Recensie Ibbi, Eindhoven, Baekelandplein 5 rechts 4,89 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mosterd na de maaltijd helaas. Is ze er vandaag of morgen? Ik moet een klein uurtje rijden. Dat is het mij wel waard als ik weet dat ze op het plein zit. Dan kan ik na afloop ook mijn eerste recensie schrijven op dit nieuwe forum.

Ibbi is er elke dag aanwezig als de raam leeg is dan is ze bezet. Voor beffen vraag ze niet extra
 
Afgelopen donderdag heb ik haar weer bezocht. Omdat het best lang geleden was vanaf de vorige keer hebben we eerst een half uurtje bij gekletst en daarna een heerlijke ouderwetse sex sessie gehad.
Lekker deep throat pijpen en daarna verder met standje 69. Wat een heerlijk mals en strak kutje met malse schaamlipjes. Uiteindelijk kwam ze klaar op mijn tong toen ik haar klitje uitgebreid verwende.
Daarna een vijftal standjes, waarbij ik uiteindelijk klaar kwam staand achter haar, zij voorover gebukt mijn ballen stelend.
Wat een heerlijke vrouw is het en daarnaast ook heel sociaal en gezellig. Na ruim een uur namen we afscheid.
De volgende keer laat zeker niet lang op zich wachten!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ibbi heb ik in het verleden een aantal keer bezocht. De laatste keer was volgens mij rond december 2020. Mijn hemel, wat was dat toch een top ervaring. Ik had toen ontzettend veel stress omdat ik al een paar maanden 7 dagen per week ging werken. Toen ik Ibbi had bezocht was mijn stress verdwenen en ging ik met een big smile naar huis. Ik had verwacht dat ik moeilijk opgewonden zou raken omdat ik zoveel stress had, maar het pijpen deed ze gewoon zo goed dat ik zelfs begon te kreunen. Hierna had ik eerst doggy geprobeerd, maar ik was gewoon te oververmoeid dat het niet ging. Zij stelde voor dat ik op mijn rug ging liggen om reverse cowgirl te doen. En toen, mijn god, de snelheid en kracht die ze had tijdens deze stand was onwerkelijk. Ik was in shock van hoe lekker het aanvoelde. Ze was echt lang bezig voordat ik klaarkwam, maar het liefst had ik nog uren door willen gaan op deze tempo. Ibbi bedankt voor deze ervaring!
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen om half 9 even een kort bezoek aan deze lieve meid... ze begint gewoon om 8 uur! Heel fijn om haar te treffen in een sexy jogging pakje, niets er onder... lekker een tijdje gepijpt en heerlijk dat kleine kutje gelikt... daarna kwam ze heerlijk bovenop me zitten en heeft ze haar ochtend workout gedaan :) ik kom al jaren bij deze leuke meid en het blijft een feest!
 
Vorige week heb ik Ibbi weer bezocht.
Ze was heel blij om mij weer te zien, al was het maar omdat er een man met de "monster cock" rondliep, die ze maar al te graag wilde vermijden.
Ze vertelde me waarom en ik kan me daar heel veel bij voorstellen. We hebben daarna uitgebreid over andere "bijzondere klanten" gesproken en sommigen hebben wel heel afwijkende wensen. Ik heb me rot gelachen, vooral over hoe zij dat vertelde.

Het is een engel, want ook al heeft ze een hekel aan sommige klanten, afwijzen zal ze hen niet snel.
Ze vertelde dat ze soms erg veel pijn heeft na een bezoek.
We hebben inmiddels al zo lang contact, dat we over allerlei privé zaken met elkaar praten. Ik heb haar daarom uitgelegd dat ze daarover met deze klant gewoon moet praten en als het echt niet anders kan voortaan weigeren.

Hopelijk doet ze er ook iets mee, want ik kan me een bezoekje uit het verleden herinneren dat ze absoluut niet gepenetreerd wilde worden met mijn vingers maar ze wilde daar toen niet over praten.

Uiteindelijk hebben we een heel uitgebreide sessie samen gehad, waarbij zij mij na afloop nog een btb olie massage gaf en me een 2e spetterend hoogtepunt bezorgde.
Hopelijk blijft dit "petite gypsy meisje" (zoals ik haar liefkozend noem) nog jaren in Eindhoven werken,
 
Veel dames die langer op het plein werken hebben soort gelijke verhalen. Wanneer je normale sex wilt, ben je tegenwoordig een uitzondering. Verder is het toch ook triest dat dames zoals Ibby bepaalde klanten maar moeilijk kunnen weigeren.
 
Onder het motto 'goede wijn behoeft geen krans' geen recensie maar wel een top bezoek aan deze lieve meid. Al een jaartje of 10 een vaste waarde op het pleintje die nog niets aan enthousiasme heeft ingeboet. Ook prettig dat ze zich de taal eigen heeft gemaakt waardoor je gewoon een gesprek kunt voeren over alledaagse dingen.
Klein buikje over gehouden aan de lockdown maar wat mij betreft een aanwinst op dat petit lijfje. Een hele leuke vrouw(tje).
Groet, TB
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen donderdag bij Ibbi geweest. Echt een topper en een hele lieve en aardige meid. Ook een pre dat ze nederlands spreekt. Zij gaat mij nog vaker zien.
Pijpen kan ze ook als de beste. Daardoor niet verder gekomen dan dat. Maar de volgende keer neem ik met haar wel langer de tijd. Absoluut de moeite waard.
 
De laatste maanden heb ik Ibbi NIET meer bezocht.
Ik wilde wel, maar ze was steeds bezet.
Ze heeft het erg druk. Zelfs vroeg op de ochtend.
In het verleden klaagde ze regelmatig over de matige klandizie, maar daar heeft ze inmiddels weinig last meer van.
Ik bezoek haar meestal al vroeg op de ochtend, want daar voel ik me zelf prettiger bij!

Maar ook nadat ik onlangs telefonisch met haar afgesproken had "viste ik achter het net".
Op het afgesproken tijdstip kom ik bij haar deur en zie nog net een klant naar binnen gaan.
Ik appte haar dat ik voor de deur stond. Maar ze wilde eerst deze klant afwerken en zou na 20 minuten voor mij beschikbaar zijn. Wat een afknapper!

Ik heb haar sinds ze op het plein werkt (al ruim 12 jaren) al vele malen bezocht, maar helaas lukt dat de laatste tijd moeizaam en met frustratie.
Gelukkig heb ik op het plein (en ook elders) meerdere goede alternatieven.
Maar het blijft jammer dat het zo loopt.
Hopelijk lukt het een volgende keer wel met haar, want het blijft een heerlijke vrouw als het om sex gaat.
 
Ik zou me toch eens achter de oren krabben want als Ibbi zo met vaste klanten omgaat, hecht ze daar blijkbaar geen waarde aan. Qua drukte heb ik alle dames zwaar horen klagen dat het lange tijd niet zo slecht is geweest.
Ik zou dit soort "pro's" maar beter mijden. Er zijn nog genoeg leuke andere dames die vaste klanten wel waarderen.
Ik had het van Ibbi trouwens niet verwacht dus het zou ook zo maar een andere oorzaak kunnen hebben.
 
Very nice experience. She is so chatty an easy going. While blowjob, fingered her pussy. Sex in three positions before finishing. Was allowed to touch and suck the boobs, full gfe experience. Kissing and anal not possible.
 
Gisteren, voor het eerst sinds heel lang weer een bezoekje aan Ibbi gebracht. Waarom zo lang gewacht denk je dan.
Ik heb er ten volle van genoten. Een gezellig babbeltje om te beginnen. Na het uitkleden eerst even lekker met elkaar gespeeld. Aan haar tepeltjes gezogen en haar lipjes gelikt terwijl zij mijn penis verder liet groeien. Vervolgens een heerlijke pijpsessie met veel afwisseling, soms heel diep. een genot.
Toen werd het tijd om haar diepte te peilen. Gekozen voor dame on top, waarbij mijn penis diep in haar kutje verdween. Heerlijk klaar gekomen.
Tenslotte naast elkaar liggend nog wat gebabbeld en tevreden naar huis. Volgende keer niet te lang wachten met Ibbi.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het is altijd een feestje bij Ibbi. Volgens mij kom ik al een jaar of tien bij haar. Een lieve meid! Ze vind het fijn als je haar masseert. Dan komt ze echt los. Ze noemt mij altijd 'lekker ding'. En ik laat mezelf graag in de waan…
Ook fijn dat ze zich laat beffen. Helaas is zoenen niet mogelijk..
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
amazing girl who deep throats you so good you'll feel like you're in heaven. I can only imagine what pzc is like because the blow was the highlight. Asked for a lil more sucking before she got on top and did good work there. Finally finished in doggy which was very enjoyable. Would return but she's a bit older than I'd prefer. Good sex and sucking nevertheless
 
Terug
Bovenaan Onderaan