Recensie Sandra, Den Haag, Doubletstraat 1 k1 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

De fleppendeflepper

Stamgast
Forumpionier
478
03/07/21
1.297
56
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze blonde Sandra (Hongaarse) heb ik vandaag een voor ons beiden zeer geslaagd bezoekje gebracht.

Ik had deze vriendelijk lachende dame nog niet eerder zien staan en was eigenlijk gelijk om.
Ze zegt hier nu een maandje haar diensten te verlenen. Normaal staat ze op 1k1, maar nu tijdens afwezigheid van "de zusjes" in Alina haar kamertje op 1a k3 .....
Ze is van plan hier voorlopig wel te blijven en werkt "normaal gesproken" elke dag van 9 à 10 uur tot 17 uur , maar vandaag begon ze bijv om 13 uur : dus ........... ze heeft geen vaste vrije dagen. Ze spreekt ook NL en rekent bijv. 75e voor 30 minuten.

Ik voelde aan dat ze wel een type is die van een ferme likpartij wel een genotskreuntje kan produceren en daarom gelijk een praatje met haar gemaakt. Ik vind haar er goed uit zien : ze heeft een goeie kop met een slank/normaal lichaam met o.a. een leuke tatoo op haar rug.
Met naaldhakken toornde ze een stuk boven me uit , maar helemaal naakt op 'dur' blote voetjes is ze 1 meter 80 : Jammie , heerlijk zo een lekkere lange dame.
Maar ja omdat ze mijn type is , dan is het logisch dat ik zulke dingen over haar zeg....

Na de voorwas ging madam gelijk op haar ruggetje er goed voor liggen en ik kon gelijk aan de bak.
Mijn gevoel klopte en het duurde best een poos voordat de victorie gekraaid werd.

Nu mijn beurt : een goede pijppartij gaf ze waarbij ze ook veel met haar tong de snikkel gek maakte en ook ff kijken om te checken of de uitwerking van mijn gezicht te lezen was. Dat was inderdaad het geval en ze zou daar ook geen bril voor nodig hebben gehad.

Afkloppen en over naar het Rimwerk : ze prefeerde een 'zij in de statenmaker-stand' en ik dien tengevolge in polanaise erachter , maar die uitvoering heeft niet echt mijn voorkeur. Dus de dame verzocht om op mijn gezicht te komen zitten.
Alvorens plaats te nemen bleef ze even hangen en gunde me eerst een pracht uitzicht in haar gapende vagijntje. En dat uitzicht was echt wel stukken mooier dan de ondergaande rode zon boven een blauwe zee op een zwoele zomeravond...

Gerimd werd er niet meer, maar wel weer verder met het kieteltorentje- onderzoek en i.v.m. niet eeuwig kunnen blijven in het sexhok , geheel tegen mijn gewoonte in een heerlijk eind er aan gebreid d.m.v. een verukkelijk wippie.
Met deze dame wilde ik dat wel en naar haar voorkeur niet op de wijze zoals konijnen het plegen te doen (taktaktaktak) maar op zijn Beugeldijks : lekker rustagggghhh.

Hygiënisch is ze zeer zeker en tijdens haar uitgebreide na-was samen nog lang nagekwebbeld. Beslist een nette humorvolle Leuke meid.

Een tevreden naaier,
is geen onrustzaaier
Ik wat kwijt ,
en zij wat rijk
 
Laatst bewerkt:
Dame werkte tot 2017 ook al in de doublet, toen ook bekend als szasza. Na jaren weer terug en iets voller geworden. Biedt ook trio's aan met collega Hanah, een wat vollere gypsy van dezelfde leeftijd. Hanah en sandra werken meestal naast elkaar.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik moest deze dame gewoon weer een bezoekje brengen en zodoende ben ik vorige week weer langs geweest.

Ik was reuze benieuwd of een herhaal-bezoekje aan/met Sandra net zo in goede aarde zou vallen als in mijn herinnering ... nou ik moet zeggen dat dit inderdaad het geval was.

Ze is voor mij een lekkere , schone en spontane milf , die best wel relaxed is en een 'in mijn ogen' goede service verleent.

Het uurtje vloog weer voorbij en was in principe een kopie van mijn bovenstaande 'openings-recensie'.

Het ziet er naar uit dat ze voor mij een blijvertje wordt, mits zij zelf natuurlijk een blijvertje in het Haagse wordt.
Ik ben in ieder geval blij met haar en hopelijk ben ik niet de enige die haar zo ervaart.

Een tevreden naaier ,
Is geen onrustzaaier.

Ik wat kwijt ,
En zij wat rijk
 
Ze vraagt wel 150 e voor een uur , maar dat is mij wat te gortig.
Bij mij ging behalve mijn broek ook de prijs naar beneden.
Ik onderhandel meestal in de 'Haagse straatjes' over prijs/ mogelijkheden en die blijven dan tussen mij en de dame.
Het gaat natuurlijk niet altijd zoals ik het wens en dan ga ik verder of toch naar binnen.


Bovendien was het "Black Friday".
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Vrijdag
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Nieuwsgierig geworden door de vorige recensies deze dame ook bezocht. Kan nu al vermelden dat het een eenmalige exercitie is. Afgesproken befffen en spelen met het poesje. Na zeer goede hygiëne van haar kant eerst een staande verkenning waarbij likkend aan haar tieten er zich mooie rechtopstaande knoppen ontwikkelden. Overigens meer een a of b cup ipv de eerder genoemde c .Vervolgens op bed plaatsgenomen voor een befbeurt waarbij mevrouw teveel haar best deed me te laten geloven dat ze ervan genoot en klaarkwam . Vingeren was er opeens niet meer bij. Me daarna laten pijpen wat meer weg had van head-bangen, gevoelloos. Uiteindelijk maar met de hand laten afmaken.
Hele vriendelijke goedlachse dame met uitstekende hygiëne waardoor toch 3 sterren maar seksueel voor mij helemaal geen klik.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze lange, blonde, slanke dame sprong me weer gelijk 'in het oog' en dat is niet zo vreemd, want met Sandra heb ik toch wel iets wat ik eigenlijk niet met één van de andere dames heb.
Haar verschijning en warme uitstraling maken het me niet makkelijk om haar deurtje voorbij te lopen, maar gelukkig zijn er meedere dames die ik graag ook met een bezoekje wil vereren en dus ook doe.
Soms is het best moeilijk om keuzes te maken in het leven, maar zolang dat in dit geval niet het ergste is, mag ik niet klagen.

Na twee keer een 'heen en weertje' in het straatje, heb ik toch vandaag besloten om mijn ongeduldige tong haar overheerlijke gaatjes te laten beroeren.
Ik was in de stemming voor een langdurige en 'soft' Beffie/Baffie en dan weet ik dat ik na de vier eerdere bezoekjes bij haar op het juiste adres ben.

Ze begon met een aangename 'plagerige' massage die me best wel kon bekoren, maar ik had meer zin in een rustige Pijp en een lange Bef.

Ik vroeg of ze haar handen 'thuis kon laten' en over te gaan om een 'praatje' te maken met mijn vrolijkheidje.
Zo gevraagd , zo gedaan en ik liet weten dat het me wel beviel : "Lekker meissie, je bent goed bezig, ga maar lekker zo door".
Haar tongetje ging lustig over, onder, langs mijn edele delen.
Af en toe keken we elkaar recht in de ogen aan : dat is best wel geil.

Mijn nakomelingen-sap diende zich aan, dus afgetikt. Bovendien wilde 'tongmans' aan de gang. Hoppa de dame nestelde zich wijdbeens op bed : op haar ruggetje met opgetrokken [lange] 'beentjes'.
Ik had een prachtig uitzicht op haar fraaie kutje en daar kijk ik toch liever naar als naar Rembrandt's "de Nachtwacht".

Het duurde wel ff , het werd weer een grote klus, maar dame geraakte toch in hogere sferen en het kieteltorentje moest daarna gedurende een paar minuten onberoerd blijven.

Hierna volgde een kort Pijpie voordat tongmans weer aan de slag ging. Helaas een diepe Pijp lukt haar niet.

Na dit tussendoortje vroeg ik Sandra in welke positie en wil je eerst de Bef of de Baf? Zij nam voor mij plaats in de stand 'op haar knietjes' en zei : hier heb je ze 'alle twee' tegelijk ...... ik moest daar wel ff om smilen.
Ik heb mijn aandacht maar eerlijk verdeeld over 'alle twee' en heb na harte uitgeleefd.

Om het af te maken ging het CD erom en ook deze keer zijn we [tegen mijn gewoonte in] geëindigd met een rustig en langzaam Fleppertje in de hondenstand.
Een wip-kommertje met haar is voor mij vergelijkbaar met een bij mij gewoonlijk mondelinge veroorzaakte zaadlozing.

Sandra is niet voor de ruwe sex en wil ook beslist geen vinger (laat staan een snikkel) in haar poepert. Overleg en spreek van te voren af over prijs+mogelijkheden : je weet dan wat je kunt en mag verwachten.

Tijdens en de na-was en aankleden nog een kwartiertje zitten beppen over 'van alles' met deze leuke vrouw.


Trouwens , ze spreekt best wel een aardig woordje Nederlands en ze redt zich daar best mee. We hadden afgesproken in het Nederlands te praten en als ze er niet uit kwam dan zou ze een Engels woord gebruiken.
Volgend jaar volgt wel weer een recensie : voorlopig dit jaar genoeg verschenen van mijn hand in dit topic.


Ik wat kwijt
Zij wat rijk .
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan