Recensie Ines, Menen 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Cunni Lingus

Newbie
5
01/05/24
14
4
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ines-ontvangt-regio-menenroeselarekortrijk.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Een tijdje geleden voor het eerst naar Ines uit Menen geweest. Ines ontvangt in een woonwijk in Menen in een groot huis met een afgesloten poort. De kamer waar ze je ontvangt is heel net en ook vrij groot. Zij zelf is ook heel hygiënisch, het is bets wel een trotse vrouw.
Maar om met de deur in huis te vallen: ze ziet er niet echt uit als op de foto's. Ze is wel even slank, maar ik vind ze in het echt wel veel minder knap eruit zien. Ik vermoed dat de foto's wel degelijk van haar zijn, maar zoals al vaker aangehaald op dit forum, met een professionele fotograaf, kun je veel. Ik sluit niet uit dat er ook wat Photoshop aan te pas is gekomen.
Ines laat je eerst op je buik liggen en wrijft dan over je rug, ik vermoed dat dit een massage moet voorstellen, maar veel meer dan wat wrijven is het echt niet. Ook het "teasen" is maar heel matig.
Daarna mag je je omdraaien voor een blowjob of een 69. Ik koos zelf voor de blowjob en ik moet toegeven, dat is wel haar beste kwaliteit. Ze pijpt lekker goed door en met veel speeksel, het voelde vrij goed aan.
Het tongzoenen zelf vind ik minder, ook zij gebruikt veel te veel haar volle tong, terwijl ik dat liever wat subtieler heb.
Bij het beffen toonde ze weinig emotie, heb het gevoel dat ze dat niet zo graag heeft.
Ik raakte niet echt opgewonden en had het mentaal toch lastig met haar uiterlijk. Uiteindelijk heeft ze me wel verder afgetrokken tot ik klaarkwam.
Meer hoefde niet meer en ik stond na 45 minuten weer buiten. Er was precies ook geen mogelijkheid tot opfrissen.
Geen herhalingsgevaar in elk geval.
 
Laatst bewerkt:
Altijd eerst even zoekfunctie gebruiken, topic bestond al over deze dame:
(en misschien met de info die je zou gelezen hebben ging je zelfs afgezien hebben van een afspraak te maken.)
 
Terug
Bovenaan Onderaan