Iemand ervaring met Sannie omgeving Houten? (Sexjobs: https://www.sexjobs.nl/gangbang/woe-8dec-en-don-9dec10-tot-12uur-omgevin-houten_7871044)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
"Voor wie wacht komt alles steeds te laat" triggerde mij om de proef op de som te nemen. Dus ben ik dit 16/12 naar Houten gereden voor de ochtendsessie van 10-12 uur. Mooi nieuw appartement en in de woonkamer was ruimte voor meer, maar er waren vier mannen op af gekomen. We werden ontvangen door een hele spontane, mooie dame, Sandra. Ze bleek een sexbeest. Ze pijpt diep en nat met het bijpassende geluid. Nmc was in alle gaatjes mogelijk en Sandra nam zelf vaak het initiatief om zich op allerlei manieren te laten neuken. Ze deed haar best om alle zaad in haar mondje op te vangen en door te slikken. Kortom, heb al vele gb's bezocht, maar deze staat in de top 3. Na een heerlijke douche heel tevreden huiswaarts gekeerd.
San, je gaat mij zeker terug zien.
 

Gaat het toevallig om deze dame?

L82.
ik kwam de adv van Sandra ook tegen, ziet er interessant uit! Voor mij niet als GB maar gewoon als prive bezoek. Iemand hier recente ervaring?
 
Heb van de week met de dame in kwestie een afspraak ingepland. Eenmaal
Aangekomen in Houten verzint mevrouw een of andere klote smoes. Dat ik er maar begrip voor moest hebben, dat er iets was tussengekomen. Had er graag in der reet geneukt , maar dit feestje moet ik annuleren helaas.

Had de afspraak nota bene dag van te voren gepland
 
Hier heb ik altijd een hekel aan. Als wij dat als mannen doen kom je gelijk op een fakerslijst en dames die dit doen verwachten dan nog begrip en respect ook.... Vervelend voor je!

Heb zelf app contact gehad met deze Sannie maar had daar geen goed gevoel over. Achteraf was mijn radartje denk ik wel aan op dat moment.
 
Ik heb betere, heel goede zelfs, ervaringen.
Ik ook, één keer bij GB geweest waar ik vlak voor het einde binnenkwam, toen heeft ze me heerlijk gepijpt, niet lang daarna nogmaals op pijpdate bij haar geweest was ook heerlijk. Uit een recensie die ik later las bleek dat ze ook NZC doet (die optie staat niet op kinky maar wel op SJ), dat vind ik risky, daardoor geen herhalingsgevaar (meer).

SJ-advertentie: https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/sandra-all-in-100-nederlandse-slet_7867193
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan