Recensie Angie, Eindhoven, Baekelandplein 6 rechts 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Zwelgje

Wandelaar
56
09/03/22
40
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/raamprostitutie/eindhoven/4359302-angie
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Verbaasd me dat er nog geen recensie van Angie is. Mooie Bulgaarse met knopje in haar neus en tatoeages onder meer op haar schouderblad. Vriendelijke dame . Bood wel meteen extra's aan zonder opdringerig te zijn. Pijpt bijzonder goed. Stevig met lange halen. En laat zich gewillig op zijn hondjes nemen. Mijn favoriete positie met zicht op haar strakke kontje. Niet de jongste op het plein, niet de slankste. Maar gewoon een mooie vrouw die overal in Europa al gewerkt heeft. Ervaren dus maar de service die ze geeft daar is niets mis mee. Ga zeker terug
 
Verbaasd me dat er nog geen recensie van Angie is. Mooie Bulgaarse met knopje in haar neus en tatoeages onder meer op haar schouderblad. Vriendelijke dame . Bood wel meteen extra's aan zonder opdringerig te zijn. Pijpt bijzonder goed. Stevig met lange halen. En laat zich gewillig op zijn hondjes nemen. Mijn favoriete positie met zicht op haar strakke kontje. Niet de jongste op het plein, niet de slankste. Maar gewoon een mooie vrouw die overal in Europa al gewerkt heeft. Ervaren dus maar de service die ze geeft daar is niets mis mee. Ga zeker terug
O ja ze zat op kamer 6 links
 
vandaag voor de tweede keer deze Bulgaarse dame bezocht, te herkennen aan haar eerder vernoemde tattoo's.
Het was wederom een plezierige bijeenkomst.
Het is een gezellige praatgrage dame, die doet wat je afspreekt. Begint ook met te vragen wat je graag zou willen en wat ze allemaal te bieden heeft.
Intussen begint ze je al wat op te wrijven en heeft zij haar kleren eerder uit dan jij.
Na een grondige wasbeurt lekker begonnen met 69 zonder, daarna kort missio en doggy en uiteindelijk met de hand afgemaakt. Vele duizenden presentjes aan haar geschonken :) .
Ze is 27 en zit intussen al 8 jaar in het vak, Italië, Duitsland en België gewerkt en nu hier, is dus heel wat gewend.
Zeker een nieuw bezoek waard.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/raamprostitutie/eindhoven/4359302-angie
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren middag de verleiding van haar mooie gezichtje niet kunnen weerstaan. Zeer vriendelijk ontvangen. Totaal niet opdringerig over extra's.
Pijpen was prima wel erg kort. On top ook erg kort. Niet erg strak. Borsten zijn helaas al wat op de retour.
Er was vanuit mij niet echt een klik. Angie deed erg haar best maar voor mij was dit het niet. Ze heeft met hand afgemaakt.
Voor mij geen herhalingsgevaar maar snap wel dat dit voor andere wel zo kan zijn👍
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/raamprostitutie/eindhoven/4359302-angie
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze Bulgaarse eens bezocht, ze zat met een leuk koppie achter het raam op nummer 7. Erg vriendelijk (5 sterren) en rustig, ook wel in voor een praatje. Je geeft d'r 50 euro en je krijgt een prima tijd met een aardige dienstverlening. Ze heeft op meerdere plekken gewerkt en werkt rustig mee.
Ze is begonnen met pijpen, met cd, rustig en met redelijk gevoel, verder niet heel bijzonder. Vervolgens zij bovenop waarin ze lekker actief is. Het afgemaakt in doggy en daarbij geen tijdsdruk ervaren.

Leuke meid op dit plein, herhalingsgevaar is aanwezig, maar beperkt.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/raamprostitutie/eindhoven/4359302-angie
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Had a quick session with her on her second day back. She's quite sexy in my opinion but the blowjob was just ok. She also rode me for 1 minute max before complaining she was tired. Moved to doggie and her ass was amazing but again complained about the position not being nice for her. Finally did missionary where i finished quite quick. She then got up fast and i was quickly ushered out of the room. But she was a nice lady so I'm not sure if I'd return
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan