Ik ben op zoek naar een Sugarbabe

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mocht de off-topic over oud geworden Sugababes niet? Ik vond het wel grappig.

Anyway. Ik denk dat Pfefferbeisser een leuke studente oid zoekt, niet eoa simpel tiep die zichzelf high class noemt en d'r handje ophoudt.
 
Afgaande op enkele adverterende dames, heb ik het idee dat ze vooral hopen met weinig seks en veel geld te kunnen leven.
Waarom zou je gaan werken als je op andermans beurs kan teren?

Omdat je juist dan een sugarbabe bent? Veel voor weinig. Sugerbabes zoeken suikeroompjes met een dikke bankrekening die hun onderhoud. Daar krijg je dan hun gezelschap voor en dat hoeft niet sex te zijn.
Meestal zijn het oudere heren met jonge meiden.
 
Pcies. Een hele dag betaald worden voor je tijd, waarvan een aantal uur shoppen ook op zijn rekening, diner op zijn rekening en ok vooruit een uurtje sex. Mooi als je als dame een kerel zo gek krijgt.

Ik weet niet of het echt aan de dame zal liggen. Oudere heren vinden het juist fijn om iemand financieel en materieel te steunen en er zijn zat vrouwen die dat zoeken.

Kijk bijv naar de nieuwe vriendin van Peter Gillis 🤣
 
Ik weet misschien ook wel iemand, is best leuke meid , jaar of 25, Iraans-Nederlands enorme voorgevel. Ze noemde mij altijd haar sugardaddy. Ik had dat niet bedacht. Maar vroeg om de gekste tijden om geld , als ze in buitenland stond om te tanken.
Om een retourvlucht te kopen op vakantie . In Dubai viel alles duurder uit op vakantie
Ik ben er maar mee gestopt en op de blok gegooid.
 
Omdat je juist dan een sugarbabe bent? Veel voor weinig. Sugerbabes zoeken suikeroompjes met een dikke bankrekening die hun onderhoud. Daar krijg je dan hun gezelschap voor en dat hoeft niet sex te zijn.
Meestal zijn het oudere heren met jonge meiden.
Dan schijnt het leeftijdsverschil ineens niet meer zo'n barrière te zijn.
 
Ja, die zullen best aardig zijn. Ze hebben er immers heel wat bij te winnen.
De mens is van nature lui, dus als ze het zo weten te krijgen dat ze weinig tot niets hoeven te doen en er warmpjes bij zitten, dan is de missie geslaagd.

Intussen zijn er op SJ een aantal oproepen te lezen van vrouwen die de eindjes niet aan elkaar kunnen knopen en hopen dat er daar iemand te vinden is die kan bijspringen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan