Recensie Ice, Jinda Thai Massage, Duisburg (Tervuren) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Brofessor

Wandelaar
93
15/03/23
303
15
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://jindathaimassage.be/
Totale kosten (in euro)
100
Voor wie het niet weet, Jinda Thai is het salon van Linda, voormalig van Thai Butterfly voor de kenners. Nette nieuwe zaak gelegen in Duisburg, een rustig dorpje nabij Tervuren. Parkeren voor de deur, hoewel beperkt, maar 100m verderop in het dorp is meer parkeergelegenheid. Ben een tournee van alle dames daar aan het doen. Ploy (al terug weg denk ik) en Bel waren al gepasseerd, en nu dus bij Ice geweest.

Zij deed open, en smaken verschillen natuurlijk, maar ik vind haar de mooiste dame daar. Knap gezichtje met slank lijfje, smalle taille and kleine maar mooie borstjes. Schoentjes uit, naar de kamer, uitkleden, even douchen en het bed op voor de massage. Die trouwens prima was. Alles kwam aan bod: armen, rug, schouders, bips, benen, voeten. Ze vroeg of het niet te hard was, ik zei dat het gerust steviger mocht. Dat deed ze dan ook. Niet te zacht, niet te hard. Net goed. Dan begon ze stilletjes te teasen, stiekem tussen de benen kietelen en strelen. Gevolgd door body 2 body.

Toen mocht ik omdraaien en ging ze door met de b2b met tussen door al wat handwerk, een mooie kans om met de eigen handen haar lijfje te verkennen, om uiteindelijk bovenop me te komen voor een pussy gliding sessie. Toen stond ik stilaan op ontploffen en heeft ze afgewerkt met een handjob waarbij zo focuste op mijn eikel. Vind ik echt heerlijk. Lekker hard gespoten. Er was nog een beetje tijd over, dus ze heeft nog even mijn nek en schouders gemasseerd. Tijd netjes gevuld. Even douchen, afscheid genomen en de deur uit.

Kortom, mooie dame die naar mijn mening goed masseert en lekkere happy geeft. Zij ziet mij wel eens terug. Ze boodt het niet aan en heb er zelf ook niet naar gevraagd want niet echt zin in, maar vraag met af of ze meer doet. Ik ga ervan uit dat wat extra centen op tafel zel extra deuren opent. Of liever, benen.

Terug
Bovenaan Onderaan