Iemand ooit eens naar een DVP voor iets anders?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bezoek de dvp's altijd vele km buiten mijn eigen stad. Kwam in een privé huis, en de dames kwamen zich voorstellen. De tweede dame was mijn overbuurvrouw. Nooit gedacht dat zij als alleen staande moeder en bloed mooi, dit werk deed. Ze kwam zelfs op de verjaardag van mijn kinderen en liep regelmatig binnen voor een bakkie koffie met mijn toenmalige vrouw.

Zij schrok toen ze mij zag, stelde zich niet voor en liep vloekend weg. Ik heb haar gekozen en samen naar boven. Gastvrouw moest wel op haar inpraten om deze stap te zetten. Daar een uur samen gepraat en uiteindelijk een uur verlengd en een top ervaring rijker. Zo af en toe nu ook haar thuis bezocht en heerlijke sex. Maar beide enorm geschrokken maar nog altijd blij dat ik de keuze maakte voor haar. In eerste instantie puur alleen om dit te bespreken om geen apart gedrag te krijgen in de straat. Zal altijd respect voor haar hebben en dit is wederzijds wat ip
De kamer gebeurd blijft op de kamer.
 
Bezoek de dvp's altijd vele km buiten mijn eigen stad. Kwam in een privé huis, en de dames kwamen zich voorstellen. De tweede dame was mijn overbuurvrouw. Nooit gedacht dat zij als alleen staande moeder en bloed mooi, dit werk deed. Ze kwam zelfs op de verjaardag van mijn kinderen en liep regelmatig binnen voor een bakkie koffie met mijn toenmalige vrouw.

Zij schrok toen ze mij zag, stelde zich niet voor en liep vloekend weg. Ik heb haar gekozen en samen naar boven. Gastvrouw moest wel op haar inpraten om deze stap te zetten. Daar een uur samen gepraat en uiteindelijk een uur verlengd en een top ervaring rijker. Zo af en toe nu ook haar thuis bezocht en heerlijke sex. Maar beide enorm geschrokken maar nog altijd blij dat ik de keuze maakte voor haar. In eerste instantie puur alleen om dit te bespreken om geen apart gedrag te krijgen in de straat. Zal altijd respect voor haar hebben en dit is wederzijds wat ip
De kamer gebeurd blijft op de kamer.
Dvp´s zijn ook gewoon mensen zo als alle andere vrouwen.
 
Dank je, nou voel ik me weer even echt oud. 🤣😉
Ik heb dat nu ook al ik zag een tijdje geleden een filmpje op fb met films uit mijn jeugd als ice age, ratatouille cars. 21 jaar oud,16 jaar oud 15 jaar oud. Ik speel al de remakes van de games die ik in mijn jeugd gespeeld heb. Dan denk ik ook van man ben ik al zo oud, waar is die tijd naar toe.
 
Lach mij maar uit hoor, maar vroeger wel is naar Club Mabuhay geweest (een echt hoerenhotel met Latina's), ik bedoel iedereen komt daar voor sex te hebben, maar ik heb wel is gehad dat ik voor een dame kleding had gekocht. Echte kleding gewoon, geen lingerie maar gewoon kleedjes. Ik was stapel verliefd op die dame en ik geloofde erin haar echt voor mij te winnen en te hopen dat de dag zou komen dat ze samen met mij op vakantie zou gaan. Hoe ver weg van de wereld kan je zijn? Heel ver! Maar de dame was wel eerlijk. Ze wilde niets beloven. De enige zekerheid was dat zij een tijdje zegde dat ze met vakantie ging naar Spanje tot ze echt begon te beseffen dat ik echt met haar mee wilde gaan. Toen zegde ze het bezoekje erna dat ze verhinderd was en ze naar Duitsland in Wuppertal werd overgeplaatst en ze niet op vakantie kon gaan. Maar goed de de dag kwam dat ze dan terug in Mabuhay werkte en er was zo'n dag dat ik niet door sex maar door andere factoren last had van een ontsteking en ik liever geen sex had, maar ik wilde wel haar zien. Ik had toen een lang kleed bij, ze trok het aan, en we hebben een half uurtje op Latijns-Amerikaanse muziek gedanst en ze tongde me dan regelmatig maar sex hebben we die keer niet gehad. Je zag wel aan haar, dat ze smakte om de volgende keer wel weer te neuken. Die meiden daar neuken van 11u tot middernacht. De meesten staan daar zo geil als wat en toch dus een keertje alleen gedanst en geen sex gehad.
 
Ik heb met een dvp wel eens gaan winkelen,wandelen,op restaurant, gewoon lekker op de bank thuis met wat McDo,.....maar die momenten waren niet betalend. Dus was ze op die moment ook niet in haar rol van dvp.
Bij een dvp (ook haar) altijd voor seks. Liefst zo veel mogelijk, en natuurlijk wat babbelen tussen de rondjes. Maar nooit de bovenhand.
 
Gedichtje van Hugo Claus ...

Er was eens een pastoor,
Een heel grote vent,
Eén die kon spreken met heel veel talent !
Beste gelovigen, sprak hij,
Ik ben wat hees
Maar vandaag wil ik u spreken
Over een heel klein stukje vlees..
Het is langwerpig en stijf,
Volgens velen het koddigste aan het lijf.

Hiermee kan de mens zo veel goeds verrichten,
Helaas menigeen onder u dien ik te betichten
Misbruik gemaakt te hebben van dit wonderding.
Mocht men weten hoeveel bloed er is vergoten,
Hoeveel rampen en ongelukken uit dit kleine stukje vlees zijn ontsproten,
Ja voorwaar, zeg ik, men zou het afsnijden met een schaar.

Beste gelovigen,
Ik zal u zeggen wat het is,
Want alleen zal je het nooit vinden,
Dat kleine stukje vlees, langwerpig en stijf,
Het koddigste ding van een menselijk lijf,
dat is en blijft …
De tong van een venijnig wijf
 
Terug
Bovenaan Onderaan