Recensie Sonja, Eindhoven, Baekelandplein 24 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

geleenstraat

Vaste klant
Forumpionier
119
01/07/21
228
48
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag in de regen nog eens een rondje op het plein in Eindhoven, veel dames zijn al vertrokken en dus zijn al redelijk wat luiken gesloten, maar toch was er nog wel enig aanbod. De kleine dame op 24 viel mij op, zij stond midden in de kamer en leek mij wel wat. De Roemeense Sonja bleek net vijf dagen op het plein te staan, na elders al wat jaren gewerkt te hebben. Sonja is een kleine dame met een tattoo van een roos net onder d'r buik, flink uitvergrote borsten en vrolijk gezind. Op het standaard tarief bood ze gelijk al aan voor de dubbele tijd te blijven en daar pzc aan toe te voegen. Nou prima: zo gezegd, zo gedaan.
Beiden op bed plaatsgenomen en eerst eens begonnen met een rustige verkenning. Sonja komt mooi binnen handbereik liggen op het ruime bed, dus genoeg mogelijkheid om haar lichaam eens te verkennen terwijl zij later ook bovenop komt voor een verkenning. Na een tijdje begint zij, binnen handbereik blijvend, met pijpen. Het pijpen is lekker, gevarieerd en zeker niet droog. Spuug is Sonja niet vreemd, dat voelde ik op een gegeven moment wel aan het bed, geen idee of ze daarvan achteraf iets vervangen heeft.
Sonja daarna maar eens geneukt, zij eerst bovenop. Bovenop doet ze goed mee, kijkt ze je aan en blijft ze close, erg lekker. Vervolgens in doggy verandert dat, je kan d'r wel lekker neuken, maar ze blijft redelijk stil. In deze positie heb ik het afgemaakt.
Achteraf nog een babbeltje als de dame op het bed blijft liggen: vervolgens ik naar buiten en zij onder de douche.

Sonja is een vriendelijke kleine dame die zeker voor het plein een prima ervaring weet te geven. Ze is vrolijk en wat brutaal en weet d'r diensten in een prima show goed te geven. Het herhalingsgevaar is voor mij redelijk groot.
 
Afgelopen week haar ook bezocht een zelfde ervaring als geleenstraat. Zou haar een deze dagen nog eens willen bezoek iemand enig idee of ze nog aanwezig is en welke dagen ? Afgelopen donderdagavond was het donker op nr 24.
 
Ik heb een normale snelle sessie gehad bij haar. Ze vroeg mij ook of ik een half uur wilde met pzc. Kon haar alleen 70 aanbieden, dat aanbod sloeg ze af.

Ze heeft good looks en is super aardig zoals hierboven is omschreven. Maar haar service bij een vlugge sessie vind ik echt van het type afwerksex. Pijpen deed ze goed, maar kort. Na het klaarkomen, direct 1 seconde erna eraf om cd eraf te halen. Vervolgens geen tijd voor aftertalk. Ik moest mij boven alleen aankleden, ze ging beneden wachten. 'you make you ready, I wait downstairs' zei ze . Dat was de eerste keer dat ik dit mee maakte. Afterservice en klantenbinding kent ze misschien misschien niet. Althans niet als je 50 euro betaald.

Gezien wat hier eerder gezegd is, lijkt haar service beter wanneer je voor een 100€/30min sessie gaat.

Voor mij geen herhalinggevaar, ze heeft een ietwat ondermaats indruk bij mij achter gelaten.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Saw this lady dressed in a red outfit and she was dancing erotically behind the window. Saw the ratings here and decided to go in. Extras discussed before hand and settled for pzc. This was expertly done with lots of spit and it felt so good. Makes me wish some of the toppers in the square offered it too. She got on top and didn't really do much there but it was still a good riding. Doggy was the best! Most people here forget to mention this girl has a nice peachy ass but that is one of these girls greatest assets. That peachy ass was wobbling and delicious to grab during the deed. I finished in missionary with a view of her beautiful face. No hands in between or any of that weird stuff.

The only bad thing that other reviewers mentioned i guess was her getting ready in the downstairs bathroom whilst i was freshening up in the room upstairs. I personally didn't mind - I'm there to dump my load not to chit chat to the lady. Overall, i think I'd return. Don't be shy to ask for extras - she gave me a whole list of options open but didn't really remember all
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Na de goede recensies ook maar een bezoekje gewaagd.
Nou wat een aanfluiting, pzc ja 2 min.
Na 10 min al beginnen te zeuren dat je moet komen.
Met aan en uitkleden bij elkaar misschien net 20 minuten binnen geweest.
Herhalings gevaar 0. Tis dat is minimaal 1 ster moet geven.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan