WHEM iemand ervaring met...Omega Club (swingersclub)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dorisday

Stamgast
Forumpionier
567
06/07/21
277
13
Heeft iemand ervaring met volgende dames die tegenwoordig regelmatig aanwezig zijn Omega Club (swingersclub) in Oostkamp: (zie site Omega Club)
Leticia
Anna Love
Ella
Hot Amanda
Sexy Sasha
Caro(line)
Sammy Gold

Zijn alle foto's recent en wel degelijk van de desbetreffende dames ?
+ (indien mogelijk) een geschatte leeftijd van de dames aub. Merci.
 
Ik weet wel 1 ding waar je totaal niet omheen kan, de zaakvoerder van Omega breekt en brak in het verleden iedereen die bare deed af, elke dag opnieuw kritiek bij hem was het altijd met condoom zonder discussie en wat kondigt hij nu al meer dan een week aan:
"Bare gang bang in Omega" of hoe je eerst iedereen de grond inboort en ze dan gaat kopiëren die man is niet in staat zelf iets te bedenken. Wat gaat zijn commentaar nu zijn? Als je zelf van plan bent omdat je ziet dat bij andere iets goed werkt en veel volk trekt zwijg dan, ze eerst afbreken en dan ook bare doen zegt genoeg. En als er straks een klant terug komt die een ziekte heeft dan komt dat zeker niet van hem maar van anderen!! Ik lach me dood !!!
 
Van de man die iedereen die bare doet met de grond gelijk maakt maar dan hun ideeën steelt en het ook gaat doen, arme man het is erg dat je al ideeën moet nadoen omdat je vastgesteld hebt dat andere er nu eenmaal succesvol mee zijn 😂😂😂😂😂🤣🤣🤣😂😅😅😂😂😂
 
De helft van de dames is ouder sommige zijn er al meer dan een jaar niet geweest en degene die er dan zijn werken niet met de volle zin. Net als op zijn site foto's van vele jaren geleden. Ben 3 keer geweest maar telkens iets anders, dame die alleen was bleef aan de bar je moest dus al veel geduld hebben een andere dame die was ver boven de leeftijd op de foto's. Nee voor mij niet meer, zeggen dat de meiden er spontaan zijn en ze een maand voordien aankondigen, en verder als je aan de toog komt is hij niets anders aan het doen dan alles en iedereen die hij als concurrent ziet af te breken, in de drie keer dat ik er was waren het telkens dezelfde mensen en concurrenten die hij aan het afbreken was, sorry ik ga voor ontspanning niet voor fake News dan kan ik thuis ook tv kijken.
 
Vandaag eens langs geweest voor de eerste keer op de "bare" gangbang.
Wat een fiasco was me dat.
Onthaal is letterlijk , cashen en trek uw plan 😂
Er was ook maar 5 man en ne peirdekop.
Die peirdekop was het spermasletje van dienst. Die niet magere dame, was meer aan het pauzeren dan wat anders.
Toen ik een opmerking maakt naar de zaakvoerder werd het gewoon afgewimpeld als zijnde "het is warm, ze verdiend ook even een pauze"
Met pauzes om de 5min kan je niet spreken van een gangbang, maar eerder van een pitstop even te doen.
De foto's op de affiche waren trouwens ook van voor de coronatijden 🤣
Ik had wel op het forum wat opgezocht hoe het er was, maar wou het zelf even zien en bemerken.
Bij deze dan ook de eerste en de laaste keer!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan