Iemand ervaring met Naomi Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
NOOIT VOORAF BETALEN>>
Mijn ervaring was niet met Naomi, maar met een andere dame. Inderdaad nooit vooraf betalen. Een keer de helft via een tikkie betaald. Toen gingen ze me om de andere helft vragen. Heb ik niet gedaan, maar daarna werd ik inderdaad gelijk geblokt. De vrouw was steeds maar 2 a 3 dagen onder dezelfde naam en zogenaamd in dezelfde stad actief. Het volgende weekend deden ze het trucje weer met een andere plaats en een andere naam. Ik ben er een keer ingetrapt. Nooit meer. Doe het niet vooraf betalen.
 
Ik ben er ooit ingetrap..ook soort vooruit betalen....had een afspraak met een grietje...die zou ik gaan ophalen en dan naar mijn huis gaan...ze stapt in ..en vraagt..kun je vooraf even langs coffeeshop rijden...ik wil even wat halen...ik zeg ja ...ze vraagt vast 50 euro want ze had geen geld..daarom deed ze nu ook daten..en de 50 euro zouden we van het geheel aftrekken...aangekomen bij shop..om de hoek...geef haar 50 euro..ze zegt ben zo terug....nou ze moet nou nog komen??
 
Ik ben er ooit ingetrap..ook soort vooruit betalen....had een afspraak met een grietje...die zou ik gaan ophalen en dan naar mijn huis gaan...ze stapt in ..en vraagt..kun je vooraf even langs coffeeshop rijden...ik wil even wat halen...ik zeg ja ...ze vraagt vast 50 euro want ze had geen geld..daarom deed ze nu ook daten..en de 50 euro zouden we van het geheel aftrekken...aangekomen bij shop..om de hoek...geef haar 50 euro..ze zegt ben zo terug....nou ze moet nou nog komen??
Haha. Zeer bekende truc.
 
Behalve de alarmbellen rondom het telefoonnummer, bevat de advertentie zelf ook enkele alarmbellen.
Nieuwe SJ-account, hele jonge dame 22 jaar pas, biedt onder andere anaal en NZC aan, "goed Nederlands sprekende" maar de tekst staat vol met fouten, geen echte prijzen voor de diensten, graag appen ipv bellen...

Je moet echt zéér kritisch selecteren anders ben je de Sjaak voordat je het in de gaten hebt...?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan