Recensie Ingrid (Col), Den Haag, Doubletstraat 79 k6 4,43 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
👅👅👅"Koningin"Kittelaar"👅👅👅
is sinds afgelopen maandag weer aanwezig om haar diensten aan te bieden.
Ze blijft tot eind oktober om vervolgens pas in februari 2024 terug te komen. Ze werkt 's maandags t/m vrijdags van 13 uur tot 21 uur.
Dus.... niet in het weekend.

Zo , dat waren de huishoudelijke medelingen en nu verder met een verslagje die wederom prima bevallen is.

Zoals gebruikelijk beginnend met een altijd zeer uitgebreide voorwas, waarna ze op het bed je handen en jongeheer nogmaals "reinigt".......

Na wat lichaam-tasten haar laten beginnen met een Pijperij, waarbij ze snikkelmans regelmatig vrij diep weg hapte. Om een kommertje te vermijden haalde ik "hem" een paar keer uit haar mond en ze ging dan verder met balzak-zuigen en om mijn 'genotstaaf' te bewerken met haar tong.

Ze vond het een prima idee om over te gaan op de Bef (en Baf) , waarbij ze in de rugstand haar benen op mijn schouders drapeerde.
Ik had er een flinke kluif aan, maar Ingrid belandde uiteindelijk in hogere sferen met de daarbij behorende kenmerkende uitingen.
Sensitief was het woord dat de eerst volgende minuutjes meerdere malen gevallen is.

Het was nu weer mijn beurt en dat werd een herhaling van zetten zoals boven genoemd. Het hoofddoel was weer om een kommertje mijnerzijds te voorkomen, wat weer lukte.

Ik had eigenlijk wel zin om nog een Beffie te doen, maar dat zou een 2e keer weinig "uitwerking" hebben volgens de weledele 'KoninginKittelaar'. Ik daagde haar uit om er toch nog een lik aan te geven en nodigde haar uit om mijn borst en gezich als stoel te gebruiken.
Zo gezegd, zo gedaan en in deze positie merkte ik echt hoe groot haar Kieteltoren toch wel is : "het" hangt dan zo heerlijk naar beneden, ...... heerlijk vind ze het als je dan aan dat ding ligt te lebberen : maar tot een 2e sensitive-moment heeft het niet geleid.

Mijn eindpunt was voor mij zoals ik die bij haar nog niet eerder heb meegemaakt.
Een heerlijk langzame Pijperij werd het, waarbij mijn zaadstengel helemaal naar binnen verdween en Ingrid flink wat vocht en slobber geluiden maakte. Wel een volhouder die Ingrid : want ze bleef flink doorgaan en nu het toch al zo een nat en vochtig rotzooitje in haar mond was, dacht ik : hoppa dat beetje 'vloeibaars' van mij kan er ook nog wel bij.



Ik weer wat kwijt ,
En zij weer wat rijk
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan