WHEM Inessa, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Buiten het feit dat ik al zeer kieskeurig ben, het aanbod voor mij niet interessant is voor 99.5% én de tarieven steeds hoger worden (ik wil nu eenmaal geen afspraak met een DVP die geen PZC aanbiedt bijvoorbeeld)... zie ik ook wel dat de spoeling steeds dunner wordt.

Alleen dit gaat over Inessa. Inessa vroeg mét booker 250, waar de recensies voor mij niet heel erg verleidelijk waren/ zijn en haar services blijkbaar nogal tegenvielen. Ze is niet eens 100% mijn type (want hele grote jetsers), maar ja... voor mij weinig interessants, dus ik dacht eerst..."Give it a try".

En ja, ik word dan wel enigszins onvriendelijker, maar wel op basis van hierboven i.c.m. onderstaand:

Als het tarief met 20% omhoog gaat terwijl ze nu zónder boeker werkt (alhoewel ik blijf bij: "Als je het niet wilt betalen, loop dan door") ... een profiel heeft met alle services die je je maar kunt bedenken, maar we nú al vrij zeker weten dat ze deze níet biedt...Dan is het in mijn beleving oplichterij. Maar dat is míjn beleving. Anderen kunnen wellicht een goddelijke tijd met haar beleven, dus dan zijn díe gasten blij én Inessa blij. Ik geloof er alleen niet in, dus ik betaal niet (en loop door).

Er zijn dames die hele hoge tarieven hanteren, zoals nu ook Inessa, maar je dan vervolgens ook wel de hemel in krijgen. Lexy is daar een perfect voorbeeld van. Voor mij echt een beauty, brains én zeer plezierig in de (seksuele) omgang, ik zou tegen haar niet onvriendelijk durven zijn :p
 
Buiten het feit dat ik al zeer kieskeurig ben, het aanbod voor mij niet interessant is voor 99.5% én de tarieven steeds hoger worden (ik wil nu eenmaal geen afspraak met een DVP die geen PZC aanbiedt bijvoorbeeld)... zie ik ook wel dat de spoeling steeds dunner wordt.

Alleen dit gaat over Inessa. Inessa vroeg mét booker 250, waar de recensies voor mij niet heel erg verleidelijk waren/ zijn en haar services blijkbaar nogal tegenvielen. Ze is niet eens 100% mijn type (want hele grote jetsers), maar ja... voor mij weinig interessants, dus ik dacht eerst..."Give it a try".

En ja, ik word dan wel enigszins onvriendelijker, maar wel op basis van hierboven i.c.m. onderstaand:

Als het tarief met 20% omhoog gaat terwijl ze nu zónder boeker werkt (alhoewel ik blijf bij: "Als je het niet wilt betalen, loop dan door") ... een profiel heeft met alle services die je je maar kunt bedenken, maar we nú al vrij zeker weten dat ze deze níet biedt...Dan is het in mijn beleving oplichterij. Maar dat is míjn beleving. Anderen kunnen wellicht een goddelijke tijd met haar beleven, dus dan zijn díe gasten blij én Inessa blij. Ik geloof er alleen niet in, dus ik betaal niet (en loop door).

Er zijn dames die hele hoge tarieven hanteren, zoals nu ook Inessa, maar je dan vervolgens ook wel de hemel in krijgen. Lexy is daar een perfect voorbeeld van. Voor mij echt een beauty, brains én zeer plezierig in de (seksuele) omgang, ik zou tegen haar niet onvriendelijk durven zijn :p

Ik snap je.

Voor mij is dit echt horror.

Inessa is, qua looks, boezem en zelfs aanpak, potentieel wel helemaal mijn type, hoewel tegenvallend voor anderen.

Die service geef ik niet zo om.

Maar 200 is de grens, 250 was al pushing it, 300 no way.

Ik had het tripje naar Amersfoort al gepland, maar ik doe dit echt niet, het zijn 6 bezoekjes in het SKW en zoveel verschil is er nou ook weer niet.

En Lou is 8x SKW.
 
Laatst bewerkt:
Buiten het feit dat ik al zeer kieskeurig ben, het aanbod voor mij niet interessant is voor 99.5% én de tarieven steeds hoger worden (ik wil nu eenmaal geen afspraak met een DVP die geen PZC aanbiedt bijvoorbeeld)... zie ik ook wel dat de spoeling steeds dunner wordt.

Alleen dit gaat over Inessa. Inessa vroeg mét booker 250, waar de recensies voor mij niet heel erg verleidelijk waren/ zijn en haar services blijkbaar nogal tegenvielen. Ze is niet eens 100% mijn type (want hele grote jetsers), maar ja... voor mij weinig interessants, dus ik dacht eerst..."Give it a try".

En ja, ik word dan wel enigszins onvriendelijker, maar wel op basis van hierboven i.c.m. onderstaand:

Als het tarief met 20% omhoog gaat terwijl ze nu zónder boeker werkt (alhoewel ik blijf bij: "Als je het niet wilt betalen, loop dan door") ... een profiel heeft met alle services die je je maar kunt bedenken, maar we nú al vrij zeker weten dat ze deze níet biedt...Dan is het in mijn beleving oplichterij. Maar dat is míjn beleving. Anderen kunnen wellicht een goddelijke tijd met haar beleven, dus dan zijn díe gasten blij én Inessa blij. Ik geloof er alleen niet in, dus ik betaal niet (en loop door).

Er zijn dames die hele hoge tarieven hanteren, zoals nu ook Inessa, maar je dan vervolgens ook wel de hemel in krijgen. Lexy is daar een perfect voorbeeld van. Voor mij echt een beauty, brains én zeer plezierig in de (seksuele) omgang, ik zou tegen haar niet onvriendelijk durven zijn :p
Sterker nog: Dat gaat het worden!

Even uitgaande van 400, 1 uurtje:

- 3 bezoekjes aan fijne dames naar keuze uit aanbod van 200+ dames in het SKW = 3x50 = 150
- hotel overnachting in goed geprijst 4 sterren hotel = 100 (net gechecked)
- snelle trein heen en terug 2x45=90, slechts 1 uur en 15 min per rit. Of 58€ retour als ik het ok vind om 30 min extra op mijn telefoontje te rommelen
- lekker uit eten 1 persoon 35€
- drankjes drinken met vrienden daar, rondjes over en weer 30€

Heel weekend lol in het buitenland en 3 prima dames bezoeken voor de prijs van 1 uurtje hier met 1 van deze dames.

Oftewel: Er moet iets veranderen.

Maar ja: Hoe?
 
Ik las net dat we in ieder geval meer spaargeld hebben dan de Belgen. Wellicht dat de Nederlander ook iets meer verdiend. Wat ik gehoord heb van dames die uit het buitenland hier komen werken, is dat er hier toch makkelijker geld wordt verdiend in de seksindustrie.

Het is een discussie die al zo vaak gevoerd is op dit forum. Het is een simpele rekensom. Zes mannen voor 200 euro of 4 voor mannen voor 300 euro. Als DVP kun je het proberen. Ik zou het zelf wel weten.
 
Ik las net dat we in ieder geval meer spaargeld hebben dan de Belgen. Wellicht dat de Nederlander ook iets meer verdiend. Wat ik gehoord heb van dames die uit het buitenland hier komen werken, is dat er hier toch makkelijker geld wordt verdiend in de seksindustrie.

Het is een discussie die al zo vaak gevoerd is op dit forum. Het is een simpele rekensom. Zes mannen voor 200 euro of 4 voor mannen voor 300 euro. Als DVP kun je het proberen. Ik zou het zelf wel weten.
Dat snap ik ook wel, maar we blijven schermen met dat argument.

Zomer 2024 zeggen we dan waarschijnlijk 6 mannen voor 300 of 4 voor 500, ik zou het wel weten.

Resteert de vraag of de gemiddelde wandelaar zomer 2024 ook 8-10K netto per maand verdient.

Want anders wordt wandelen iets wat alleen media-magnaten en voetballers nog kunnen doen.
 
Uur tarief is verlaagd van 300 naar 250 euro per uur.

Dat is geen reden voor een feestje, maar het zou kunnen betekenen dat er wordt meegelezen door deze knappe, zelfbewuste dame.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan