WHEM Inge Etten-Leur

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Best moeilijk om op korte termijn iets af te spreken met Inge! Vandaag bellen of appen is volgende week als je geluk en tijd hebt een massage. Mij werd verteld een normale relax massage met alleen op het eind een happy end maar meer niet mogelijk. Ze is wel topless maar verder houdt het op
 
Ze is heel duidelijk in haar advertentie, ze is heel hygiënisch en lief en neemt de tijd voor je en ze is geen klok kijker, je bent geen nummer bij haar. Ze doet dit al heel lang en haar klanten bestand zal groot zijn denk ik. Ik kwam er al toen ze nog tantra gaf (op haar oud adres) maar door omstandigheden kan ze dat niet meer. Maar haar massages blijven super.

Ik kom er graag en moet er 1 uur voor rijden.

Als je de tijd neemt en haar beter leert kennen is het of je thuis komt met die warme knuffel.

Maar zoek je echt meer en geile sex dan moet je ook niet bij de massage's kijken is mijn mening. Maar kijk dan bij de andere dames die dat aan bieden. en wil je body 2 body ook daar zijn weer genoeg dames voor te vinden.

Tip lees haar advertentie helemaal alles staat er in wat jullie willen weten.

Waar ik van baal om te lezen is dat je zo negatief kunt zijn over jouw mening, een dame in een string dan blijft er weinig erotisch aan? Raar Ik vind het juist erotisch als een dame in mooie lingerie staat en ik mag het uit pakken das erotisch. als een dame alles uit moet hebben is niet voor iedereen meteen erotische.
voor mij is dat jou pure geiligheid, maar iedereen is anders.

En hou er ook rekening mee dat ze pas weer is begonnen na 3 jaar niets gedaan te hebben ivm corona.
In de eerste week dat ze begon was het voor de oude vaste klanten voor dat ze haar advertentie online heeft gezet en ook ik moest anderhalve week wachten.

Maar ik plan om de 2 weken en ik plan vooruit.
Maar leer haar kennen ze is een open boek als je haar vertrouwen wint.


Ze is niet fake en voor mij een super dame
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ze geappt en ze reageert vrij vlug en netjes terug. Klopt idd dat het best wel lang duurt voor je terecht kan. Wie weet heeft ze het druk heel de dag al…of beter nog, misschien doet ze maar 1 of uiterlijk 2 behandelingen per dag….
Hoe dan ook, ik denk dat ze het wachten waard is en dat zal ik jullie volgende week laten horen! 👌🏻💆‍♂️
 
Vorige week kon ik vrij snel een afspraak maken, een dag na mijn eerste bericht kon ik al terecht.
Aardige vrouw, lekker vol en rond, type rubens. Uitstekend verzorgd en een mooie ruimte waar alles plaatsvindt. Vooraf en achter gelegenheid om te douchen.
De massage is erg goed alhoewel ik de nadruk wel heel erg op de ontspanning vond liggen. Het erotische gedeelte was erg goed, ze wist me door het plafond te krijgen maar door het massageprogramma erg kort, wat meer ernaar toe werken, wat meer plagen maakt het gewoon geiler.
Inge was overigens geheel naakt en ik mocht haar ook aanraken en strelen, ze is alleen duidelijk niet iemand die het fijn vindt als een klant gelijk begint te graaien en grabbelen.
Al met al toch een zeer positieve ervaring, het herhalingsgevaar is groot ondanks de reisafstand.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan