WHEM Iemand ervaring met Ilhame?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb haar is geboekt als car date, ik vond het zelf niks.

Veel nep gekreun, geen stevige borsten, praatte nogal rare praat. Liet ook fotos van haar kind zien etc.

Voor de rest was het afspreken wel goed en duidelijk, ze liet duidelijk weten waar ze was en hoelaat ze er was. Ook stond live locatie aan.

Ze heeft haar prijs ook omhoog gegooid zie ik, had haar voor 170 euro dacht ik.

Misschien dat ze op een bed beter te doen is?
 
Ik heb haar twee keer thuis op een bed ontvangen. Ook voor 170 euro/uur. Voor mij was het prima, niet meer en niet minder. Zoenen was wat matig, seks deed ze leuk mee en volgens mij kwam ze beide keren zelf ook klaar.
Gesprekje ging over koetjes en kalfjes, niks raars bij mij. Ze vertelde dat ze een kind had, maar geen foto's van gezien oid.


En ik denk dat dit ook een advertentie van haar is:
 
Ik heb haar twee keer thuis op een bed ontvangen. Ook voor 170 euro/uur. Voor mij was het prima, niet meer en niet minder. Zoenen was wat matig, seks deed ze leuk mee en volgens mij kwam ze beide keren zelf ook klaar.
Gesprekje ging over koetjes en kalfjes, niks raars bij mij. Ze vertelde dat ze een kind had, maar geen foto's van gezien oid.


En ik denk dat dit ook een advertentie van haar is:

Is geen advertentie van haar, op Kinky staat ze in Nieuwstad on herkenbaar achter een raam. Staat offline, kan hem nergens vinden.
 
Heb haar is geboekt als car date, ik vond het zelf niks.

Veel nep gekreun, geen stevige borsten, praatte nogal rare praat. Liet ook fotos van haar kind zien etc.

Voor de rest was het afspreken wel goed en duidelijk, ze liet duidelijk weten waar ze was en hoelaat ze er was. Ook stond live locatie aan.

Ze heeft haar prijs ook omhoog gegooid zie ik, had haar voor 170 euro dacht ik.

Misschien dat ze op een bed beter te doen is?
Haha rare praat? Wat moet ik me precies voorstellen? 😂
 
Nou ze vertelde dus van alles over ervaringen wat ze gehad heeft in Groningen, uiteindelijk liet ze dus ook gesprekken zien van studenten die haar is geboekt hadden inclusief foto's.

Was een hele rare ervaring, en toen moesten we nog neuken. 😅
Ach ja, eenieder zijn vermaak 😅 was ze Verder vriendelijk, mooi? Toch mijn grootste criteria
 
Precies, op en duur maar gezegd of ze mn pik in haar mond wou doen aangezien ze toch alleen maar aan het lullen was.

Vond haar er degelijk uit zien en voor de rest wel vriendelijk en lief ja.
Algehele ervaring was wat minder.
Dank! Ik zal het overwegen. Aanbod in Groningen lijkt vrij mager verder..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan