Recensie Ingrid (Roe), Antwerpen, Verversrui 7/4 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

damestester

Stamgast
311
16/06/23
596
157
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Ingrid is 24 en dit was de vierde dag dat ze werkzaam was als hoer! Echt een groentje en beetje nerveus. Ze heeft veel tattoos, een erg prominente op haar rechterbovenlichaam. Voor mij nogal afleidend tijdens het neuken... Gelukkig zie je niet aan haar buik en tieten dat ze moeder is. Ze is erg enthousiast, maar zoals later blijkt, ze is ook al een beetje dronken. Ze is knap en heeft een prima lijf, vrij slank, prima vrij kleine tieten en lekkere kont. Kut is een beetje wijd.

Ze pijpt erg lekker. Neuken gaat ook fijn, hard en diep. Ze is teleurgesteld dat ik nog niet ben klaargekomen als het tijd is (dat is mijn ding hoor, ligt niet aan haar). Ze vraagt of ik nog wat te drinken voor haar kan komen. Ik zie in de winkel pas dat het met alcohol is. Ik geef het aan haar en zeg haar dat dit haar laatst moet zijn, ze heeft er al twee op. Ze zegt dat ze al dronken is, maar anders kan ze dit werk niet doen... dat is niet best natuurlijk. Later in de avond zie ik haar weer drinken.

Het is een lieverd, die ook nog eens een beetje Nederlands spreekt. Maar dus niet gemaakt voor het werk, tenzij ze er nog aan went natuurlijk. #1494

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan