Recensie Ina (Roe), Den Haag, Geleenstraat 45 k3 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Marcov12

Stamgast
696
07/08/21
1.025
55
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ina werkt al langer in de Geleenstraat, tot nu toe nooit een recensie gezien. Toch ziet ze er lekker uit en ze trekt aandacht, omdat ze niet net als andere dames achter hun mobiel zit maar ze maakt juist contact met wandelaars. Eenmaal binnen ging alles vrij vlot. Cd gaat om slappe pik en ze pijpt wel redelijk. Na twee minuten begon ze al met kom we gaan rampestampen. Gevraagd om nog even door te gaan. Kreeg al snel te horen dat we weinig tijd hebben ?
Omdat ze een heerlijk kontje heeft gelijk begonnen in doggy. Ging lekker ketsen, ze kreunde ondertussen maar deelde ook dat ik klaar moest komen. Onbegrijpelijk dit.. maja ik ging heerlijk door en genoot ervan.
Kwam wel heerlijk klaar, maar met tijdsdruk.
Je kan het al raden.. voor mij geen herhaling meer. Van mij mag ze bestempeld worden als TMM!
 
Dank heren. Ik vind het ook een hele mooie meid om te zien en maakt leuk oogcontact aan het raam. Ik speelde met de gedachte om voor 100 eu te gaan, zodat we alles relaxed aan konden doen.

Waren 2 "red flags". Ten eerste zag ik een man bij haar naar binnen gaan, die stond na 14 minuten weer buiten. Ten tweede dacht ik: even GR raadplegen. Bleek een goed idee, die 100 hou ik lekker in mijn zak voor een dame die het waard is.

Nu ben ik ook wel van zonder voorinfo een dame bezoeken. Das ook spannend maar ik dit geval ben ik blij dat ik niet gedaan heb.

Zonde nogmaals want het is een hele leuke sexy meid om te zien!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vandaag bij Ina geweest. Al maandenlang glimlacht/flirt ze vriendelijk als ik een rondje maak in de Geleenstraat. Ze heeft een oogopslag die ik erg interessant/aantrekkelijk vind. Helaas zit ze vaak op een krukje dus kan je vanaf buiten niet goed inschatten hoe haar lichaam is (dit viel mij op de kamer overigens tegen), maar ik had mijn zinnen op haar gezet.

Op de kamer haar 50 euro overhandigd en ze vertelde dat er meer opties te bespreken waren zoals meer tijd, beffen, pzc, kinky etc. Ze wilde me geen prijs noemen, maar vroeg hoeveel ik wilde bijbetalen (oftewel hekel aan: meer geld er proberen uit te halen als ik onverhoopt een hoger bedrag zeg dan verwacht). Ik heb het bij het basistarief gelaten. Het haar ging in een staart en een goede blik op haar lichaam stelde me toch wat teleur. Pijpen deed ze niet onverdienstelijk waarbij ze me af en toe strak aankeek met die mooie ogen.

Ik mocht nergens aan zitten en de seks was ronduit slecht. Bij Cowgirl bleef ze hoog, waardoor echte penetratie nauwelijks mogelijk was. Missionaris met handje erbij. Mevrouw vond na halve minuut neuken het wel genoeg en gaf aan dat ik moest komen, met moeite haar kunnen overtuigen van een tweede standje met weer een hoop gehaast en dat ik maar tijd bij moest kopen.

Nog geen 10 minuten binnen geweest en één van, of misschien mijn slechte raamervaring. Recensies had ik vooraf gelezen, maar haar een kans gegeven. Ook omdat ze lange tijd geen klandizie had dus ik verwachtte geen haast. Eerder recensie klopt helaas.... Ze gaat volgende week terug naar Roemenië. Van mij mag ze daar blijven, want deze dame doet het alleen voor het geld. Haar leuke uitstraling/houding is op de kamer helemaal verdwenen -> ZONDE VAN HET GELD
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Na een paar rondjes door de Geleenstraat werd mijn aandacht getrokken door Ina. Haar mooie verschijning en ondeugende lach kon ik niet weerstaan.
Bij binnenkomst in de kamer zat ze al vrij snel klaar voor actie. Op het bed plaatsgenomen kreeg ik te horen dat haar borsten net nieuw waren en dus nog pijnlijk waren, aanraken verboden. Jammer, maar het uitzicht was ook mooi.
Pijpen was voldoende maar net iets te kort. Al snel vroeg ze wat het eerste standje moest worden, op mijn verzoek klom ze bovenop. Dat was op zich prima, maar lang tijd om er van te genieten was er helaas niet, dus door naar het volgende standje: doggy. Prima uitzicht op haar mooie billen en lichaam, ik kon goed doorstoten maar het handje bleef er half bij. Op mijn verzoek vervolgens gewisseld naar missionaris, waarbij ze me meegaf dat ik zo langzamerhand wel moest gaan klaarkomen. Zo gezegd zo gedaan.
Al met al wel haastwerk dus, maar ze bleef vriendelijk en had zowaar wel tijd voor een babbeltje achteraf.
Voor een snelle wip met een lekkere dame was het prima, ben je op zoek naar een GFE moet je Ina zeker overslaan.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Na een toch aantal jaren wandelervaring gister iets geks meegemaakt.

Ik liep langs kamer 45 k3 in geleenstraat. Ze lachte leuk en dacht ik ga gewoon naar binnen voor 50 euro.
Bij binnenkomt vroeg ze meteen of ik extra dingen wilde, zoals pijpen zonder cd en of ik langer wilde blijven.
Ik gaf aan dat ik de basis wilde. Pijpen begon goed, ze kwam op me zitten en daarna doggystyle.
Tijdens de doggystyle stopte ze ineens en zei ze, tijd is op en ze ging zich weer wassen en aankleden.

Ik dacht wtf, 50 euro betaald ze zei dus bij 15 min is inclusief naar binnen wandelen, uitkleden neuken en weer aankleden.
En indd was na 15 min weer buiten.

Tijdstip zaterdag +/- 14.30u kamer k3 nr 45. Ze zat naast Roxanne.

Ze is flink opgemaakt met lippenstift en haar ogen was ook flink opgemaakt. had een shirt aan, waarbij je underboob ziet.

Algemene beoordeling vreselijk, vanwege de einde.

Herhalingsvatbaar -0 van de 10
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame maar een bezoekje gebracht aangezien de straten er verlaten bij staan. Ik heb de recensies hier al gelezen maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan dus met 2 50jes opzak naar inna gelopen.

Ze is erg stil op de kamer en je moet zelf de informatie uit haar trekken. Eenmaal op bed begon ze hem hard te trekken om vervolgens lekker te zuigen dat doet ze top speelt met der tong en de zuigkracht is ook prima kijkt zichzelf ook lekker geil aan via de spiegel. Toen was het tijd voor het echte werk begonne met missio waarbij ze oogcontact niet uit de weg gaat daarna door gegaan naar doggy om het te klusje te klare. Wat een prachtig neuk lichaam heeft ze.

Jammer dat ze niet heel sociaal is. Maarja heb me ding kunne doen en voelde me niet opgejaagt dus prima date denk alleen niet voor herhaling vatbaar
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan