Inmiddels is de week voorbij en ben ik bij Mara geweest. Spoiler alert: ik had naar de alarmbellen moeten luisteren.
Ik ben laat op de avond geweest. Dat kan goed uitpakken en dat kan slecht uitpakken, heb met allebei ervaring en dit keer pakte het slecht uit.
Afspreken ging wel redelijk, werd snel naar de juiste deur (in Rotterdam Noord) geleid en na de nodige instructies (niet bellen, maar sms'en) ging de deur open. En daar stond de trans van de foto's met een mooie glimlach op haar gezicht. En ik smolt als sneeuw voor de zon.
De kamer was een beetje rommelig en ze had niet eens moeite gedaan haar koffer uit te pakken, dus ze zal niet echt lang in Rotterdam blijven denk ik. Toen het slipje uitging keek ik verlekkerd naar het slagzwaard dat ik van de foto's en het film kende, maar was ik zag viel een beetje tegen. Nou ja, dat komt wel goed, dacht ik nog in mijn onschuld.
Maar hoe ik haar ook pijpte en hoe hard ze er ook zelf aan trok, niets hielp. Ze was moe zei ze (of al te vaak gekomen) en haar pik was niet meer hard te krijgen. Kan gebeuren en hoewel een teleurstelling, een ingecalculeerd risico. Dan moet je maar eerder op de dag gaan.
Maar had dat dan aan de telefoon gezegd. En in haar sms-berichten zei ze zelfs nog dat ze zowel passief als actief was. Als iemand aangeeft langskomt die aangeeft dat je actief moet zijn, zou je kunnen overwegen om te zeggen "dat gaat niet meer lukken vandaag". Dat deed ze niet en dat was jammer. Ook niet echt uniek trouwens, dus ook daar had ik beter moeten weten.
En als je dan iemand teleur moet stellen, doe dan in ieder geval je best om er nog wat van te maken. Gooi er een massage tegenaan of zoiets. Ook dat was niet het geval. Geen enthousiasme, geen wil er iets van te maken. Van het (tong)zoenen uit haar advertentie kwam ook niets terecht.
Positieve dingen? Zoals gezegd is ze echt de trans van de foto. Bloedmooi en de weinige keren dat ze moeite deed te lachen, was het een gezicht om van te smelten. Pijpen was zalig, maar ze was het ook snel beu. En ze heeft een nauw kontje zodat ik toch nog wel lekker ben klaargekomen.
Daarna was het ook snel gebeurd trouwens. Veel sneller dan je van het afgetikte bedrag zou mogen verwachten. Er was nog een man in het huis. Ik snap dat je dat wilt als dame, maar het maakte wel dat ik er verder maar niets van gezegd heb dat de date wel erg snel was afgelopen. Was er ook wel een beetje klaar mee. Direct nadat ik vertrokken was, was ook de advertentie offline.
Dus wellicht trof ik haar op een verkeerd moment, wellicht was ik te afstotend voor haar of was er iets anders aan de hand. Ik sluit niet uit dat wanneer je haar treft op een goed moment, dat je een geweldige date hebt. Mijn date viel in ieder geval behoorlijk tegen en ik ga geen nieuwe poging meer wagen. Ben er voorlopig even klaar mee, met het reizend circus.
**UPDATE**
Inmiddels is Mara in Utrecht gearriveerd.