Recensie Ina, Duisburg, Vulkanstraße 65 k7 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

muis

Meubelstuk
Forumpionier
1.252
01/07/21
2.135
33
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Op Zaterdag avond maar eens naar Duisburg gefietst. Het was tenslotte erg mooi weer.

Rondje gelopen, was een beetje vroeg, zo rond 1800 uur maar toch redelijk aanbod. In het nieuwe pand V65 zag op de op de 1e verdieping in de hoek een fris uitziende, leuke blonde krullenbol, met een heel mooi en lief gezicht. Volgens mij stond er nr 7 op haar deur, maar ben er niet helemaal zeker van.

Ina is volgens haarzelf 24, en dat zou best wel kunnen, misschien ietsjes ouder. Komt uit Griekenland en sinds kort in Duitsland. Ze vroeg 40 euro voor 20 min.

Muis naar binnen, nieuwe ruime kamer, wel wat donker. Ina kleedde zich uit, en daar viel het me toch wel tegen, hangborsten en duidelijk zwanger geweest, precies hetgeen Muis zijn kleine jongen niet warm van kan worden.
Ina ging vlot aan de slag om mij te pijpen, ze zoog best lekker, iedere keer dat de kleine Muis bijna begon over te geven stopte ze. Na ik denk zo'n 20 min ben ik echt knallend klaargekomen. Toch nog een geslaagde sessie.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan