WHEM Anna, Arnhem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kan maar nergens een recensie vinden. Heeft er iemand ervaring met deze dame?

Negen van de tien trannylovers wil een pik in zijn kont voelen, Deze shemale doet dat zo te zien niet . ze wordt dus minder vaak bezocht en blijven de recensies weg
 
Jaren geleden liep ik eens door de Geleenstraat
Ik was geil en dook het eerste de beste inhammetje in waar verschillende dames zaten en naar mij wenkten
Ik zocht de lekkerste uit en ging haar schaars verlichte kamertje in
lekker werd ik afgetrokken en gepijpt
Dan vroeg ze terwijl ze haar slip liet zakken ,,Heb jij hier moeite mee ? eerst begreep ik haar niet maar toen zag ik opeens in het schemerige kamertje haar pik.
Ik voelde me een kneus omdat ik helemaal niet had gemerkt dat dit een shemale was .
Ze vroeg of ik haar wilde pijpen, maar dat wilde ik niet, aftrekken wel
Toen moest ik op mijn rug gaan liggen met mijn benen omhoog en ze ging voor mij zitten
Ineens voelde ik een druk op mijn anus en daarna pijn
Au, riep ik, sorry zei ze en stopte een kluit vet tussen mijn billen
Daarna weer een gevoel als of ik moest schijten maar de druk werd minder en ik begon het lekker te vinden
Terwijl ze mij neukte trok ze mij af totdat ik op mijn eigen buik spoot
Ik was anaal ontmaagd ,
Ik laat me nu graag neuken door dames met een voorbinddildo maar met een shemale afspreken is me nooit meer gelukt jammer genoeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je hebt top of bottum soms melden ze dat
En de meeste shemales geven het in hun advertentie duidelijk aan als ze graag kontjes neuken
Anaal bij man kan alles zijn. bij vrouwenadvertenties staat dat ook
D'r zijn zat shemales, die versa zijn hoor, dat is niet òf/òf, maar èn/èn. Misschien is het zelfs nog wel een meerderheid ook.
 
Nee, meestal geen reactie, en vaak vinden ze mij te oud. Ik vind shemales kieskeuriger dan vrouwen
Business is business hoor, daarbij speelt je leeftijd meestal geen rol. . Ook voor deze dames. Ik ben in het verleden vaker door vrouwen afgewezen, dan door shemales. Als 20er, 30er, maar ook als 50 plusser.
 
Business is business hoor, daarbij speelt je leeftijd meestal geen rol. . Ook voor deze dames. Ik ben in het verleden vaker door vrouwen afgewezen, dan door shemales. Als 20er, 30er, maar ook als 50 plusser.
geloof me, als je zo oud bent als ik, zijn er een hoop dames die afhaken, behalve toen ze zonder werk zaten tijdens corona, toen kon ik overal terecht
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan