Algemeen Indonesië, Bali

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jimbaran vooral bekend van de visrestaurants. Ook files. Zeker in de weekends. Zaten wel leuke massagesalons, maar na Corona daar (salons) niet meer geweest.
Als je een dame happy wil maken moet je haar naar die beach restaurants brengen. Zij happy en al met al tenminste een happy end. Heerlijke Lobster/Lagustines etc. Wel goed opletten want die restaurants sjoemelen met het gewicht van de vis.

Maar buiten Kuta bijv zijn er geen specifieke plekken bekend om een paar leuke massagesalons?

Ik heb natuurlijk veel teruggelezen, maar las ook dat veel nu dicht was. Dus ik zit even te kijken wat mijn route moet zijn. Ik heb nu Sanur-Ubud-.. (en dan weet ik het dus nog niet; Kuta vind ik een beetje teveel denk ik)

Probleem is dat het wisselt. Als het echt goed is, wordt het meestal gesloten door de politie. De meeste kans heb je in Kuta, Tuban (richting vliegveld), Legian (tussen Kuta en Seminyak), en het stuk van Seminyak dat Legian aan ligt. Hoe stiller het is groter de kans. Vaak zie je wel aan het 'bedienend personeel' of het menu ter plaatse uitgebreid kan worden.
Maak eens een praatje met de nachtportier van het hotel.
Maar blijf weg van jl Legian tussen Tuban en het 'Monumen'. Te veel gedoe. Overigens was er op jl. Pantai Kuta (wat haaks ligt tov jl Legian) een steegje waar wel eens wat spannends aangeboden werd. Nooit gebruik van gemaakt. Zag er allemaal niet fraai uit, zo hoog was de nood ook niet. Als ik daar ben zorgt 'mijn bewaking' wel dat potentiële koopwaar tenminste 5 meter van mij vandaan blijft.
Meeste kans heb je als wat tijd investeert in genoemde ap's en herhaal bezoekjes aan massagesalons. Kies dan wel voor niet Balinese dames. Als ze zeggen dat ze van Bali komen zeg je desgevraagd: 'O jammer, ik vind juist meisjes van java zo leuk'.

Terug
Bovenaan Onderaan