Indonesië, Jakarta

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mysteriousl

Wandelaar
44
04/07/22
36
3
Mijn vriendin is van Indonesië, en vorig jaar in october er 3 weken vertoefd.

Aangezien ik wel geregeld eens wandel, had ik op voorhand wat research gedaan, om de plaatselijke spijzen te nuttigen.

Aangezien alles in Indonesië meer verborgen is, moet je vooral op zoek gaan naar "pijat plus plus" op twitter en consoorten. Een zaak gevonden, genaamd Glow Inc.
Instagram pagina, maar ze aanvaarden geen volg requests dus denk niet actief.

Hotel was niet ver weg... Contact gebeurt via Whatsapp (+6287772840378).

Respecteer aub de veiligheid van lokale mensen. Als je hen contacteert, vraag je welke "barista's" aanwezig zijn vandaag, en het menu.
Overal online zal je vooral referenties naar coffeeshop vinden.

Heb moeilijk een keuze kunnen maken toen ik er was.
Uiteindelijk toch eentje ter plaatse gekozen aan de hand van de foto's. Voor Kopi Boom Boom gegaan.
Massage + all-in.

Kamers boven zijn klein, niet proper. Maar het geluk als "bule" (buitenlander) brengen ze je naar de mooiste, grootste kamer met matras voor 2 personen en spiegels rondom.

Meisje sprak niet veel engels, maar Google Translate was er goed voor (download de taal want 4G is met plaatselijke simkaart + douane taksen).

1 uur voor 450.000 rupiah (toen was 1€ = 17.000 rupiah).
Massage was niet veel waard, maar kwam toch vooral voor het andere. Ik denk dat ik haar eerste buitenlander was, want ze bleef vragen voor de zekerheid, of ik "sure make love?" .. dan met Translate kwamen we op het condoom moment, en ze liet vallen dat dit niet perse hoefde. Voor 200.000 rupiah bijbetalen, zonder condoom.

Ze begon diep te pijpen, we wisselden dan waarbij ik haar klaarlikte, en nadien begon ze me opnieuw te pijpen en voor ik het wist, gleed ze hem binnen in cowgirl.

Douche is in de kamer en ze gaat mee met jou in de douche.

Neem voor veiligheid ook cash geld mee. Mijn kaart wilde bij hen niet werken en moest dan naar de overkant in de supermarkt atm, waar ik na 6 pogingen ( stress! 😱 ) er in geslaagd was om geld af te halen.

Ik ga er zeker terug, want keuze was zeer ruim en knap. Er is een indonesisch forum waar ze de dames scores geven. Met de Translate functie in jouw browser en wat codetaal ontcijferen vind je daar wel wie er bovenuit schiet.

Soms veranderen ze van Whatsapp nummer, maar dat wordt ook door hen op dat forum gecommuniceerd. Heeft te maken met niet echt toegelaten te zijn, in het grootste islamitisch land.

Glow inc trouwens gewoon terug te vinden in Google, maar pas op, want heb 2 uurtjes verloren gelopen doordat Google me telkens terugstuurde.
Kan dit niet echt als recensie plaatsen, want de dames worden geregeld eens vervangen en geen idee hoe ze heette.
 
Ok :)
Hier is de link. Samen met Google Translate zal je wel herkennen welke scores ze geven op welke barista activiteiten :) HJ, BJ en dergelijke... En de eigenaars zitten er ook op, voor het geval ze moeten wisselen van Whatsapp voor als de overheid te veel tussenkomt.

Zolang je blijft vragen in de Whatsapp naar de barista's, kan je foto's krijgen van wie er op dat moment is. Ter plaatse kan je ook de foto's zien.

 
Ik ga volgende maand naar Jakarta toe voor een zakenreis en blijf ongeveeer 2 weken in de wijk pondonk Indah. Ik ben er al een paar jaar niet geweest en zoek tips voor in de buurt.

De laatste keer (jaren geleden) heb ik hotel melawi bezocht etage 5+1 volgens mij. Helaas is dezd gesloten en zoek een alternatief in de buurt. Heeft iemand tips?

alvast bedankt
 
Ik ga volgende maand naar Jakarta toe voor een zakenreis en blijf ongeveeer 2 weken in de wijk pondonk Indah. Ik ben er al een paar jaar niet geweest en zoek tips voor in de buurt.

De laatste keer (jaren geleden) heb ik hotel melawi bezocht etage 5+1 volgens mij. Helaas is dezd gesloten en zoek een alternatief in de buurt. Heeft iemand tips?

alvast bedankt
Glow Inc is zowat 20min van pondonk Indah mall.
Alle info staat hierboven al. Veel plezier.
 
Kun je mij ook een pm sturen. Ik ga in mei weer naar Jakarta. Bedankt! Jimmy
Het mocht in het forum, dus stond hierboven al :)

Op het WhatsApp nummer vragen welke baristas aanwezig zijn.

 
Terug
Bovenaan Onderaan