Ik zit te twijfelen of wandelen mijn ding wel is?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Noctis32

Wandelaar
79
28/06/23
64
7
Zijn er andere die hier ook mee zitten. Ik ben 2 jaar geleden begonnen met wandelen. Ik vind het wel een leuke hobby, maar aan de andere kant zit ik nog steeds te twijfelen. Heb wel een aantal super dates gehad met super aantrekkelijke DVP die ik wel nog een keer wil bezoeken. Inmiddels rond de 10-12 DVP bezocht. Waar ik mee zit is, het risico op STDs, ook aangezien je natuurlijk ook wel intiem wil zijn met de dames zoals beffen of TZ. Ik begrijp wel altijd bescherming. Vooral als je eenmaal in de kamer met de dame zit ga je er natuurlijk op los. Op een dag zat ik op mezelf te denken, waar ben ik eigenlijk mee bezig? Aan de andere kant super spannend en leuk, want mijn liefdesleven buiten DVPs is er niet. Aan de andere kant vraag ik me af of dit roekloos gedrag is. Hebben andere mensen hier ook last van? Ik vraag me serieus af of wandelen wellicht niet mijn ding is.
 
Zijn er andere die hier ook mee zitten. Ik ben 2 jaar geleden begonnen met wandelen. Ik vind het wel een leuke hobby, maar aan de andere kant zit ik nog steeds te twijfelen. Heb wel een aantal super dates gehad met super aantrekkelijke DVP die ik wel nog een keer wil bezoeken. Inmiddels rond de 10-12 DVP bezocht. Waar ik mee zit is, het risico op STDs, ook aangezien je natuurlijk ook wel intiem wil zijn met de dames zoals beffen of TZ. Ik begrijp wel altijd bescherming. Vooral als je eenmaal in de kamer met de dame zit ga je er natuurlijk op los. Op een dag zat ik op mezelf te denken, waar ben ik eigenlijk mee bezig? Aan de andere kant super spannend en leuk, want mijn liefdesleven buiten DVPs is er niet. Aan de andere kant vraag ik me af of dit roekloos gedrag is. Hebben andere mensen hier ook last van? Ik vraag me serieus af of wandelen wellicht niet mijn ding is.
Tsja...
Je kan je natuurlijk ook het huis nooit verlaten, enkel gezond eten, geen koffie, geen alcohol... en zeker niet roken! kan je vast wel honderd jaar worden!

Maar... als je ook nog een beetje lol wil in het leven...
 
Het geld kan ik missen, heb geen relatie meer, ik ben gezond en ik haal er veel plezier uit om al die lekkere wijven te daten. Tuurlijk zijn er risico's maar altijd je gezond verstand blijven gebruiken. Verder niet teveel over nadenken, oogkleppen op en gaan met die banaan! Het leven is veel tekort dus geniet ervan zolang het kan.
 
Het geld kan ik missen, heb geen relatie meer, ik ben gezond en ik haal er veel plezier uit om al die lekkere wijven te daten. Tuurlijk zijn er risico's maar altijd je gezond verstand blijven gebruiken. Verder niet teveel over nadenken, oogkleppen op en gaan met die banaan! Het leven is veel tekort dus geniet ervan zolang het kan.
Precies dat!

En... wel je buikgevoel volgen. Mocht je een keertje een treffen waarbij je 'ernstige twijfels' hebt (bijv. kwa hygiene) meteen omdraaien! (en zeker op dat moment niet je pik laten beslissen!) En dan loopt het echt wel goed hoor...
 
Zijn er andere die hier ook mee zitten. Ik ben 2 jaar geleden begonnen met wandelen. Ik vind het wel een leuke hobby
Mee eens. Ik heb allerlei hobby's geprobeerd zoals postzegels verzamelen, sjoelen en origami, maar dit is wel het leukste.

Alle gekheid op een stokje: ik twijfel ook regelmatig, maar dat is dan meer op het moment zelf, als ik zin heb. Dan vraag ik me oprecht af of het de moeite, het schuldgevoel (richting partner) en het geld waard is. De laatste tijd is het dan vaak: bij twijfel niet doen.
 
Zijn er andere die hier ook mee zitten. Ik ben 2 jaar geleden begonnen met wandelen. Ik vind het wel een leuke hobby, maar aan de andere kant zit ik nog steeds te twijfelen. Heb wel een aantal super dates gehad met super aantrekkelijke DVP die ik wel nog een keer wil bezoeken. Inmiddels rond de 10-12 DVP bezocht. Waar ik mee zit is, het risico op STDs, ook aangezien je natuurlijk ook wel intiem wil zijn met de dames zoals beffen of TZ. Ik begrijp wel altijd bescherming. Vooral als je eenmaal in de kamer met de dame zit ga je er natuurlijk op los. Op een dag zat ik op mezelf te denken, waar ben ik eigenlijk mee bezig? Aan de andere kant super spannend en leuk, want mijn liefdesleven buiten DVPs is er niet. Aan de andere kant vraag ik me af of dit roekloos gedrag is. Hebben andere mensen hier ook last van? Ik vraag me serieus af of wandelen wellicht niet mijn ding is.
ik ken je achtergrond niet, dus ik weet niet of je lang vrijgezel bent of niet.
Ik denk dat je jezelf eerlijk moet afvragen wat je motivatie is om dit te doen. Als het een rush naar een dopamine shot is moet je misschien een tijde stoppen en kijken of de behoefte terug komt om dvp's te bezoeken.

Als je af en toe gewoon behoefte aan intimiteit hebt moet je jezelf afvragen of je het het geld\tijd waard vind.

Maar misschien kan je je twijfels verder toelichten?
 
..... Waar ik mee zit is, het risico op STDs, ook aangezien je natuurlijk ook wel intiem wil zijn met de dames zoals beffen of TZ. .

........ Aan de andere kant vraag ik me af of dit roekloos gedrag is. Hebben andere mensen hier ook last van? Ik vraag me serieus af of wandelen wellicht niet mijn ding is.
- Wat zijn STD's? Dat begrip is me onbekend. Ik veronderstel dat het iets gelijkaardigs als SOA's moet zijn. Verklaar eens.

- Als je twijfelt of wandelen wel iets voor je is, stop er dan even mee en zie hoe het verder gaat. zonder wandelen. Wellicht ga je dan ook gemakkelijker een andere (normale) relatie met vrouwen opbouwen. Ik denk dat regelmatig wandelen wel eens in de weg kan staan van gewone dates en relaties. Je moet er totaal geen moeite voor doen, even een belletje plegen en je kan gaan genieten met de dvp van je keuze.
Bij andere relaties moet je toch altijd wat meer moeite doen en creativiteit tonen. Maar ik begrijp je twijfels, ik heb die na zovele jaren wandelen ook soms nog. Je moet vooral doen waar je je goed bij voelt. Voel je je goed bij een dvp-bezoekje, geen probleem. Voel je je er niet goed bij, dan zou ik er toch maar mee stoppen. En niemand zegt dat je later niet weer kan herbeginnen.
Neem rustig de tijd om erover na te denken, de voor- en de nadelen van het wandelen, en neem vooral geen overhaaste beslissingen. Niet in de ene , noch in de andere richting.
Succes ermee, en hou me misschien op de hoogte van het verdere verloop.

Groeten
 
Als je geen ander sexleven hebt... zoals vermeld door topicstarter... is betaalsex zeker een valabele oplossing.

Sex is zo lekker! Je voelt je als man weer helemaal viriel & goed in je vel. Dus... waarom niet? En... dan heb ik dus echt niet over 'zak legen' maar over lekkere geile sex met een aantrekkelijke gelegenheidspartner... zonder enige verdere sociale verplichtingen! Mooi toch?

En als je dan ook nog enkele leuke vaste DVP's vind... is ook het SOA risico minimaal.
 
Laatst bewerkt:
Wellicht is een ero massage iets voor je?
In sommige 'privé' gevallen en met een klik mag het wederzijds en soms wel meer ;)
Of ga eens naar een sexsauna.

Als je veiligheid zoekt (en toch zc) zal je toch een relatie moeten aangaan oid
 
Even wat feiten: sexwerkers hebben minder vaak een soa dan de gemiddelde (jonge) single.

Uiteraard is de kans helemaal tot nul te brengen door ook Oraal met rubbers te doen maar dan gaat voor mij de lol er compleet van af. NZC is voor mij nooit een optie en ik zou een DVP die dat doet ook mijden.

Het sluit nog steeds niks uit maar ik kies wel voor de "betere" omgevingen. Dames die bewust bezig met hun werk en niet meisjes die het uitsluitend voor het geld doen (eentje ging ooit eens op het bed in doggy zitten en zei "ga je gang" … geen voorspel, geen wederkerigheid … dat is puur voor het geld) of dames die het gedwongen doen (ongure toestanden/verslaving).

Uiteraard let je ook op hygiëne en symptomen.

Hopelijk plaatst dit het risico op SOA wat in een perspectief … al lopen we risico (maar dan hadden we maar in een monogaam huwelijk moeten zitten…)

Daarnaast is sex een basisbehoefte! Ik heb wel eens gelezen dat 20% van de mannen sex heeft met 80% van de vrouwen. Ik ben het type man waar vrouwen vrienden mee willen zijn. Zonder een betaalde optie zou ik hele periodes zonder moeten stellen.

Het punt dat iemand schreef dat "wandelen" het aangaan van normale relaties in de weg staat is zeker waar. Niet voor iedereen maar het is zeker belangrijk om je er bewust van te zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik vraag me serieus af of wandelen wellicht niet mijn ding is.
In deze vraag zit waarschijnlijk de essentie van je vraag. Als ik de andere berichten zo lees heb je dus ooit wel een relatie gehad. Dit mis je waarschijnlijk nu. De vervanging is het bezoek van DVP met alle voordelen vandien. Je hoeft geen dating te doen, een DVP heeft nooit hoofdpijn, een DVP doet precies wat er afgesproken is en meestal zijn DVP heel aantrekkelijk.

Ik wandel nu zo'n 40+ jaren. Bij DVP altijd (ok 99,95%) alles MC, op een paar keer na. En twee keer ging ik ook een DVP beffen. Thuis met mijn vrouw is dit vast onderdeel van elke sessie, want er is hier haast geen kans op besmetting (tenzij mijn vrouw zich dagelijks door andere mannen laat vol spuiten).

Er is hier een heuze subforum over SOA. Bottom line - doe alles met, maar PZC is kennelijk niet echt gevaarlijk. TZ kan je ook wat dingen oplopen, maar ook hier is de kans zeer klein.

Roekeloos? Op dit moment ben je alleen jezelf tegenover verantwoordelijk.

De meesten zijn in een relatie en toch bezig met DVP. Dus de echte wandelaar heeft niet dit soort gewetensbezwaren.

Als het leuk voor je is, doe het gewoon. Zie het aan voor wat het is: seks tegen geld. Zoek er geen relatie of vervanging voor een relatie.
 
Zolang je veilig neukt is de kans op een soa nogal klein. Niet nul, dat is het nooit, maar wel heel erg klein.

Blijf je verstand gebruiken bij een date (wat toegegeven niet altijd makkelijk is) en dan komt het goed.

De meeste dvps zijn zuinig op hun eigen gezondheid en testen zich vaker dan de rest van de wereld doet.

Uiteindelijk is het aan jezelf of het plezier opweegt tegen het hele kleine risico als je verder veilig vrijt.

Ikzelf was in het begin ook wel wat benauwd. Nu niet meer. Bef er op los en laat me jaarlijks opnieuw testen.
 
Ik denk dat het risico op een SOA niet zo groot is, zeker in verhouding tot wanneer je one-night-stands zou hebben. Natuurlijk kun je door beffen en zoenen herpes of HPV oplopen, maar dat geldt voor iedereen die aan seks doet. Als je op internet zou zoeken naar adressen waar je zonder condoom terecht kunt of regelmatig de tippelzones zou bezoeken, zou ik je zorgen begrijpen. Maar nu denk ik eerlijk gezegd dat je je druk maakt om een probleem dat niet bestaat.
 
Zijn er andere die hier ook mee zitten. Ik ben 2 jaar geleden begonnen met wandelen. Ik vind het wel een leuke hobby, maar aan de andere kant zit ik nog steeds te twijfelen. Heb wel een aantal super dates gehad met super aantrekkelijke DVP die ik wel nog een keer wil bezoeken. Inmiddels rond de 10-12 DVP bezocht. Waar ik mee zit is, het risico op STDs, ook aangezien je natuurlijk ook wel intiem wil zijn met de dames zoals beffen of TZ. Ik begrijp wel altijd bescherming. Vooral als je eenmaal in de kamer met de dame zit ga je er natuurlijk op los. Op een dag zat ik op mezelf te denken, waar ben ik eigenlijk mee bezig? Aan de andere kant super spannend en leuk, want mijn liefdesleven buiten DVPs is er niet. Aan de andere kant vraag ik me af of dit roekloos gedrag is. Hebben andere mensen hier ook last van? Ik vraag me serieus af of wandelen wellicht niet mijn ding is.
Als ik dit lees dan heb je denk ik wel een keiharde bottleneck, je denkt te veel aan STD te krijgen of dat je na een bezoek aan een dame meteen denkt van wat nou?

Ik kan best begrijpen dat je gezondheid belangrijk is, dat is voor iedereen maar het zijn geen dames die alleen jouw neuken of als man hebben, daarom zijn het ook sekswerkers.. dus kans op STD? ja kan, hoeft niet. Als je hier echt mee zit.. dan moet ik wel eerlijk bekennen, stop dan of denk misschien ja of je dit echt wilt. Iedere keer diep nadenken dat je iets opgelopen hebt.. dan lijkt me dit geen gezonde tijdsbedrijf voor jouw.

Enige wat ik kan zeggen is laat je testen anders als je zwaar twijfelt, neem een pauze en na je uitslag ga dan meer denken richting wil ik dit? wil ik dit niet. Als je single bent is het anders dan als je een partner hebt.. vooral als je het stiekem doet.
 
Als ik dit lees dan heb je denk ik wel een keiharde bottleneck, je denkt te veel aan STD te krijgen of dat je na een bezoek aan een dame meteen denkt van wat nou?

Ik kan best begrijpen dat je gezondheid belangrijk is, dat is voor iedereen maar het zijn geen dames die alleen jouw neuken of als man hebben, daarom zijn het ook sekswerkers.. dus kans op STD? ja kan, hoeft niet. Als je hier echt mee zit.. dan moet ik wel eerlijk bekennen, stop dan of denk misschien ja of je dit echt wilt. Iedere keer diep nadenken dat je iets opgelopen hebt.. dan lijkt me dit geen gezonde tijdsbedrijf voor jouw.

Enige wat ik kan zeggen is laat je testen anders als je zwaar twijfelt, neem een pauze en na je uitslag ga dan meer denken richting wil ik dit? wil ik dit niet. Als je single bent is het anders dan als je een partner hebt.. vooral als je het stiekem doet.
Klopt helemaal. Voelt een beetje als een bottleneck. Maar ik ben momenteel single en voelt gewoon goed en heb ook mijn behoeftes. Ik heb deze week nog een dame bezocht nadat ik een pauze heb genomen. Voelde echt geweldig, maar toch pieker is soms. Wtf ben ik eigenlijk mee bezig.
 
Wandelen doe je om verschillende redenen en het hangt af van wat je verwachtingspatroon is.
1. Lusten botvieren en niets meer en dat is menselijk en OK. Next
2. GFE ervaring en als dat meevalt wordt het dubbel want verliefd worden en onbeantwoord blijven (hier stopt het, zakelijk maar leuk) is frustrerend. Koester dat misschien en bewandel parallel andere paden om iets duurzaam te vinden
3. Kans is klein maar soms vind je misschien een DVP waar iets anders uitgroeit. Life is full of surprises
 
Klopt helemaal. Voelt een beetje als een bottleneck. Maar ik ben momenteel single en voelt gewoon goed en heb ook mijn behoeftes. Ik heb deze week nog een dame bezocht nadat ik een pauze heb genomen. Voelde echt geweldig, maar toch pieker is soms. Wtf ben ik eigenlijk mee bezig.
Dat begrijp ik, dat hebben meerdere de behoefte.. we zijn allemaal mens. Geen idee, kan ik niet voor je antwoorden. Lijkt er meer op dat je het leuk vindt en lekker vindt, wat natuurlijk de doel is.. alleen je maakt je denk ik heel druk om STD's te krijgen. Loslaten is een ding.. maar ja zoals ik al zeg, laat je zelf testen of iets..
 
Kan wandelen er voor zorgen dat je daarna geen seksleven meer hebt. Ik bedoel, dat je dan minder of geen moeite meer wil doen wat daten enzo betreft omdat je makkelijk ff naar een dvp kan gaan
 
In mijn loopbaan van heel wat jaartjes, heb ik 1x chlamydia opgelopen ( vrij recent zelfs ) en 1x hpv ( waar ik nu helaas de gevolgen van draag ).

Dus maak je niet druk!

Met scharrels loop je meer kans op soa, dan met dames die zich 2 of 3x per jaar laten testen of dit zelf doen ( kan tegenwoordig ook ).

Het is niet enkel de verantwoordelijkheid vd sekswerker om zorg te dragen dat zij en haar cliënten iets oplopen of niet. Het komt v beide kanten. Zolang er sekswerkers én cliënten blijven bestaan die maar overal alles condoomloos in stoppen, blijft er altijd een risico. De enige manier om dat te voorkomen is om dat niet te doen en je ook jaarlijks te testen. Helaas doen veel mannen dat niet, met alle gevolgen v dien.

Dus het ligt aan ieders gedrag.
 
In mijn loopbaan van heel wat jaartjes, heb ik 1x chlamydia opgelopen ( vrij recent zelfs ) en 1x hpv ( waar ik nu helaas de gevolgen van draag ).

Dus maak je niet druk!

Met scharrels loop je meer kans op soa, dan met dames die zich 2 of 3x per jaar laten testen of dit zelf doen ( kan tegenwoordig ook ).

Het is niet enkel de verantwoordelijkheid vd sekswerker om zorg te dragen dat zij en haar cliënten iets oplopen of niet. Het komt v beide kanten. Zolang er sekswerkers én cliënten blijven bestaan die maar overal alles condoomloos in stoppen, blijft er altijd een risico. De enige manier om dat te voorkomen is om dat niet te doen en je ook jaarlijks te testen. Helaas doen veel mannen dat niet, met alle gevolgen v dien.

Dus het ligt aan ieders gedrag.
Terecht. Wij wandelaars willen eigenlijk ook regelmatig testen. Eerlijk gezegd weet ik niet zo goed waar ik daarvoor terecht kan als bezoeker en niet als sexwerker. Heel erg bizar gedacht maar eigenlijk zouden we met een wederzijds "keurmerk" willen werken…..
 
Terug
Bovenaan Onderaan