Recensie Ines, Lounge Massage, Erpe-Mere 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jakker

Wandelaar
48
09/10/21
62
10
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/ines-721/
Totale kosten (in euro)
130+30
Vorige week langs gegaan bij Ines.
Bij het binnenkomen ligt op de balie een soort menukaart met alle tarieven en extra's, heel overzichtelijk en transparant, al zouden ze de extra's van mij ook al op de website mogen vermelden.
Ik had een afspraak gemaakt voor een uur, en nam toen de optie PZC erbij.
Na het afrekenen werd ik naar binnen begeleid en Ines erbij geroepen.

Op de foto's op de website lijkt ze mij iets fijner dan ze in werkelijkheid is, maar ze is zeker niet dik of mollig, echt wel 'fun-size'. Ook haar gezicht lijkt op de foto's iets smaller (op RL zie je gold advertenties met haar gezicht, op hun website enkel geblurred)
Op de kamer mocht ik mij rustig uitkleden en op bed gaan liggen, terwijl verdween Ines enkele minuutjes uit de kamer.
Bij terugkomst kwam ze naast mij op bed zitten en begon ze te masseren.
Dit deed ze vrij goed, mogelijks heeft ze hiervoor wel een (initiatie)les gevolgd.
Ze gebruikte ook de perfecte hoeveelheid olie, geen enkel droog stukje, en ook niks van olie die langs mijn zij ontsnapte.
Na de massage wreef ze met een stuk keukenrol op semi-sensuele wijze de overtollige olie af en mocht ik omdraaien.
Ze begon aan de PZC, en hoewel ze dat lekker deed, duurde het slechts enkele minuten voor ze een condoom nam en bovenop mij kroop (die kost had ik mij dus eigenlijk kunnen besparen)
Na enkele standjes dat kleine lijfje stevig te nemen kreeg ik het toch wat moeilijk en heerlijk condoompje gevuld.
Ik nam plaats naast haar en kreeg enkele natte en droge doekjes, en ze bood aan om iets te drinken te halen.
Wanneer ze terug was nog een korte massage en dan samen onder de douche.
Al bij al, leuk knap meisje, mooi lichaam, ik kom mogelijks nog wel eens terug.

Ps: Het verbaasde mij wel dat in het begin niet gevraagd werd om te douchen, het was immers een warme dag?

Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Totale kosten (in euro)
180
Toch nog eens een bezoekje gebracht aan de lounge.
Zoals steeds heel goed ontvangen, duidelijk en snel geholpen.
Ines was vrij en gekozen voor een uurtje voor 130 euro, andere extra's is af te spreken met de dame zelf.

Jammer genoeg weer tiental minuutjes moeten wachten tot ze komt opdagen. Ines is iets molliger dan op de foto's maar nog steeds een heel mooie vrouw. Ze spreekt heel duidelijk Frans dus zeker geen taalbarrière.
Ze vraagt 30 euro voor pijpen zonder en 20 voor kussen. Ik wou mezelf eens verwennen dus toegestemd, plotseling was ze echter verdwenen voor 10 minuten... Iets gaan halen. Ondertussen zijn we al 20 minuten verder zonder actie. Ze begint met lichte massage, niet slecht maar niets sensueel. Dan pijpt ze me zonder condoom, max. 1 minuut en krijg ik mini-kusjes zonder tong als ze on top wil gaan. Ik maak opmerking dat ik voor 50 euro extra wel meer verwacht van pijpen en kussen, de reactie "je viens de faire ça". Dan heeft ze dorst en verdwijnt nog maar eens van de kamer... eigenlijk had ik gewoon moeten opstappen en geld terugvragen. Ze is terug op de kamer, haalt de verschrikkelijke rode condoom boven en een gigantische kwak glijmiddel erop (en wrijft zich ook goed in, dus beffen kon ik vergeten). Ze kan wel wat hebben heb ik de indruk maar door rode condoom en de grote hoeveelheid glijmiddel was het gevoel voor mij niet denderend.
Uiteindelijk na verschillende standjes klaargekomen met zicht op haar toch wel mooie kont.

Jammer genoeg was het ook meteen gedaan met de actie en dan sta je na 55 minuten buiten, waarvan je misschien maximum 30 minuten de gezelschapsdame hebt gezien... Bij het buiten gaan niemand aan de receptie gezien, anders had ik hier zeker opmerkingen over gemaakt.
Herhalingsgevaar 0,0 en toch wel zaken waar Lounge echt moet aan werken want dit loopt de spuigaten uit.

Terug
Bovenaan Onderaan