Recensie Ines, Lounge Massage, Erpe-Mere 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jakker

Wandelaar
44
09/10/21
58
8
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/ines-721/
Totale kosten (in euro)
130+30
Vorige week langs gegaan bij Ines.
Bij het binnenkomen ligt op de balie een soort menukaart met alle tarieven en extra's, heel overzichtelijk en transparant, al zouden ze de extra's van mij ook al op de website mogen vermelden.
Ik had een afspraak gemaakt voor een uur, en nam toen de optie PZC erbij.
Na het afrekenen werd ik naar binnen begeleid en Ines erbij geroepen.

Op de foto's op de website lijkt ze mij iets fijner dan ze in werkelijkheid is, maar ze is zeker niet dik of mollig, echt wel 'fun-size'. Ook haar gezicht lijkt op de foto's iets smaller (op RL zie je gold advertenties met haar gezicht, op hun website enkel geblurred)
Op de kamer mocht ik mij rustig uitkleden en op bed gaan liggen, terwijl verdween Ines enkele minuutjes uit de kamer.
Bij terugkomst kwam ze naast mij op bed zitten en begon ze te masseren.
Dit deed ze vrij goed, mogelijks heeft ze hiervoor wel een (initiatie)les gevolgd.
Ze gebruikte ook de perfecte hoeveelheid olie, geen enkel droog stukje, en ook niks van olie die langs mijn zij ontsnapte.
Na de massage wreef ze met een stuk keukenrol op semi-sensuele wijze de overtollige olie af en mocht ik omdraaien.
Ze begon aan de PZC, en hoewel ze dat lekker deed, duurde het slechts enkele minuten voor ze een condoom nam en bovenop mij kroop (die kost had ik mij dus eigenlijk kunnen besparen)
Na enkele standjes dat kleine lijfje stevig te nemen kreeg ik het toch wat moeilijk en heerlijk condoompje gevuld.
Ik nam plaats naast haar en kreeg enkele natte en droge doekjes, en ze bood aan om iets te drinken te halen.
Wanneer ze terug was nog een korte massage en dan samen onder de douche.
Al bij al, leuk knap meisje, mooi lichaam, ik kom mogelijks nog wel eens terug.

Ps: Het verbaasde mij wel dat in het begin niet gevraagd werd om te douchen, het was immers een warme dag?

Terug
Bovenaan Onderaan