WHEM Ina, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb enige tijd geleden diverse pogingen gedaan om iets af te spreken. Soms totaal geen antwoord op je mail en de laatste keer kon ze niet op dag die ik voorstelde.
Ben voornemens om alsnog een poging te wagen voor volgende week.
Ik zal mijn ervaring hier neerzetten.
Ik heb contact gehad met ina en toen ik uiteindelijk een voorstel deed voor een dag dat ik en zei kon heb ik niks meer van haar gehoord. Ik snap er niks van dat er dames zijn die adverteren en of in het geheel niks van zich laten horen of uiteindelijk niks meer van zich laten horen.
 
Ik heb ook contact gezocht met Ina, maar tot een date is het nog niet gekomen omdat ik haar enige foto te beperkt vind om een date in te plannen.

---------------------------

Hoi,
Dankjewel voor je reactie en sorry voor mijn late reactie.

Zoals mijn advertentie vertelt ben ik 47, een flinke BBW, 1.78 m, 120 kilo, halflang bruin haar en blauwe ogen. Ik rook niet en ben heel discreet.
Ik heb een hoog libido en op zoek naar spanning en gezelligheid.
Ik doe eigenlijk aan de gewone dingen, ik vind het spannend om op deze manier af te spreken. Pijpen is zonder maar intiem is met condoom.
Ik ontvang in Amsterdam west en voor een half uurtje vraag ik uur 80€ en 1 uur is 120€.

Ik heb geen vaste dagen en tijden. Alles in overleg, kijken wanneer het uitkomt.
Ik spreek alles af via de mail.

Als je nog interesse hebt, hoor ik graag wat jij lekker vindt.
Xx
 
Ik heb ook contact gezocht met Ina, maar tot een date is het nog niet gekomen omdat ik haar enige foto te beperkt vind om een date in te plannen.

---------------------------

Hoi,
Dankjewel voor je reactie en sorry voor mijn late reactie.

Zoals mijn advertentie vertelt ben ik 47, een flinke BBW, 1.78 m, 120 kilo, halflang bruin haar en blauwe ogen. Ik rook niet en ben heel discreet.
Ik heb een hoog libido en op zoek naar spanning en gezelligheid.
Ik doe eigenlijk aan de gewone dingen, ik vind het spannend om op deze manier af te spreken. Pijpen is zonder maar intiem is met condoom.
Ik ontvang in Amsterdam west en voor een half uurtje vraag ik uur 80€ en 1 uur is 120€.

Ik heb geen vaste dagen en tijden. Alles in overleg, kijken wanneer het uitkomt.
Ik spreek alles af via de mail.

Als je nog interesse hebt, hoor ik graag wat jij lekker vindt.
Xx
Precies dezelfde reactie heb ik ook gehad, daarop geantwoord waarna nooit meer een reactie terug gehad.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan