Recensie Sandra, Den Haag, Doubletstraat 11/25 k5 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

CharlieD

Wandelaar
51
16/11/21
101
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Tussen borsten (russisch)
  8. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het verbaasd me dat ik hier weinig lees over Maxima, de kleine schoonheid uit de DR, woonachtig in Spanje. Ze zit vrijwel altijd in kamer 11/25 5 en ik kom er al jaren, Ik maak meestal een afspraak voor een uur en ze geeft je echt het gevoel dat ze jou ook leuk vindt.. Tijdens de lockdown zelfs met haar op een andere locatie afgesproken, heerlijke meid met een heel lief gezichtje, pijpt heerlijk (zc) en masseert ook nog eens goed. Dan maar wat meer info met het risico dat ze het te druk krijgt :). Zoals gezegd een lieve meid die de tijd voor je neemt. Ik laat me graag door haar uitkleden en wassen, ze houdt van tongzoenen en als ik haar zacht streel vind ze dat heerlijk, "heel wat anders dan de meeste "avondklanten" die alleen maar hard willen pompen" zegt ze regelmatig. De massages zijn gewoon goed en van hetzelfde niveau als bij een reguliere masseur.. Zoals gezegd kom ik er al jaren en in sommige tijden bijna wekelijks. We hebben eigenlijk nooit een prijs afgesproken maar ik betaal haar altijd 100 voor een uur, en dat is gewoon goed waar voor je geld.
 
Laatst bewerkt:
Dat komt omdat ze al jaren bekend is als Sandra uit Cuba.
Knap gezichtje en enorme kont.
Mijn eerste review van haar dateert uit 2013.
 
Sandra is nu ook al zeker anderhalf jaar mijn favoriet. Ik snap niet hoe de naam Máxima in het leven geroepen is. Groot op de spiegel in de kamer staat Sandra met lippen stift. Alles wat hier boven staat is waar. Massages zijn minstens zo goed als bij de masseur. En haar lichaam is goddelijk ! In kinky is Sandra subliem en met die kleine voetjes maar 36 net zo !! Mijn favo stand is vol die kleine voetjes in m'n mond terwijl ze met die dikke reet op mijn totumpaal zit. Alles is wel met condoom bij Sandra en zoenen zit er ook niet in. Kusjes wel. Ook fijn !

100 euro voor een uur en je kan je lol op. Ook altijd goede muziek ! Plus 1
 
Er zit daar vaak een met een enorme kont en zwart krullend haar best mooi gezicht en vriendelijke lach en best wel donker...... Dat is haar dus niet?
Ik ga vaak bij haar overbuurvrouw naar binnen.....
 
Grappig om dit topic te lezen...
Het toont maar weer eens aan dat je bij de dames goed moet opletten en alles met een korreltje zout moet nemen.
En dat dit forum waardevol is voor de wandelwippers.
Zo is topicstarter CharlieD al jaren vaste klant bij haar, maar kent hij haar als Maxima terwijl de rest van de straat haar al zeker 8 jaar kent als Sandra.
En de afkomst DR of Cuba...tja kiest u maar!
En CharlieD doet met haar lekker zoenen, tongzoenen en pzc en CIF, terwijl haar andere vaste klant Clint eastwood alles mc doet en zoenen zit er niet in...
 
Grappig om dit topic te lezen...
Het toont maar weer eens aan dat je bij de dames goed moet opletten en alles met een korreltje zout moet nemen.
En dat dit forum waardevol is voor de wandelwippers.
Zo is topicstarter CharlieD al jaren vaste klant bij haar, maar kent hij haar als Maxima terwijl de rest van de straat haar al zeker 8 jaar kent als Sandra.
En de afkomst DR of Cuba...tja kiest u maar!
En CharlieD doet met haar lekker zoenen, tongzoenen en pzc en CIF, terwijl haar andere vaste klant Clint eastwood alles mc doet en zoenen zit er niet in...
Ja daar heb je gelijk in. Maar Máxima vind ik wel apart want volgens mij heeft er ook best lang een bordje met Sandra gestaan. Weet ik vrijwel zeker. Ze woonde in Spanje daar woont haar familie ook. Komt uit Costa rica dacht ik. Sowieso geen Colombia of DR. Gezicht spugen doet ze dan wel weer....
 
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
🥳


'Een echte aanrader voor de Baffende Beffers : zij die gaan zijn Boffers' .



Eind maart en begin april heb ik bezoekjes afgelegd bij Sandra die me "beter dan goed' zijn bevallen moet ik zeggen. Beiden eigenlijk een identieke top ervaring en vandaar geheel tegen mijn gewoonte in, deze keer een 'iets' langere recensie 🤭.

In eerdere berichten en recensies stonden tegenstrijdige berichten wat er nu wél en niét op het repertoire staat bij deze kleine meid. Ik wilde wel eens weten hoe of wat , want het leek me een gewillige meid en dat bleek ook zo te zijn. Voor mijn eerste bezoek hadden we al uitgebreid gekletst en mijn 'liefhebberij' uitgebreid besproken . Ze verzekerde me toen dat ze zeer zeker een liefhebster van 'de Bef' is en dat ze dan zelfs meer dan eens ....
Ik zei dat ik het wel zou zien wat het ging brengen en afgesproken dat ik 'binnenkort' dan langs zou komen. (en daar zou zei ook wel haar twijfels over hebben ...)

Een paar weekies later langs gegaan en zodra ze me zag begon ze meteen te lachen en vroeg me binnen te komen. Graag , maar alleen als je nóg weet wat we afgesproken hebben en ze gaf inderdaad een perfecte samenvatting van het besprokene.
Zodoende vol verwachting haar kamertje in, waar flink wat attributen in allerlei kleuren en maten op een rij stonden. Over een 'luie' stoel hingen ook een paar latex pakjes/jurkjes. Ze vertelde dat op verzoek wel 1 of andere "stoute" wensen vervuld kunnen worden ..... nou , ik sloeg maar ff over . De liefhebbers kunnen zich volgens mij wel vermaken met die dingen ...

Na een uitgebreide voor-was , nam ze gelukkig geen blad voor de mond maar wel meteen mijn parate staander in haar mond. Dit zou ik niet lang volhouden dus zij in de rugstand en ik eerst effies met de vingers aan de gang die ze als een echte "juf" beetpakte en me liet zien hoe ze het graag had: langzaam glijdend over haar buitenkant-lippen lag ze te 'spinnen". Dat ging gestaag door
toen tongmans het overnam om afwisselend de Baf en de Bef uit te voeren, waarbij mijn hoofd bij tijd en wijle flink beet gepakt werd. Dat was met recht koren op mijn molen : goh wat is het toch een fijne hobby.

Daarna kwam ze op mijn gezicht zitten en clitoraal wederom op zoek naar mijn lap vlees en zuigende lippen. Zoals een goeie sporenzoekster betaamt, vond en kreeg ze waar ze naar op zoek was. Het kon natuurlijk niet de hele dag doorgaan dus nu 'gedwongen' in de overbekende 2 draaibare cijferige stand moest ik een synchroniserend slot ondergaan waarbij onze monden door elkaars sapjes bevochtigd en gevuld werden.... Een verrassend overheerlijk slot was dit 🥳


Na de daad helemaal geen haast van haar kant en gezellig gekletst over 'hier en daar' , hobby's , muzikale voorkeur (noem Al Jarreau en je maakt een goede beurt bij haar - letterlijk en figuurlijk) terwijl ze op haar hurken haar beide in- en tevens uitgange-tjes voorzag van frisse reinheid.
Een erg hygiënische meid : pet en hoed af !!

Bij het verdere na-beppen wilde ik toch ook wat meer weten over haar 'stoute' dienstverlening met 'speciale' kleding en vroeg ik nog of zijzelf ook die kolosale Dikke Grote Dildo bij haar naar binnen propte? Wat dacht je zelf kreeg ik lachend te horen: "als jouw 2 vingers ' nèt aan ' passen hoe krijg ik dat apparaat dan naar binnen ?" Wel ff gelachen hoe ze vertelde hoe die "reus" bij een liefhebber naar binnen te werken. Ik ben benieuwd of het bij 1 van de liefhebbers gelukt is en zonder uit zijn hol te scheuren ....

Vanaf midden april is ze voor meerdere weken terug naar CR , haar zonnige geboorte oord.
Als ze weer werkt, dan is dat 6 dagen in de week. Van ongeveer 12 tot 23 uur en NIET op zondag net als 'Kortjakje' .
Een melding van één van jullie als ze weer gesignaleerd wordt , zal meer dan welkom zijn.

Sandra is een echte genietster en geeft je wat ze belooft en dat met inzet en goede service. Ook belangrijk vind ik dat ze daarbij vrolijk en gezellig is. Voor degenen die haar naam vergeten : kijk maar eens op de spiegel die naast het bed hangt ....

Het enige minpunt vind ik die hele grote kont van haar die ik niet bij de rest van haar lichaam vind passen .... Smaken verschillen en er moet per slot van rekening toch wat te zeuren zijn hè? Om die dikke kont kan ik niet om- en doorheen kijken, maar er wel mijn ogen voor sluiten : dat is niet zo moeilijk, want genietend knijp ik bij haar toch sowieso een oogje dicht 😜

Een echte aanrader voor de Baffende Beffers : zij die gaan zijn dus echte Boffers

Ik wat kwijt ,
En zij wat rijk
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
35
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
recent bij deze latina langs geweest in de passage . tijdens het langs lopen zag ik haar grote ronde kont dat sprak mij meteen aan ze was bezig op haar telefoon met gezicht naar het bed dus kon haar gezicht niet zien 2e keer langs gelopen en toen ik zag dat ze knap was meteen maar binnen gegaan .
ze pijpt erg lekker diep gewoon echt diep wel met condoom heb niet gevraagd zonder daarna meteen doggy geneukt want ik wou die lekkere kont zien heerlijk uitzicht leuke meid .

- punt ze zat op haar tel een gesprek af te ronden toen ik al op bed zat te wachten & na de daad ook meteen weer op haar telefoon ik ben ook voor het eerst bij haar geweest mischien als je vaste klant bent dat je wat meer aandacht krijgt stoorde me er niet aan maar moet kritish zijn

ze heeft allemaal van die reuzen dildos in haar kamer zo kan je der herkennen
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
35
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mijn eerste bezoek aan de Doub. Bij Sandra binnen gegaan. Wat een lief lekker klein ding. Heerlijke kont. Ik stond op knappen dus voor een quick deal gegaan. 35,- voor pmc en 2 standjes. Het is niet verder gekomen dan pmc en reverse cowgirl... tijdens het pijpen liet ze het toe dat met haar lipjes en clitje mocht spelen. En toen mijn vingers stout naar binnenglipte begon ze lekker mee te kreunen. Toen lucky bastard stijf gepijpt was besloten om reverse cowgirl te doen en het plan was om het doggy af te maken. Maar toen zij het heft in handen nam hield ik het niet meer en blies ik snel het rubber vol.

Het was een quicky maar liep meer dan voldaan naar buiten!

Enige opmerking, ik hoefde mjjzelf niet te wassen, alleen mijn handen. Na de daad heeft Sandra zichzelf wel goed gewassen.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Toch maar (helaas) een tegenreview. Het is een lieve dame. Maar ze kan mij niet bekoren.
Een hele tijd geleden eens bij haar binnen geweest. Ook toen viel het tegen.
Ze komt (naar mij) afstandelijk over.
De service is oké, niet heel spectaculair. Netjes gevraagd of ze ook aan zoenen deed. Dit deed ze wel. Uiteindelijk waren het 2 kusjes tijdens de daad.

De pijp is verder prima. Ook het intieme gedeelte is oke. Maar niet geweldig.

Allicht is de klik er gewoon niet. Of moet ik iets meer poen neerleggen. Maar tot nu toe 2 keer teleurgesteld naar buiten.
 
Ik was paar jaar geleden een vaste klant van haar. Heerlijke geile donkere dame met een lekker dikke ass.

Ik kon veel bij haar doen, maar wat ik niet had moeten doen, was haar negeren.

Op een gegeven moment had ik wel gezien bij haar. Niks geen nadelen van haar "kwaliteiten". Dus ik ben 2 keer voorbij haar gelopen.

Sindsdien kortaf. En ze doet dan afstandelijk. Ze zal misschien hebben gedacht "tja voor jou 100 anderen".
 
Ik was paar jaar geleden een vaste klant van haar. Heerlijke geile donkere dame met een lekker dikke ass.

Ik kon veel bij haar doen, maar wat ik niet had moeten doen, was haar negeren.

Op een gegeven moment had ik wel gezien bij haar. Niks geen nadelen van haar "kwaliteiten". Dus ik ben 2 keer voorbij haar gelopen.

Sindsdien kortaf. En ze doet dan afstandelijk. Ze zal misschien hebben gedacht "tja voor jou 100 anderen".
Dit is precies het zelfde bij mij. Jaren geweest en toen had ik het gezien. En nu zegt ze amper nog gedag zegmaar. Lijkt gepikeerd. Toen een maand geleden toch nog eens geweest en toen moest ik ineens met condoom gepijpt worden
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag bij deze dame naar binnen gegaan, ze stond al een tijdje op mijn lijstje maar vandaag was het dan zover. Ze pijpt aardig, vervolgens ging ze bovenop en heb ik haar doggy genomen maar vond het niet heel denderend. Er was gewoon geen klik en ik had het gevoel dat ze me snel weg wilde hebben, vooraf zat ze op haar telefoon en ze ging nog ff haar appje versturen terwijl ik al klaar lag, na afloop ook direct in haar telefoon duiken. Best jammer want ze heeft een leuk koppie en mooie billen.
 
Ik denk Gladio dat ze wel iets ouder is dan 25 - 30 jaar, want ze staat er naar mijn idee zeker al een jaar of tien in de straat. Misschien omdat ze klein en gedrongen is, is ze moeilijk in te schatten qua leeftijd. Ik schat haar eerder tussen de 35 en 40 jaar. Ze heeft alleen nog een jeugdig gezicht.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmidddag bij Sandra eenbezoekje gebracht en wat was dat lekker.. heerlijk liggen beffen terwijl zij mij aan het pijpen was...jeetje wat is dat lekker...ik kon er geen genoeg van krijgen en kwam veel te vroeg klaar maar niet getreurd Sandra ging lekker door en probeerde er weer leven in te krijgen..kwam inderdaad weer tot leven maar dat was half half tegen elkaar aan gelegen en haar liggen vingeren en een tiet van haar in mijn mond . Wat relaxt is dat en lekker. Ze bleef haar kutje in mijn gezicht duwen en ik kon er geen genoeg van krijgen af en toe zelf lucht tekort en dat gaat een mens niet lang volhouden. al met al een heerlijke 45 minuten en zeker voor herhaling vatbaar.. Dank je wel Sandra..
 
Ik ga woensdag as voor het eerst bij haar naar binnen. Bedoeling is om een uurtje te blijven. Lukt dat nog voor €100? Ik hoorde haar onlangs tegen een klant zeggen dat een half uur €70 zou kosten.
 
ik denk dat het je niet gaat lukken om € 100,00 voor een uurtje te betalen, ik denk dat je eerder aan € 150 moet denken.
of het moet een kille regenachtige dinsdagavond zijn, dan willen sommige dames dat wel eens doen, omdat er dan toch niet veel klanten zijn,
 
Ze staat nog steeds op haar vertrouwde plek. Ze heeft zwart lang krullend haar, ze heeft een negroide uiterlijk en is vrij klein en behoorlijk stevig.
 
Deze Sandra heb ik afgelopen Donderdag gehad, had de recensie bij de andere Sandra geplaatst.
Ik had wel een klik, ze praat voluit en vriendelijk, geweldige dikke kont, goed pijpen en geen haast, mis alleen het tong zoenen, daar heb ik ook niet om gevraagd want de meeste doen dat niet, maar lees hier boven dat ze dat wel doet waarschijnlijk tegen meerprijs, maat dat geeft nou net dat gfe gevoel.
Weet iemand wat de meerprijs is ?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag maar eens de een bezoekje gebracht aan deze prachtige dame. Na betaald te hebben met een tikkie plaats genomen op bed waar ze begon met zuigen wat ze heerlijk kan. Toen me termischelans op volle sterkte kwam was het tijd voor standje missio waarbij ze hem er heel diep in wilde ze trok me naar der toe en begon lekker te kreunen toen ik voelde dat het bijna gedaan was snel in doggy overgegaan om het af te maken. Heerlijke ervaring weer 👍
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Zoals mijn gebruikersnaam misschien al verklapt, bezocht ik de Doubletstraat in de hoop een dame met een enorme kont te vinden, zonder dat deze dame in kwestie onder de categorie 'dik' viel. Na enig zoeken kwam ik in de Stenen Passage terecht bij een latina die perfect aan deze beschrijving voldoet. Hieronder volgt mijn recensie van deze latina: Sandra.

Allereerst de communicatie. Dit verliep niet vlekkeloos, maar Sandra kon zich in grote lijnen verstaanbaar maken in gebrekkig Nederlands of Engels. Haar prijs was 40 euro, maar voor een tientje extra mocht ik op haar kont klaarkomen. Deze prijsverhouding vind ik persoonlijk wel prima.

Haar kont is redelijk groot en hard, en hoewel ze stevig gebouwd is, is ze niet dik. Wat ik persoonlijk wat minder vond is dat haar kont ook vol zwarte tatoeages zit, iets wat niet mooi staat bij haar donkere huiskleur.

De service was ok. Het voorspel (pmc) voelde een beetje plichtmatig, en de rest van de ervaring was mwuah.

Al met al een mooie dame met een sexy figuur, maar niet per se voor herhaling vatbaar.


"3/5" - Billen Criticus
 
Terug
Bovenaan Onderaan