Indo-NL meiden (halfbloedjes)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Claire van Privéhuis La Cloche in Utrecht voldoet aan dit plaatje. Zij is half Indonesisch. Ik vind haar ook erg goed in bed.
Ze heeft zelfs iets weg van dat meisje op dat eerste plaatje !

https://www.privehuislacloche.nl/claire/
Ze lijkt een beetje op Beau/Claire die in Karins Home en Privehuisdreamgirls heeft gewerkt.
Ook een Indo meisje
Misschien is ze het wel.
 
Een toppertje ontdekt. Een echt lief Nederlands-Indonesisch halfbloedje in Zoetermeer. Inmiddels al twee keer geweest.
Myla is echt een lief meisje. Ze is een studente.
Communicatie verliep perfect via Whatsapp.

De seks was gepassioneerd. Het is lastig om het lang vol te houden, omdat ze redelijk strak is.
Heel erg genoten van deze meid, Aanrader !!

Let op: de prijs is aan de hoge kant én de advertentie gaat offline als ze niet werkzaam is.

 
Laatst bewerkt:
Wordt heel moeilijk aangezien er steeds minder echte Nederlandse dames werken in deze branche de halfbloedjes rekening ook even onder de Nederlanders omdat ze een Nederlands paspoort hebben. Molukse of half Molukse dames kan je in vele gevallen vergeten omdat dit echt een schande is in hun cultuur en worden deze dames gewoon verstoten uit de familie als dit uitkomt. Je zou beter kunnen proberen bij de Thaise ,Filipeinse en Maleisische dames hier zitten ook nog wel eens vrouwen bij met dito uiterlijk. Overigens hoort Ambon nog steeds bij Indonesie, de meeste Molukkers in Nederland hebben een Ambonese roots.
 
Laatst bewerkt:
Klopt. Ze zijn schaars, maar zijn er nog wel. De prijzen die deze Nederlands Indische halfbloedjes rekenen zijn ook enorm hoog.
Voor een Lizzy of een Myla betaal je 200 euro per half uur.
 
Indonesische meisje uit Manado voldoen vaak ook aan het geschetste profiel. Daarnaast hebben ze vaak wat ruimere opvattingen.
Daar ter plaatse meer dan ruime keus. Gewoon een ticket die kant op.
 
Een toppertje ontdekt. Een echt lief Nederlands-Indonesisch halfbloedje in Zoetermeer. Inmiddels al twee keer geweest.
Myla is echt een lief meisje. Ze is een studente.
Communicatie verliep perfect via Whatsapp.

De seks was gepassioneerd. Het is lastig om het lang vol te houden, omdat ze redelijk strak is.
Heel erg genoten van deze meid, Aanrader !!

Let op: de prijs is aan de hoge kant én de advertentie gaat offline als ze niet werkzaam is.

Wat voor student, MBO of uni? En hoe komt ze over? En hoe is het uiterlijk?
 
Hey!

Weet iemand waar ik terecht kan voor leuke dames met Indonesische afkomst onder de 30? Ik zie dat op Kinky veel dames adverteren als Nederlands/Europees (dus filteren is vrij lastig) en ook privehuizen geven het niet altijd makkelijk weer (daardoor moet ik letterlijk elke dame langsgaan om het in een omschrijving te lezen).

Aanpassing: in regio Randstad
 
Laatst bewerkt:
Jannicce


Indo maar ouder Denise


 
Ik ben op zoek naar Indonesische vrouwen die prive-ontvangst aanbieden. Dames in een salon/privehuis zijn ook welkom, maar prive-ontvangst heeft mijn voorkeur. Lokatie vind ik niet zo belangrijk, ik reis door het hele land. Het liefst een amateurtje die zo wat bij verdient. Ik ben benieuwd naar jullie tips!
 





Mochten jullie nog op zoek zijn naar indo's. Er werken 3 prachtige indo's bij Temptation. Ze bieden niet intiem aan, maar je krijgt geen spijt van hun lingam massages.

1. Isabella, lijkt op een model. Super knap gezicht en strak lichaam.

2. Klein en knap. Mooie borsten en billen

3. Slank en kleine tieten. Heel knap
 
In de geleenstraat nummer 96 beneden staat een Indo dame van in de 30. Voorheen stond ze in amsterdam achter de ramen in de bethlenhemsteeg. De steeg is nu gesloten blijkbaar is ze verhuist naar den haag.
 
Bij salon 261,in alphen aan de Rijn
Had je een paar jaar geleden Sanne
Ook een tijdje gestopt later deed ze privé ontvangst in Breukelen
Had ik graag bezocht maar niet van gekomen
 
Terug
Bovenaan Onderaan