• De problemen lijken voorbij, we houden de situatie in de gaten. zie hier voor meer informatie.

Recensie Ilona, Brussel 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als ik goed gelezen heb pzc niet, beffen laat ze wel toe...iemand die weet of ze ook aan squirten doet🤔
Ziet er op foto zeker nog knap uit voor leeftijd!
 
Hmmm, geen PZC en geen tongzoenen. Das echt heel jammer, en voor mij een afknapper, jammer want ze ziet er echt lekker uit, zo een mooie rijpere dame kom je niet vaak tegen.
 
Hmmm, geen PZC en geen tongzoenen. Das echt heel jammer, en voor mij een afknapper, jammer want ze ziet er echt lekker uit, zo een mooie rijpere dame kom je niet vaak tegen.
Ilona is zeer goed en ook een prachtig lichaam, zeker voor haar leeftijd. Vele jonge dames zullen jaloers zijn. Voor mij is PMC geen probleem, tongzoenen is idd jammer dat ze dit niet toelaat. Toch de moeite om te bezoeken zou ik zeggen.
 
Ben vaak bij haar geweest toen ze nog in Linné werkte. Begin dit jaar nog eens langsgegaan maar was laatste keer voor mij. Ze ziet er nog steeds geil uit en levert correcte service, maar vond het nogal bandwerk en weinig hartelijk. Voor die prijs kan ik elders beter terecht.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Frans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100€
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week het aangename aan het nuttige gekoppeld…moest toch in Brussel zijn, en aangezien Ilona al geruime tijd bij mijn favorieten stond, mijn kans gewaagd. Via WA gestuurd of ze rond de middag vrij was, direct reactie dat het geen probleem was. Vroeg haar ook voor een recente foto en die stuurde ze zonder morren…😊 ze ontvangt in een klein appartementje, in de zijstraat is er makkelijk parkeerplaats te vinden met de blauwe schijf..ze opende de deur in en doorzichtige kamerjas zoals ik gevraagd had, haar toeters priemden mooi door het dunne stofje heen…kreeg direct een lekkere natte tongzoen en werd na het financiële begeleid naar de badkamer..handjes wassen en mond spoelen ( deed zij ook).. eerst rechtstaand nog lekker gezoend en haar tepels al een lekker geproefd, dan mocht ik op het bed plaatsnemen en kwam ze bovenop me zitten, plagend schuurde ze met haar poesje over mijn knots, terwijl ze me lekker tongzoende..dan zakte ze af en legde mijn soldaat tss haar tieten en gaf me een lekkere tittyfuck…vond het tijd voor een blowjob, dus condoompje erover en dan begon het feest! De ervaring van een rijpe dame merk je toch hoor, veel variatie, van heel diep naar sloppy sabbelen Zande ballen, alles kwam aan bod 😋…nu was het mijn beurt om haar te verwennen…ze heeft een poesje waar menig twintiger jaloers op is, heel mooi strak nog ( van uitzicht 🤪)..ze genoot er zichtbaar van en heeft het graag als je haar zachtjes beft, aan haar klitje zuigen vond ze te gevoelig..toen ze lekker nat was, haar eerst lekker in misionaris gebeukt om na een tijdje over te gaan naar cowgirl waarbij er heerlijk het tempo bepaalt en niet veel later spoot ik mijn lading lekker diep in haar… we knuffelden nog wat na, ze streelde mijn verdwijnende erectie nog wat na en zo kwam er, perfect getimed, een einde aan onze ontmoeting…enig "minpuntje" is dat ze te veel over haar leeftijd bezig is, ik zie er nog goed uit hè, ben al 64j, ze ziet er idd helemaal geen 64 uit, maar dat hoeft er echt geen 10 keer te herhalen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan