Had haar sinds een paar weken zien staan en was toch wel nieuwsgierig. Soms staat ze met Sibel achter het raam en zijn ze nogal luidruchtig, daar heb ik niet zoveel mee en loop maar door. Vandaag zag ik haar weer alleen en ze lachte vriendelijk doch uitdagend bij het raam. Dat is al een hele verbetering tov andere dames die vooral chagrijnig op hun telefoon bezig zijn of zelfs boos naar je kijken. Wat heb ik misdaan…? €50 for 15 minutes. Ik vind het echt jammer van die opgespoten lippen, wat mij betreft zou ze 10x knapper zijn zonder. Toch is het een lekker ding en dus ging ik naar binnen. Ze vertelde dat ze uit Moldavië kwam. Mooi lichaam. Siliconen borsten maar die staan haar wel, haar kont viel me een klein beetje tegen. Eerst wat opwarmen en vervolgens condoom erom en pijpen. Dit doet ze wel aardig met wat afwisseling. Geen headbanger in elk geval. Daarna kwam ze bovenop, wat een prachtig uitzicht! Helaas toch even wat moeite want de grote vriend houdt niet zo van condooms. Daarna afgemaakt in missionaris en lekker door kunnen stoten.
Nog even praatje en met 3 zoenen afscheid genomen. Beetje gemengde gevoelens. Het was me een klein beetje te plichtmatig, maar ze is verder wel leuk in de omgang. En natuurlijk gewoon een heerlijk lichaam. Ik ga denk ik nog wel een keertje terug en dan wat langer, heb het gevoel dat het dan wat leuker kan worden. Ze vertelde ook dat ze naar haar geboorteland gaat volgende week. Ik weet niet hoe lang ze weg blijft.