren. Uitgebreid van top tot teen met olie deze mooie gemasseerd. Ze genoot ervan. En ik natuurlijk ook. Daarna beloond met een heerlijke beurt. Natuurlijk gewoon afgerekend maar ben ruim een uur binnen geweest voor een 'vluggertjestarief'. Sindsdien wel een zwak voor haar.
 
@Barry Meisjes blijven in dit vak vaak een aantal jaar dezelfde leeftijd, omdat ze weten dat veel mannen nu eenmaal een zwak hebben voor jong. Ibbi kan er met haar lichaampje ook voor door. Ik denk dat ze inmiddels wel 30-31 moet zijn.

Ben er zelf ook jarenlang gekomen, totdat ik verhuisde. Altijd goede ervaringen gehad.
 
Mijn respect voor Ibbi is niet in woorden te beschrijven. Haar dienstverlening is van een topkwaliteit, maar haar lieve persoonlijkheid waardeer ik zelfs meer. Bij haar krijg je gegarandeerd waar voor je geld.
 
Jullie maken mij nieuwsgierig! Zodra ze weer op het Baekelandplein zit ga ik er heen. Ik hoor graag als ze weer gespot is.
Dan kan ik op deze nieuwe site meteen mijn eerste recensie schrijven.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Al regelmatig bezocht en blijft gewoon altijd gezellig om even langs ibbi te gaan.
 
IBBI neemt altijd rustig de tijd.
Ze kan goed pijpen daar is ze niet vies van.
En ze vindt het lekker dat je haar masseert ga er binnenkort weer een keer langs
 
Gisteren weer eens een kijkje gaan nemen op het plein. Was toch in de buurt van Eindhoven. Maar helaas weer geen Ibbi op 5 rechts....
Zit ze er op vaste dagen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan