Recensie Rosie, Den Haag, Doubletstraat 11/25 k10 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tall

Vaste klant
Forumpionier
177
05/07/21
297
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Beste medewandelaars,

Afgelopen dinsdag weer eens geil, dus aan de wandel in de doubletstraat.
Ik was er rond 20:00u en het aanbod was naar mijn mening matig op dat moment.
Mijn favoriete DVP's waren beiden niet aanwezig dus een paar rondjes gelopen.
Uiteindelijk naar binnen in de stenen passage 11/25 k10, bij een voor mij onbekende DVP,
die vertelde dat ze werkt vanaf ca. 15:00u tot 22:00u, haar naam Rosie is,
geboren is in de dominicaanse republiek, en tot mijn verbasing: inmiddels 49 jaar is.
Rosie is een goedlachse DVP, ca. 1,60 m, met flinke billen, ietswat kleine borsten,
en een mooie zachte strakke huid, borsten en buik (iets dat bijzonder is, zeker gezien haar leeftijd).
Lekker (diep) gepijpt (had iets langer gemogen) en heerlijk (lang, met afwisselend tempo) geneukt in missio,
waarbij ze haar benen zelf goed spreide en door mij ver naar achteren liet buigen, constant oogcontact hield,
en soms kleine geluidjes maakte, en dat voor het instaptarief van € 40,-.
Heerlijk verwent, een goede motivatie voor een volgende bezoekje.

Tall
 
De dame die Tall bezocht heeft is een donkere dame, ze staat overigens al jaren in de stenen passage op wisselende kamers. Ik was wel verbaast te lezen dat ze 49 jaar is, ik had haar halverwege de dertig geschat.
 
Dat is die met het mooie gezicht en vol maar lekker strak lichaam?
Leeftijd verbaast mij inderdaad.
In het verleden een paar keer bezocht..
Ik vind haar erg lekker, maar de laatste keer trof ik haar in e'en slechte bui. Alleen maar zeuren en deed moeilijk over aan haar borsten zitten
Ja, ik snap dat we allemaal wel eens e'en slechte bui hebben....maar ik Ben nooit meer teruggegaan.
Ze lacht ook niet meer vriendelijk naar mij :)
 
Beste medewandelaars,

Afgelopen dinsdag weer eens geil, dus aan de wandel in de doubletstraat.
Ik was er rond 20:00u en het aanbod was naar mijn mening matig op dat moment.
Mijn favoriete DVP's waren beiden niet aanwezig dus een paar rondjes gelopen.
Uiteindelijk naar binnen in de stenen passage 11/25 k10, bij een voor mij onbekende DVP,
die vertelde dat ze werkt vanaf ca. 15:00u tot 22:00u, haar naam Rosie is,
geboren is in de dominicaanse republiek, en tot mijn verbasing: inmiddels 49 jaar is.
Rosie is een goedlachse DVP, ca. 1,60 m, met flinke billen, ietswat kleine borsten,
en een mooie zachte strakke huid, borsten en buik (iets dat bijzonder is, zeker gezien haar leeftijd).
Lekker (diep) gepijpt (had iets langer gemogen) en heerlijk (lang, met afwisselend tempo) geneukt in missio,
waarbij ze haar benen zelf goed spreide en door mij ver naar achteren liet buigen, constant oogcontact hield,
en soms kleine geluidjes maakte, en dat voor het instaptarief van € 40,-.
Heerlijk verwent, een goede motivatie voor een volgende bezoekje.

Tall
Deze is zeker het testen waar dus
 
Ook al heb je al een eyeroll gekregen.....:) ik ben het met je eens, laten we proberen met respect over de DVP te praten.

En omdat ik een keer een slechte ervaring had betekend niet dat het altijd slecht is. Ik ben een paar keer bij de dame geweest dus het was ook een paar keer leuk...... maar na de slechte ervaring was het totaal niet goed genoeg om terug te gaan.

Ik heb met een vaste dame ook wel eens een mindere ervaring gehad.....maar als daar 100 goede ervaringen tegenover staan is dat wel wat anders.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
2 keer voorbij gelopen , haar even "gekeurd" oftewel netjes gezegd 'gadegeslagen' terwijl ze voor haar raampie zat te bellen.
De 3e keer heb ik haar tussen het bellen door "gestoord". Ik dacht bekijk het maar met die kut-telefoon, want ik wilde haar spreken en er achter komen of ze een mevrouw is die vreugdekreetjes slaakt bij en beleefd aan het Beffen en Baffen met de daarbij behorende kommertjes.
Dus ik heb haar beleefd gevraagd indien ze centjes wil verdienen om ff rapido adios te zeggen tegen haar telefoon-gesprekpartner : zo gezegd, zo gedaan.

Allereerst heb ik me voorgesteld en daarna mijn vragen te berde gebracht.
Ze bleek een alleraardigste, vriendelijke en vrolijke meid te zijn die mij bevestigde
dat meerdere kommertjes bij goeie likkies meer dan heel goed mogelijk zijn.... ik ben een nymfo zei ze.
Dat viel me niet tegen en datgeen klonk als muziek in mijn kort geleden uitgespoten oren. Terwijl we spraken zat ze zelfs al aan mijn snikkel te voelen.... Niet dat ik het erg vond, maar ik weerde dat af om eerst de onvermijdelijke zakelijke overeenkomst af te sluiten.
Wat vraag je voor een uurtje ? 100 zei ze , waarop ik zei : dus een half uurtje is 50e ? Si, nou das wel van de erg 'goeiekope' en daar hoefde ik niet lang over na te denken : nog voordat ze uitgesproken was pakte ik gelijk haar hand vast en plaatste die meteen weer op mijn stok om verder te gaan 😄 Mooi , afgesproken dat we een half uurtje zouden doen en als de praktijk gelijkenis vertoont aan de besproken theorie, dan doen we een uurtje.

Nou vooruit met de geit dan maar:... de Gordijntjes dicht, kraan open en alle gaatjes 'opfrissen' om te bedde te gaan.
Ondertussen vielen er geen stiltemomenten en ik bevredigde mijn nieuwsgierigheid door wat vragen te stellen.

Ze gaat eind december weer richting huis en hoopt hier in februari weer terug te zijn.
Mary zegt een 32 jarige Columbiaanse te zijn die voorheen in Spanje heeft gewerkt. Haar Lichaam en koppie maakten te samen een leuk plaatje en als ze nou nog eens geil blijkt te zijn, dan ben ik in mijn noppies : daar gaat het tenslotte om.
Ze heeft een Tattoo op de onderkant van haar rug en hield tijdens de actie haar rode topje aan waarbij ze haar C tieten wel ontbloot.

Ze ging er meteen uitgebreid voor liggen en ik aan de gang met mijn bekkie aan haar fraaie doos-sie. Mevrouw liet het zich kirrend welgevallen en draaide met haar onderlichaam. Mijn Vingertje nam het af en toe over en beroerde haar redelijk grote en goed reagerende genotsknop. Haar vocht zorgde voor letterlijk vingeraflikkend genot.

Inderdaad lust ze er, tot mijn volle tevredenheid wel pap van en ze ging aan de slag met mijn jongeheer en probeerde me klaar te krijgen : vind ze leuk zegt ze......
Mijn zwemmertjes waren vandaag moeilijk in toom te houden, dus om mijn lust te behouden snel afgetikt en Mary verzocht om gezichtgericht op mijn mondje te komen zitten.
Ze plantte meteen haar 2e gaatje op mijn mond en ze genoot er naar hartelust van. Na een poosje verplaatste ik mijn aandacht naar haar kieteltoren. Vingertje in haar poepert mocht niet van der, nou dan toch lekker niet. Ze kraaide weer de victorie na dat ik haar 'toren' helemaal beklommen had.

Hierna wederom een korte pijperij en na een laatste Bef ging ze van me af en zei :
Ik ga je nu goed pijpen en ging daarbij ook flink met haar vingers in mijn hol roeren (ik had later in de auto best wel last van spontane flatus-sen ....)
In haar mondje wilde ze mijn spermatozeën niet, dus voor mijn overheerlijke proteïne-eruptie een tijdige mond'ontsluiting' toegepast.

Na de daad , Samen gezellig een uitgebreide na-was gedaan en ging ze nog effies met haar schuddende kont naar me toe staan en vroeg me om die de volgende keer te masseren... we gaan het zien ....
Voor de liefhebbers : ze zegt ook uitgebreid geil te masseren....

Ik heb Mary ervaren als een eerlijke lieve meid en met respect zullen jullie ook zeker een goede ervaring met haar mogen beleven.

Je krijgt heeeeel veel van Mary en voor zeer weinig pegels !!


Ik wat kwijt
zij wat rijk .


Vragen graag per pm...
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Zwart
Het (wederom) geweldige verslag van onze confrère DeFleppendeflepper (AKA de DeBeffendeBaffer) deed me mijn wandelschoenen weer eens afstoffen om op 29 december een voor mij nieuw pareltje met een bezoek te vereren. Net als hem ben ik een fervente beffendebaffer. Enfin, ik naar de Doubie 11-25 waar ik op K10 een donkere dame trof, zonder "indianen vlechten" (zoals beschreven in een ander topic over dezelfde dame) aan de zijkant van haar hoofd maar met, zo later zou blijken, een tattoo onderaan haar rug. Zij zat aan de telefoon maar was zo vriendelijk om haar gesprek te beëindigen toen ik vroeg of ze beschikbaar was. Op mijn vraag wat haar naam was, antwoordde ze met: "Julia", waarop ik dacht: nee hè. Ik zei dat ik eigenlijk op zoek was naar een andere dame en toen ze vroeg: wie dan? Zei ik Rosie. Lachend bevestigde ze dat zij Rosie was. Later voegde zij er desgevraagd aan toe: uit Cali, Colombia. Ik dus naar binnen en mijn wensen duidelijk gemaakt. Was allemaal mogelijk en we zouden er een leuke tijd van maken. Ik had specifiek gevraagd naar tongzoenen maar tijdens de actie bleek dit toch niet mogelijk…

Normaal gesproken zou dit voor mij een dealbreaker zijn maar in dit geval was de rest van de actie tot mijn volle tevredenheid. Nadat ze haar pijp kunsten een tijdje vertoonde, vond ik het tijd om bij haar aan de slag te gaan. Toen ik mijn plannen kenbaar maakte, ging ze in 69 op mij zitten en maakte de opmerking: is dit goed? Daar had ik niets tegenin te brengen en ik ging volop aan de bef en de baf. Ik denk mijn gesabbel aan haar genotsknopje haar te veel werd en ze duwde haar heerlijke bafgaatje op mijn mond. Ah rico, kwam er uit haar mond. Maar ik was toch iets anders van plan en naar een tijdje gevraagd of ze op haar rug wilde liggen, zodat ik haar, inmiddels keihard geworden kieteltorentje (citaat DeFleppendeFlepper) verder kon bewerken. Op het nogal kleine bed kon ik, alleen liggend op mijn buik met mijn benen gebogen in de lucht, de bef goed uitvoeren. Mijn actie werd gewaardeerd met als resultaat een kletsnatte gleuf en op het moment suprème, bij kant een mond kneuzing omdat ze mijn hoofd, met twee handen, hard in haar kruis drukte. Daarna heeft ze mij nog even gepijpt en ben ik over mijn buik klaargekomen. Saillant detail: ik was er vrijdag op het moment dat onze confrère eveneens de bef bij Rosie wilde uitvoeren maar volgens hem voor een dicht gordijn stond omdat ik binnen was…

Sorry DeFleppendeFlepper. Over 6 weken meer succes 🤞😂🤣😋
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan