Recensie Ingrid (Col), Den Haag, Doubletstraat 79 k6 4,43 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gladio

Wandelaar
Forumpionier
68
08/07/21
122
13
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Heb zojuist kennisgemaakt met Ingrid, een 40 jarige dame uit Colombia met een mooi stel billen. Ik ging naar binnen en heb 40 euro afgetikt, ik ging mijn handen en penis wassen waarna ik tegen die heerlijke billen aan ging schuren. Eenmaal op bed beland begon ze met me tepels te spelen, hier word ik altijd super geil van. Qua standjes hebben we reversed cowgirl gedaan waarbij ik heerlijk uitzicht had op haar billen en er ook lekker op ging trommelen waar ze wel om kon lachen. Ik heb het afgesloten met de prone bone (ook wel doggy waarbij de dame op haar buik ligt)

Haar kamer is helemaal achterin die verrasend ruim is vergeleken met de andere kamers in het pand, er staat zelfs een badkuip in. Ik vroeg nog of ze daar weleens gebruik van maakt en vertelde dat ze ook een pakket aanbied waarbij je eerst erotisch gemasseerd word en heerlijke sex krijgt, dit gaat uiteraard onder genot van een drankje.
dus voor de liefhebbers…

Ze gaf overigens aan op maandag tot vrijdag te werken van 10:00 tot 23:00 uur.
ze blijft tot eind oktober en dan gaat ze weer terug naar Colombia om te overwinteren.
 
Ingrid is een toppertje, zeker als je van dikke billen en grote borsten houd, en bovendien is ze aangenaam gezelfschap met een uitstekende dienstverlening
 
Is Ingrid nog wel aanwezig vraag ik me af want haar naamsticker onderaan zie ik niet meer?
Ik kom uitsluitend in het weekend en ik zag dan geheel links van pand 79 sinds haar komst haar naamsticker maar sinds kort tref ik deze niet meer aan.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zag haar bordje weer voor het raam staan. Vandaag is ze dus weer begonnen en ze blijft maar tot eind november. Daarna komt ze pas weer in augustus 2022 terug !!!

Fijn om haar weer te zien en heerlijk is ze met me in de weer geweest , en ik met haar. Gelijk bij binnenkomst zoenen en hiermee doorgaan tijdens de uitgebreide 'voorwas' . Daarna staande tongen en overal elkaars lichaam bevoelen terwijl we richting bed schuifelden.

Drie kwartier , minus de voor- en nawas , bestond uit een 'bef-festijn' aan haar overheerlijke (grote) klit. De pijperij kon ik vandaag niet lang volhouden en dus haar steeds laten stoppen om nog niet te 'komen'.Gedurende de ruststand ligt/staat 'hij' dan een tijdje strak 'in de houding' in haar mondje tot ze 'hem' weer lastig kon vallen. Dat kon ik met een gerust hart aan haar over laten ☺

Ze is , zoals ik van vorige sessies nog wist mijn 'pijptype' : een echte slowmotion-pijpster die het op zijn "Beugeldijks" doet.
Beslist geen headbang-gedoe.

Een kontverwen'ster' is ze zeer zeker ook en als het je ding is (ik heb ff overgeslagen) dan heeft ze ook wel een plasje voor je.....

Dame genoot volop mee en het was wederom een leuk samenzijn waarbij mijn zwemmertjes hun einde mochten vinden in haar mondje.
Hierna de uitgebreide 'nawas' waar genoeg tijd was om bij- en na te praten.

In de komende 8 weekjes zal ik meer dan waarschijnlijk voor een herhaling gaan.
Ze is er alleen op doordeweekse dagen van 13 uur tot 23 uur , maar volgens mij kan dat ook zoals in het verleden vanaf 11 uur zijn/worden.

Ingrid is een leuke , lieve , vrolijke en een hele schone genietster die alle tijd voor je neemt : dat vindt ze zelf ook het prettigst ?

Mocht je haar willen bezoeken , dan raad ik je aan om echt 'minimaal' voor een half uur / 45 minuten te gaan.


Ik weer wat kwijt ,
En zij weer wat rijk
 
Laatst bewerkt:
Al vaak zien staan in het allerlaatste raam van de Doubletstraat.
Altijd gedacht dat het niet geweldig zou zijn, maar moet daar op terugkomen.
Ze lokte me met haar glimlach, maar na een kort gesprekje en goede blik op haar lichaam kreeg ik het warm.
Een lekker lijf met een goeie kont, lekkere tieten en een lekkere klit.
Voor 35 euro heerlijk laten pijpen en in missio klaargekomen.
Zoenen en alles voelen was geen probleem.
Waar ik spijt van heb is dat ik niet gevraagd heb of een lekkere befbeurt mogelijk was en voor hoeveel dan
 
De recensie was van een week of 2 geleden.
Ik ging afgelopen week ook langs en toen was ze er ook niet, raam zag er uitgestorven uit……nu weet ik dus dat ze zich laat beffen maar kan ik het (voorlopig) niet…..in ieder geval niet bij haar
 
Zie post 7, ze vertelde mij tot eind 'november' hier te blijven. Gebeurt natuurlijk ook wel eens dat ze een vrije dag heeft.
Echt "bezorgd" moet je zijn als een bordje 'kamer te huur' voor haar raam staat is mijn ervaring.

Mits geen "likdown" zou je nog een kleine 3 weken lang (met een rustuurtje tussendoor?) haar heerlijke grote 'kieteltoren' kunnen verwennen .

Mijn tip : als je 45 of 60 minuten gaat zal je het op zeker nóg prettiger ervaren . Voor de prijs hoef je het niet te laten : lees maar?
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
.

🥳🥳🥳 voor de Beffers en Baffers 🥳🥳🥳

Vandaag heerlijk temperatuurtje om er op los te wandelen : dus 'zo gedacht , zo gedaan'.

Bezetting vond ik redelijk en de "inboedel van de Doub" was weer rijkelijk vertegenwoordigd door de alom bekende dames die ik meermaals heb opgesomd in Den Haag Algemeen.

Ik zag het bordje van Nena weer staan en zag net nog een oude opa naar binnen glippen en dacht bij mezelf : "dat kan wel een uurtje gaan duren voordat die aan zijn gerief is gekomen" en daar ga ik niet op wachten natuurlijk. Doorgelopen richting de p.bakken en dan stop ik altijd dat ik nèt nog 'Dora zwempak' kan zien en keer dan terug. Vandaag ook zo en zag een paars zwempak , maar een paar ramen verder zag ik net nog een bordje in de Columbiaanse kleuren staan.

Kan toch niet waar zijn want het is nog geen augustus... en jawel hoor, daar stond Ingrid de lachebek in vol ornaat. Gelijk naar binnen en ik 'god en de eerder genoemde opa' dankend dat ik 'de donkere Parel' nu trof.

In haar kamer gelijk ff een hukkie , kusjes en knuffies.
Echt leuk om haar weer te zien en tijdens het bijpraten en de uitgebreide voorwas zei ze wel 2 keer dat dit niet van "mijn" tijd afging en dat we daarna lekker rustig aan gingen doen.

Dat laatste was inderdaad het geval, want nadat ze er pontificaal voor ging liggen en haar beentjes spreidde, had madam zeker het snode plan om mij overwerk te verschaffen door haar genotgevoelens nog niet de vrije loop te laten.
Geen bezwaar van mijn kant, want Ik vermaakte me opperbest met dat redelijk grote 'stuk vlees' aan de bovenkant van haar genotsgrotje ..... in de wandelgangen ook wel betiteld als kieteltoren : deze is ff kleiner als de Domtoren die in Utrecht staat .....

Werkelijk een genotsknop voor haarzelf maar ook echt wel voor tongmans.
Alvorens over te gaan naar het 'gezichtzitten', waar mevrouwtje overigens ook zo van kan genieten, ging zij met mijn paal aan de haal. Dat was weer een welkome hernieuwde kennismaking en voelde zoals het voor mij hoort te voelen : lekker rustig en diep met veel aandacht voor de direkte omgeving. Nadeeltje is enkel dat ze tussendoor het volgens haar te vele pijpkwijl met een doekje afveegt.

Echter bij de natte Befpartij gelukkig geen doekjes erbij, want dan maakt het haar niks uit of ik half 'verzuip' ....

Omdat ik nog geen kommertje wilde beleven heb ik afgetikt en zijn we dan over gegaan door te doen alsof mijn gezicht een stoel is. Dit beviel best, alleen was de vering niet zo goed, en het werd weer één natte 'gorchel' boel maar dan zonder doekje 😜

Ingrid 'stapte' af en ging na wat tepelzuigen en kusjes via borst en buik , mondeling aan de gang met pielemans om de zaadjes te gaan verwelkomen op dees aard.
Dit slotakkoord kan je aan Ingrid wel over laten, want daar weet ze wel raad mee.
"Hij" verdween meer dan regelmatig geheel koppie onder en een overheerlijke eruptie (van wel een paar druppies) mocht zijn bestemming in het domein van een tandarts vinden.

Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, ga ik binnenkort weer genieten van Ingrid's genotsknop.


Ik wat kwijt
Zij wat rijk.



Haar aanwezigheid merk je d.m.v. "Columbia" bordje voor haar raam : tot half augustus elke doordeweekse dag van 13 uur tot 23 uur. Daarna paar weekies vakantie en weer terug hier.

🥳🥳🥳 voor de Beffers en Baffers 🥳🥳🥳
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
40
Ik had Ingrid al een tijdje zien zitten in de hoekkamer aan het eind van de doubletstraat. Even praatje gemaakt met deze Colombiaanse die steeds voor 1 maand in Den Haag en daarna 1 maand in Italië werkt voordat ze terugkeert naar Cali. Erg schone dame die eerst alles wil wassen en dan lekker haar volle borsten laat zuigen. Daarna verder gegaan met diepe pijpbeurt (mc) en goede neuk partij met dame 'on top'. Voor het klaarkomen was nog wat extra pijpen nodig. Ingrid is een professionele en aardige dame, maar weinig emoties en geen echte click. Je komt klaar maar je wordt er niet warm van.
 
Eindelijk een keer Ingrid 'te pakken' gekregen.
In mijn geheugen wilde ik weten of er meer mogelijk was dan enkel p+n.
Ik wilde p+n en likken want ik vind haar een lekkere klit hebben.
Dat was geen probleem en ik heb er van genoten en het zal niet mijn laatste keer zijn.
Een mooie meid, latijnse seks (caliente) en ook nog goeie communicatie en een mooie kamer.
 
Ik ben blij dat ik Ingrid gister nog even heb kunnen pakken. Morgen is ze weer voor het laatst en moeten ik tot eind september wachten.
De seks wordt steeds beter, lekker hoor.
De kamer is met deze temperatuur natuurlijk een extra pluspunt (en ze heeft er al zoveel)
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Donderdag 11 augustus op bezoek geweest bij Ingrid, al een aantal keer haar proberen te bezoeken maar steeds was het raam leeg vanavond is dat eindelijk gelukt en heb daar geen spijt van gehad. gekozen voor beffen en pijpen zonder. Zo dat was lekker heerlijk aan die grote klit van haar liggen likken en zuigen en daarna lekker door haar afgezogen en tegen de tijd dat ik het voelde aankomen lekker in doggy afgemaakt..Feppendeflepper heeft me naar de juiste dame gestuurd met zijn duidelijke recenties en ga haar zeker als ze terug is weer bezoeken..
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisterenmiddag weer een bezoekje aan Ingrid gebracht, wat is het toch lekker om een half uurtje bij haar binnen te zijn. Heerlijk door haar verwend en uiteraard haar ook heerlijk verwend zo lekker die clitoris van haar daar blijf je mee bezig en daarna in cowboy door haar afgemaakt..
 
dat is een goed bewaard geheim, maar dit wel de reden voor mij dat ik haar al een aantal jaar niet meer bezoekt, Ik zelf schat haar tussen de 45 en 50 jaar.
 
Deze week na vele jaren Ingrid weer eens bezocht....bij gebrek aan alternatieven.
Ik weet niet hoe oud ze is maar zeker een stuk ouder dan ik....en je merkt dat het werk fysiek zwaar wordt voor haar.
Maar ze is toch Wel echt lekker en doet echt haar best.
Plat doggy geeindigd op die grote billen....heerlijk...ze heeft overal genoeg en alles lekker zacht maar niet te zacht
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dame een paar weken terug voor haar vertrek bezocht, de communicatie met haar blijft lastig maat ik vind haar figuur heel aantrekkelijk. Grote borsten en billen maar toch strak in haar vel.

Deze keer niet verder gekomen dan een heerlijke pijpbeurt, een dyson stofzuiger is er niets bij.

Ze is 1 augustus weer terug gaf ze aan
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan