Recensie Iemand ervaring met Mara? 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Butters

Wandelaar
Forumpionier
36
16/07/21
46
5
Ik zag vandaag deze schoonheid voorbijkomen


Eigenlijk zijn er 3 dingen waardoor ik normaal gesproken door zou scrollen:
* Het tarief van €200/uur
* Het afgetrainde lichaam
* Het gevoel van "te mooi om waar te zijn"

Maar toch is het bij deze advertentie anders, ik blijf er naar kijken. Bij het filmpje dat bij de advertentie zit, staat haar volledige naam: Mara Baker. En toen ik die door Google gooide, kwam ik onder andere dit tegen:


Dus ondanks de drie alarmbellen ga ik het deze week toch proberen. Tenzij iemand ervaring met haar heeft en me adviseert om het niet te doen.
 
Inmiddels is de week voorbij en ben ik bij Mara geweest. Spoiler alert: ik had naar de alarmbellen moeten luisteren.

Ik ben laat op de avond geweest. Dat kan goed uitpakken en dat kan slecht uitpakken, heb met allebei ervaring en dit keer pakte het slecht uit.

Afspreken ging wel redelijk, werd snel naar de juiste deur (in Rotterdam Noord) geleid en na de nodige instructies (niet bellen, maar sms'en) ging de deur open. En daar stond de trans van de foto's met een mooie glimlach op haar gezicht. En ik smolt als sneeuw voor de zon.

De kamer was een beetje rommelig en ze had niet eens moeite gedaan haar koffer uit te pakken, dus ze zal niet echt lang in Rotterdam blijven denk ik. Toen het slipje uitging keek ik verlekkerd naar het slagzwaard dat ik van de foto's en het film kende, maar was ik zag viel een beetje tegen. Nou ja, dat komt wel goed, dacht ik nog in mijn onschuld.

Maar hoe ik haar ook pijpte en hoe hard ze er ook zelf aan trok, niets hielp. Ze was moe zei ze (of al te vaak gekomen) en haar pik was niet meer hard te krijgen. Kan gebeuren en hoewel een teleurstelling, een ingecalculeerd risico. Dan moet je maar eerder op de dag gaan.

Maar had dat dan aan de telefoon gezegd. En in haar sms-berichten zei ze zelfs nog dat ze zowel passief als actief was. Als iemand aangeeft langskomt die aangeeft dat je actief moet zijn, zou je kunnen overwegen om te zeggen "dat gaat niet meer lukken vandaag". Dat deed ze niet en dat was jammer. Ook niet echt uniek trouwens, dus ook daar had ik beter moeten weten.

En als je dan iemand teleur moet stellen, doe dan in ieder geval je best om er nog wat van te maken. Gooi er een massage tegenaan of zoiets. Ook dat was niet het geval. Geen enthousiasme, geen wil er iets van te maken. Van het (tong)zoenen uit haar advertentie kwam ook niets terecht.

Positieve dingen? Zoals gezegd is ze echt de trans van de foto. Bloedmooi en de weinige keren dat ze moeite deed te lachen, was het een gezicht om van te smelten. Pijpen was zalig, maar ze was het ook snel beu. En ze heeft een nauw kontje zodat ik toch nog wel lekker ben klaargekomen.

Daarna was het ook snel gebeurd trouwens. Veel sneller dan je van het afgetikte bedrag zou mogen verwachten. Er was nog een man in het huis. Ik snap dat je dat wilt als dame, maar het maakte wel dat ik er verder maar niets van gezegd heb dat de date wel erg snel was afgelopen. Was er ook wel een beetje klaar mee. Direct nadat ik vertrokken was, was ook de advertentie offline.

Dus wellicht trof ik haar op een verkeerd moment, wellicht was ik te afstotend voor haar of was er iets anders aan de hand. Ik sluit niet uit dat wanneer je haar treft op een goed moment, dat je een geweldige date hebt. Mijn date viel in ieder geval behoorlijk tegen en ik ga geen nieuwe poging meer wagen. Ben er voorlopig even klaar mee, met het reizend circus.

**UPDATE**
Inmiddels is Mara in Utrecht gearriveerd.
 
Laatst bewerkt:
Jammer om te horen dat je date tegenviel, ze had idd wel mogen aangeven dat ze niet meer de energie had om top te zijn...
Maar die abs van haar "are to die for", zijn ze nog steeds zo strak als op de advertentie?
 
Maar had dat dan aan de telefoon gezegd. En in haar sms-berichten zei ze zelfs nog dat ze zowel passief als actief was. Als iemand aangeeft langskomt die aangeeft dat je actief moet zijn, zou je kunnen overwegen om te zeggen "dat gaat niet meer lukken vandaag". Dat deed ze niet en dat was jammer. Ook niet echt uniek trouwens, dus ook daar had ik beter moeten weten.
Geld gap, dat gaat het om en nergens anders over. Een trans die daar eerlijk over gaat zijn, dat is een speld in een hooiberg zoeken.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/utrecht/5241459-mara
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik heb Mara een tijdje terug ook bezocht. Ze zat toen nog in Amsterdam, dichtbij het Rijksmuseum, in een niet al te discrete locatie (tussen allemaal terrasjes enzo). Ik had een vergelijkbare ervaring met Butters hierboven. Ik weet niet hoe laat hij arriveerde, maar ik was er ongeveer om 19:00u en ook toen kon ze em niet goed meer omhoog krijgen. Ze probeerde 't nog wel en eventjes ging 't nog wel, maar na een minuut of 10 gaf ze op, was te slap geworden. Ze had al veel klanten gehad, zei ze. Daarna haar maar geneukt en ze is inderdaad erg strak, dus dat maakte wel wat goed. Denk dat bottom zijn ook wel haar voorkeur geniet, want ze genoot er zichtbaarder van dan toppen. Pijpen doet ze goed, ze is zeker de dame van de foto's, inclusief de (iets minder) zichtbare abs. Lul is prima, maar had 't idee dat ie het formaat van de foto's niet haalde (maar misschien kwam dat omdat ze 'em niet goed hard kreeg).

Verder vond ik haar wel aardig en vriendelijk, doch een beetje afstandelijk overkomen en inderdaad, die gozer in huis... beetje mood-killer. Hij deed niet echt z'n best om niet gehoord te worden of zo.

Ik ben benieuwd of er mensen zijn die haar wel geil en goed hard hebben meegemaakt. Ben benieuwd hoe ze dan is. Ik hou het voorlopig in ieder geval bij één bezoekje.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan