Recensie Ina (Alb) nr 11 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jossie_Badpak

Wandelaar
Forumpionier
85
30/06/21
71
3
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Afgelopen vrijdag (2,5 uur na Larissa😇) zag ik Ina staan. Staat er al een aantal jaren maar lang niet meer gezien. Stond in het raam met een wit doorschijnend gehaakt topje aan. Heerlijk figuur en vriendelijke uitstraling. Naar binnen gegaan en ff elkaar staand opwarmen waarbij zij met m'n pik speelde en ik met haar kutje, beetje vingeren. Daarna op bed 69 gedaan waarbij ze lekker stevig pijpte en dr kutje heerlijk zacht glad en fris was. Toen van voren genomen en daarna doggy waarmee ik het heerlijk afmaakte. Erg vriendelijke meid die niet moeilijk doet en alles toe liet. Vertelde dat ze dik 5 jaar werkzaam was. Ik twijfelde of ik d'r ooit eerder had bezocht want ben vlak voor corona bij een Ina geweest met zo'n zelfde wit doorschijnend topje, maar stond toen aan de andere kant vd straat en ik meende een wat steviger figuur toen. Ik kon me haar gezicht niet meer zo goed herinneren.
Anyway een top bezoek met zeker herhaling waard. Stond nu dus op nr 11 waar we naar boven moesten in een best klein kamertje.

Terug
Bovenaan Onderaan