Recensie Ilse, Veldhoven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tastywoody

Newbie
22
26/05/22
9
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/curvy-dame-ontvangt-thuis_8332313
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb haar gevonden via seksjobs.nl maar haar advertentie heeft (helaas) niet lang online gestaan.
Misschien ook niet erg want het is n lieve schat, parel die ik liever niet met te veel deel. LOL

Ik had afgesproken bij haar in Veldhoven in haar kleine studio boven n winkel.
N heerlijke Brabantse puur natuur, lekker gezellig die alles doet om het je naar je zin te maken.

We zijn begonnen met wat strelen zoenen, ze had al vlug mijn pik vast en die stond al vlug op oorlogsterkte, mocht haar lekker zoenen en daarna lekker aan haar puur natuur borsten likken zuigen, wel rustig aan zijn nogal gevoelig. Om daarna af te zakken tussen haar benen en haar heerlijk kutje wat al flink nat was van het vingeren lekker te bewerken met mijn tong.
Het duurde ook niet lang voordat ze hierop klaarkwam.

Haar daarna nog heerlijk missionaris geneukt en mijn zaad in de condoom gespoten.

Kortom, ze is nog maar pas bezig maar ik kan alleen maar hopen dat ze dit nog lang blijft doen. Ze was echt zalig en geeft je een goed gevoel
 
vrijdag 23 juni bij haar langs geweest voor een half uurtje ze is echt een toppertje pure Brabantse gezelligheid haar advertentie is niet altijd actief omdat ze niet altijd ontvangt ze kan goed pijpen ze geniet hier zelf ook heel erg van als je haar goed weet te stimuleren kreunt ze ook lekker geil ook vraagt ilse wat je wensen zijn en wat je lekker vind wees zuinig op der heren herhalings gevaar is voor mij zeker aanwezig
 
Laatst nog bij haar geweest. En dat gaat zeker vaker gebeuren. Haar werktijden zijn voor mij wat lastiger dus dat zal de grootste belemmering zijn.
Eerste date was slechts een half uur, puur omdat je tocheerst moet kijken opf het klikt tussen beide. Volgende afspraken zullen zeker langer zijn
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eerste date met Ilse.
Makkelijk een afspraak maken.
Geeft duidelijk aan hoe ze te werk gaat. Kom zeker vaker terug.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Moest hier nog een recensie over achterlaten.

Wat een topdate. Zo'n gezellige vrouw, in een klein studiootje in Veldhoven. Echte Brabantse gemoedelijkheid. Ontvangst overigens niet super discreet, daar haar studio dicht op een winkelstraat ligt. Ontvangst bij de deur wel discreet.

In een half uur tijd heerlijk gezoend, geweldig gepijpt en kneiterharde sex gehad. Ilse geniet er oprecht van. Ilse gaat me zeker nog eens terugzien wanneer haar advertentie weer online staat.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een schat van een vrouw! Ben nu 2 maal geweest 2 uur lang, echte GFE experience, beffen als je het goed kan, dan kan ze daar echt goed en schokkend van genieten! Pijpen is zooooo lekker... alles naar wens. Lekker knuffelen, praten tussendoor, vragen wat je wilt (binnen elkaars grenzen). Ze gaat me zeker vaker zien! Enige wat ik probeer te leren is wat meer dominant te zijn. Maar zou haar uuuuuren kunnen beffen zo heerlijk, het is dat het voor me sparen is anders zou ik elke maand gaan voor mezelf als "behandeling".
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan