Iemand ervaring met Stef & Devi?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op een ander forum wordt ze uitgebreid beschreven. Ze laat zich in alle drie de gaatjes lekker volspuiten en ziet er goed uit. Wel zijn er op de GB zo'n 20 man, dus is het meer een zaaddump dan een GB. De organisator is betrouwbaar en de locatie goed.
 
Hallo ik ben er nu 1 x geweest. Was een geile gangbang. Dit was in mijn vakantie dus kon ik overdag genieten van deze geile meid. Nu ik weer aan werk ben zal ik er helaas niet meer komen. Ze zoeken nog wel mannen die van een geile bare gangbang houden.. dus meld je aan voor 12-8-2021. Iedereen komt uitgebreid aan bod bij Devi. Ik ben die middag 2 x in haar kutje klaargekomen..
 
Hallo ik ben er nu 1 x geweest. Was een geile gangbang. Dit was in mijn vakantie dus kon ik overdag genieten van deze geile meid. Nu ik weer aan werk ben zal ik er helaas niet meer komen. Ze zoeken nog wel mannen die van een geile bare gangbang houden.. dus meld je aan voor 12-8-2021. Iedereen komt uitgebreid aan bod bij Devi. Ik ben die middag 2 x in haar kutje klaargekomen..
Moet er nog aan toevoegen dat Stef een goede gastheer is en zorgt dat er wat te drinken is.
 
Nou afgelopen donderdag bij de bare bang met Devi…..
Er waren ong. 8 hengsten .
Locatie was OK…..
Vanaf de eerste minute was Devi bezig met minstens 2 mannen te gelijk ! Echt geil om te zien….
Eerst ff beffen en dan meteen aan de slag ! Heren waren heel attent en deed netjes in de zin van " ok wie is de volgende?
Ook een DP sessie met en andere kerel …. Devi was een top meid, heel rustig, kon zeer goed pijpen en slikt alles wat ze kreeg….. vond het ook super geil dat haar kut zo vol was !!!!!!!!
( excuses maar ik ben zooooo slecht met NL grammatica hoor en vind het soms moeilijk om alles uit t eleven)
Cheers
Jimmy
 
Lijkt geil! Hoe is ze zelf? Qua omgang/geilheid/uiterlijk? Ze ziet er heel petit uit op de foto's, is ze in het echt ook zo? En qua gezicht? Ik weet dat smaken verschillen, maar is ze een lekker ding? Ik zag dat ze richting de 40 gaat, ziet er ook zo uit (of ouder of jonger)?
 
Excuus voor mijn vele vragen! Ik ben nieuwe in deze wereld en niet vaak in de gelegenheid om een bezoek te maken, vandaar dat ik graag uitgebreid research doe voor ik bepaal waar ik mij tijd, geld en pik in steek ? Of dit nou een bezoek aan een dvp, privehuis of gangbang is
smile.png


Ook heb ik negatieve ervaringen door mij door mijn geilheid te laden leiden en met een willekeurig knap koppie op Kinky.nl af te spreken (zie mijn review over Didi)
 
Mijn vorige keer met Devi was op Nov 16. Een tijdje geleden dus. Maar het was echt onvergetelijk. Als het altijd met haar is. Altijd gewillig, altijd (bijna geen pauze), eerlijk deel van de aandacht.

Op 15 Feb 2022 is weer een feestje met haar gepland, maar ik bijna kan niet wachten om haar volgespoten gaatjes weer te bewerken. En misschien niet veel mensen weten dat ze DP doet, graag zelfs.
 
Mijn vorige keer met Devi was op Nov 16. Een tijdje geleden dus. Maar het was echt onvergetelijk. Als het altijd met haar is. Altijd gewillig, altijd (bijna geen pauze), eerlijk deel van de aandacht.

Op 15 Feb 2022 is weer een feestje met haar gepland, maar ik bijna kan niet wachten om haar volgespoten gaatjes weer te bewerken. En misschien niet veel mensen weten dat ze DP doet, graag zelfs.
Binnenkort is er weer een gb met haar!
 
Dit was mijn enige bare gangbang en 2 dagen later was het raak: chlamydia. Twee keer een kuur voor moeten doen. ik geloof best dat de dame schoon is of was, maar dat geldt niet per se voor de andere wandelaars.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan