Recensie Ingrid, Beverwijk (voorheen Zaandam, Roosendaal, Lelystad) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

makkebeer

Meubelstuk
Forumpionier
1.611
01/07/21
1.728
92
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/lelystad/3553217-ingrid
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ingrid was gisteren de gelukkige in Lelystad, bij mijn bezoek aan Bataviastad.
Ik had eerst eigenlijke een ander vrouwtje, maar mijn tomtom kende de straat niet en google maps deed het helemaal niet meer.
Dus binnen 15 min bij Ingrid beland.
Bij binnenkomst dacht ik kut, niet omdat ze er niet lekker uitzag, maar ze was nogal zwaar geparfumeerd en mijn boswachter heeft de neus van een vinoloog.
Betaald 100€ voor 45 min voor beffen, pijpen zonder en neuken in wat standjes.
Ingrid is een goedlachse vrouw met een mooi gezicht.
Ze hield eerst haar body aan en pakte alleen haar tieten uit, met lekkere knabbeltepels.
Ze was lekker aan het teasen, zodat mijn jongeheer al snel in het gelid stond.
Ze wilde een condoom pakken om mij te pijpen, maar ik zei in het spaans doe je het niet zonder dan.
Was 20€ extra, ik zeg ook betaal wel later. Seguro??? Ja zeker.
Dus Ingrid nam hem in haar mond en begon aan een lekkere blowjob.
Ondertussen teasend en kusjes geven met een beetje tongen.
Ze gebruikte er later wel een handje bij, ik drukte wat op haar hoofd om het tempo op te voren.
Ze hield het tempo zelf verder aan en masseerde gelijktijdig mijn harde paal.
Ik dacht even om achterin haar keeltje klaar te komen, maar gelukkig onderbrak ze het pijpen even.
Ik moest even aan haar borsten knabbelen, zeker een C en geen B.
Ze wilde het condoom pakken, maar ik zei dat ik verslaafd was aan pijpen.
Dus nog wat verder met de pijpsessie,
Uiteindelijk condoom erom en body ging omhoog, tot onder haar borsten.
Klein buikje, maar zeker niet storend.
Eerst zij on top met een klein beetje glijmiddel.
Kutje was nog wat stroef en kutje nauwer dan ik had verwacht bij deze milf.
Ik neukte haar vanonder meer dan zij mij, maar oke.
Gewisseld naar missio
Maar eerst moest ik haar nog effe beffen
Kreunde wat overdreven en na een paar minuten had ze er al genoeg van, geen bef-liefhebber.
Over naar neuken in missio
Strakke kut om mijn paal, dus die werd goed gemasseerd door haar strakke doos.
Duurde dan ook niet zo lang of ik spoot mijn lading in het condoom.
Was er ook wel klaar mee, dus zij heeft de boel netjes schoongemaakt.
Voor herhaling vatbaar, maar dan neem ik maar een halfuurtje denk ik, was wat vroeger klaar dan mijn 45 min.

Werkt nog een andere dame op hetzelfde adres.
Moest later wel effe mijn gezicht wassen om die parfumreuk wat kwijt te raken.
 
Laatst bewerkt:
Geen idee, foto's kunnen van iedereen zijn, maar leuk gezicht, lieve vrouw. Ik denk tussen 37 en 45 jaar, klein buikje, niet veel. En erg strak kutje voor haar leeftijd
 
Laatst bewerkt:
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/lelystad/3553217-ingrid#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Na er achter te zijn gekomen dat foto's van Donia en Limonada fake waren gekozen voor Ingrid o.b.v. eerdere recentie.

Ook daarvan kan ik zeggen dat foto's gedateerd zijn ofwel van iemand die er op lijkt helaas.

Na een hele app conversatie afgesproken dat ik voor Ingrid zou komen maar ook de andere dames wilde zien.
Was allemaal geen probleem in het NL geappt.

Bij aankomst deed niemand deur open, zou 4 minuten duren want ze waren onderweg... ik weer in auto gaan zitten en toen appje dat ik kon komen. Ik weet zeker dat er niemand binnen was gegaan dus de dames deden niet open. Bij binnenkomst door ingrid binnengehaald en in kamertje gestuurd waar een andere dame binnen kwam. Dit moet dan Donia/Limonada zijn geweest maar dame was vierkant van vorm en borsten waren nep en bij het figuur vielen ze alsnog in het niet. Eerder een C cup opgespoten dan iets anders.

Ik vroeg naar de andere dames maar die waren bezet werd verteld. Ik zei dat ik weer zou gaan maar toen moest ik wachten. De deurbel ging en ik werd in de douche geparkeerd terwijl iemand anders binnen kwam. Daarna werd ik weer door Ingrid bevrijd en naar een grotere kamer gebracht. Laat ik duidelijk zijn, hygiene van appartement is slecht er is zelfd geen prullenbak voor gebruikte condooms/doekjes dat gaat in een AH tasje.

Ik moest weer wachten terwijl deurbel ging en er duidelijk meerdere mannen binnen liepen (pooiers?) maar uiteindelijk kwam ze terug. Na betaling van 100 euri voor 45 minuten gevraag voor massage. Dat hield niet veel in, maar ze deed haar best om mijn tepels te likken en ik kreeg toch wel een stijve na een pijpbeurt. Komt mede door een pilletje dat ik had ingenomen.

Daarna begon de ellende pas echt, de andere dame kwam binnen en ik moest wel 3x bevestigen dat ik met Ingrid had afgesproken. In andere kamer zat blijkbaar iemand te wachten en de deurbel ging ook maar door omdat er andere klanten stonden die te laat waren volgens Ingrid. Ze sprak Spaans/ Frans met haar collega en ze kreeg te horen dat ze op moest schieten, iets waar ik bezwaar tegen maakte. Anyway de pret was verdwenen, ik kreeg nu de haast behandeling.

Ze ging op me zitten en begon te neuken maar daarna wilde ze over naar doggy. Ik probeerde nog in haar kontje te komen maar dat deed ze niet.
Door vele glijmiddel en gezeur over haast maken had mijn stijve vriend weinig zin meer. Ze haalde het condoom er af en toen kregen we een discussie in het Frans of ik wel/niet was klaargekomen (condoom was leeg) en ze probeerde mij te overtuigen dat ik was klaargekomen.. niet te geloven.

Na wat gesteggel ging ze wat trekken en na nieuw condoom erom te pijpen. Maar omdat ze bleef zeuren dat ik nog 5 minuten had.. nog 2 minuten etc. heb ik het met de hand afgemaakt.

Al met al stond ik met 25 minuten op straat waarvan ik hooguit 15-20 minuten actie heb gehad. Herhalingsgeval 0.0 en met vies gevoel naar huis om te douchen.
 
Ik wil niet generaliseren maar ik sla alle advertenties over van Zuid-Amerikaanse en/of Spaanstalige dames.

Scheelt een hoop gezeur, stress, ellende en ook geld! Tenzij er meerdere goede reviews zijn van 'ervaren' forumleden. Ik ben in de loop der jaren door schade en schande wijs geworden. Bij twijfel niet doen, het is en blijft veelal de juiste beslissing.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan