Recensie Inge, Diane's Secret, Den Haag 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

VinMe

Vaste klant
110
28/09/21
129
22
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week bij een relatief nieuwe dame geweest, genaamd Inge. Ik was al even op zoek naar een echte rode dame en Inge sluit hier op aan. Ze is iets ouder maar heeft nog steeds een sportief lichaam. Haar lichaam is precies zoals op de foto's, een knappe dame.

Na opfrissen en een staande verkenning op bed belandt. Eenmaal begonnen lijkt het wel alsof in een soort trance komt en helemaal opgaat in het spel. Ze geeft een gfe en houdt van kroelen en veel zoenen. Ook tijdens haar verwennen kronkelde ze van genot en liet haar lekker gaan. De standjes gingen vloeiend in elkaar over en ze bleef heel close. Ook na klaarkomen bleef ze nog even tegen me aan liggen. Was dan alles voor mij helemaal goed? Nee, ik vond het pijpen echt ondermaats. Hoogstens 3 halen om even op te warmen voor intiem. Dat was jammer waardoor ik het gevoel kreeg dat ze dat niet graag doet.

Samengevat een tijd met een leuke dame die helemaal opgaat in het spel. Zeker het bezoeken waard.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan