Recensie Inna, Tilburg (voorheen Eindhoven) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bassie

Meubelstuk
Forumpionier
1.191
06/07/21
2.068
13
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/tilburg/3309087-inna
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Deze afgelopen week bezocht, is voor mij geen top bezoek geweest, veel van de opties die in de advertentie staan zijn niet mogelijk, of je moet er meer voor betalen, ik heb er niet eens de moeite voor genomen om te vragen hoeveel meer.
Ik wilde eens een keer lekker een poesje langdurig beffen en aan een kontje likken, en die opzet is gelukt, het pijpen doet ze met, alhoewel zonder in de lijst staat, condoom kwam al om de hoek kijken zodra ik de onderbroek uit had, dus zonder was geen optie. Tongzoenen niet mogelijk (wel in optielijst ) alleen kussen op wang op mij indicatief, van dame komt niets uit.
Het een en ander moest gebeuren op een hoekbank, omdat de collega op de slaapkamer bezig was, waarbij de dames door de deur heen soms in het Hongaars wat communiceerde, wat voor mij onbegrijpelijk ( niet te verstaan ) was, en wel wat vreemd, Wat ook apart was dat in het moment Bassie even op kracht moest komen de dame in de deuropening een rokertje doet, omdat ik aangegeven had dit liever niet te doen ivm met rooklucht in de kleren. Afijn veelbelovend er naar toe gegaan, maar uiteindelijk maar een matig bezoekje geweest, als ik een punt mocht geven van 1 zeer slecht en 10 zeer goed, komt deze meid op een 5+ uit, omdat ze een heel prettig sexy lichaam heeft om mee bezig te zijn, maar laat weinig toe. Nog eens terug gaan gaat niet gebeuren, eigenlijk weer een verkeerde beslissing genomen om de stap ernaartoe te zetten. Foto's kloppen wel 100% geen twijfel, what yee see is what you get.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan