Algemeen Instituut René, Eke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nieuwe dame: Florence ❤️✨
Met veel plezier kondig ik Florence aan, een warme en vrouwelijke milf van eind de dertig die haar eerste stappen zet in de industrie. In haar dagelijks leven is ze een drukke zelfstandige vrouw met een bacheloropleiding, maar ze miste al een tijd een beetje spanning en besloot die nieuwsgierigheid te volgen.

Florence is lief, zorgzaam en sociaal, maar weet ook van aanpakken. Omdat dit voor haar een bijverdienste is, zal ze slechts beperkt aanwezig zijn. Ze voelt zich het meest aangetrokken tot rijpere mannen en ontvangt daarom heren vanaf 35 jaar. Ik ben ervan overtuigd dat ze hier snel haar publiek zal vinden, dus geef haar gerust een warm welkom.
https://www.instituutrene.be/florence

Kleine update: Isabelle past haar prijzen aan vanaf komende maandag.

Fijne avond en frisse start morgen van een nieuwe werkweek!

🌹 Twee nieuwe dames: Zoé Moreau & Victoria
Met veel plezier stel ik jullie twee bijzondere dames voor die elk op hun eigen manier iets unieks brengen!

Zoé Moreau is een elegante, lange brunette (183 cm) die meteen de aandacht trekt met haar vrouwelijke uitstraling en natuurlijke klasse. Naast haar aanwezigheid hier is ze ook studente in een verzorgende maar uitdagende sector, wat haar een mooie balans geeft tussen zachtheid en kracht. Ze staat open voor veel, maar doet alles op haar eigen tempo en draagt elke ervaring met een unieke elegantie. Bij haar draait het om connectie, sfeer en die subtiele spanning die vanzelf ontstaat. Zoé gaat met plezier het team versterken op woensdag en zaterdag.

Victoria is een wulpse milf met een stralende glimlach en een energie waar je spontaan blij van wordt. Ze is volledig nieuw in deze business en brengt een frisse, warme uitstraling met zich mee. Haar natuurlijke charme en openheid zorgen ervoor dat je je meteen op je gemak voelt in haar gezelschap.

Beide dames kiezen bewust voor kwaliteit boven kwantiteit en kijken uit naar respectvolle heren die houden van sfeer, discretie en een echte beleving.
Geef hen gerust een warm welkom. ❤️

Jawadde, als je zin hebt in een potje drama en popcorn, moet je toch echt in dit draadje zijn… Zonde dat een algemeen topic over een prima huis iedere keer vervuild moet worden…
Wel, laten we afsluiten met een positieve noot; Vandaag zijn Victoria, Roos en Zoé aanwezig.
De zaterdagen, die in de eerste instantie enkel op de tweede zaterdag van de maand gingen doorgaan, lijken nu een vast schema!
De dames vullen massaal de agenda op woensdag en zaterdag.
Ik ben enorm fier op hoe Instituut René is gegroeid afgelopen maanden ❤️
Normaal blijf ik heel 'humble' zoals een echte Vlaming betaamt, maar cijfers zijn cijfers ⭐
Ook bedankt aan de klanten, want als jullie de dames niet bezochten bleven ze ook niet. Een mooie vicieuze cirkel die omhoog gaat. Dankjewel iedereen

❤️ Olivia - Instituut René profiel

Soms komt er een parel binnengewandeld waar je gewoon van weet: "Zij is het! Zij is de perfecte aanvulling voor Instituut René."

En die parel heet Olivia.

Met haar zachte, warme uitstraling, lieve glimlach en die heerlijke twinkeling in haar ogen weet ze meteen iedereen op zijn gemak te stellen. Ze straalt een natuurlijke sensualiteit uit die je langzaam maar zeker helemaal inpakt. Haar zachte huid, haar tedere aanrakingen en haar speelse, avontuurlijke kant maken elke ontmoeting bijzonder en intens.

Olivia is lief, oprecht en tegelijk heerlijk ondeugend. Ze houdt van echte connecties en van momenten die nog lang blijven nazinderen.

Welkom bij Instituut René, lieve Olivia… we zijn ontzettend blij dat je er bent. Jouw warme, sensuele energie is precies wat onze heren nodig hebben.

(Redlights advertentie wacht nog op verificatie, vanaf dat deze rond is voeg ik hem toe aan haar profiel)

Ja, moest ook denken dat er dan veel fakers zouden zijn met een online boeking systeem. Eventueel oplosbaar met een voorschot.

Vraag me af of er ook meer fakers zijn via sms dan via de telefoon? Een heel stuk anoniemer.

Zal volgende week eens passeren, lukt ook nog zonder booking tool :)

📅 Update Agenda + Prijsstijgingen ✅

Goedenavond heren! Ik heb jullie vraag als klanten zeker gehoord. Zoals beloofd heb ik na mijn vakantie een algemene pagina gemaakt waarop de agenda's van de dames overzichtelijk samengebracht zijn. Deze staat sinds nu online.
Filters zijn voorlopig niet mogelijk, dus het blijft bij deze opzet. Ik hoop dat dit het voor iedereen al een stuk duidelijker en aangenamer maakt.

Daarnaast wil ik ook meegeven dat de prijzen van Aurélie, Florence, Roxanne en mezelf werden aangepast.

Veel wandelplezier!

Voorschot bij privé ontvangst

Het liefst zou ik iedereen nog altijd met open armen en vertrouwen ontvangen… maar de realiteit van de laatste weken heeft mij daar een beetje in moeten bijsturen 🤍

Door mijn social media bereik komen er steeds meer nieuwe mensen binnen. Heel fijn, maar helaas zitten daar ook mensen tussen die geen respect hebben voor onze tijd en het allemaal "grappig" vinden om afspraken te maken zonder intentie om te komen. Dat heeft de laatste weken te vaak voor teleurstellingen gezorgd.

Daarom ben ik genoodzaakt om vanaf nu ook voor privé ontvangst met een voorschot te werken voor klanten die nog niet gekend zijn bij Instituut René of bij mij persoonlijk.

Het voorschot kan eenvoudig via overschrijving, Paysafe of door even cash binnen te steken.

Voor mijn vaste klanten verandert er uiteraard niets 🙏

@Lisa Lefèvre, is aurélie gestopt? Ik zie ze niet meer op de website staan. Ook niet bij etoile privee...
Klopt Aurélie last een pauze in van een maandje. Ze weet dat de deur voor haar openstaat als ze er terug klaar voor is.
Er zijn al reeds klanten gecontacteerd en de gerante is nu bezig met iedereen een bericht te sturen met de vraag om even te bellen.

Klopt Aurélie last een pauze in van een maandje. Ze weet dat de deur voor haar openstaat als ze er terug klaar voor is.
Er zijn al reeds klanten gecontacteerd en de gerante is nu bezig met iedereen een bericht te sturen met de vraag om even te bellen.
Ook vervelend voor gerante.
Vastgelegde afspraken kunnen niet meer doorgaan, maar niet elke klant wil zomaar op willekeurig moment een bericht krijgen ter update.

Afscheid van Chloe ❤️

Na bijna 3 jaar bij ons is Chloe afgelopen weekend gestopt.

Chloe was al die tijd een echte vaste waarde in ons huis. Met haar warme persoonlijkheid, haar professionaliteit en haar oprechte aandacht wist ze heel veel heren telkens weer een heerlijke en vertrouwde ervaring te bezorgen. Ze heeft zich altijd met hart en ziel ingezet en heeft een speciale plek verdiend in het hart van velen.

Achter de schermen merkten we de laatste tijd dat de passie voor dit werk wat minder werd. Soms komt er een moment dat het beter is om even rust te nemen en te kijken wat er nu beter bij je past. We respecteren haar keuze volledig.

Of Chloe ooit terugkeert in deze branche weten we niet, maar één ding is zeker: ze laat velen achter met warme herinneringen die voor altijd zullen bijblijven.

Chloe, bedankt voor alles. We wensen je ontzettend veel succes, geluk en liefde op je nieuwe pad. Je verdient het.

Afscheid van Chloe ❤️

Chloe was al die tijd een echte vaste waarde in ons huis. Met haar warme persoonlijkheid, haar professionaliteit en haar oprechte aandacht wist ze heel veel heren telkens weer een heerlijke en vertrouwde ervaring te bezorgen. Ze heeft zich altijd met hart en ziel ingezet en heeft een speciale plek verdiend in het hart van velen.

Achter de schermen merkten we de laatste tijd dat de passie voor dit werk wat minder werd. Soms komt er een moment dat het beter is om even rust te nemen en te kijken wat er nu beter bij je past. We respecteren haar keuze volledig.

Of Chloe ooit terugkeert in deze branche weten we niet, maar één ding is zeker: ze laat velen achter met warme herinneringen die voor altijd zullen bijblijven.

Chloe, bedankt voor alles. We wensen je ontzettend veel succes, geluk en liefde op je nieuwe pad. Je verdient het.

Geef haar veel liefde van mij!

Chloé heeft inderdaad een heel speciale plek in mijn hart omdat ze mij zo geholpen heeft tijdens onze dates.
Spijtig dat ik geen afscheid heb kunnen nemen. Maar ik wens haar heel veel success en plezier toe!

Afscheid van Chloe ❤️

Wens haar ontzettend veel succes!

Deze warme lieve dame heeft me veel troost geboden en weer wat laten lachen tijdens een voor mij zware periode.

Ze verdiend het beste! ❤️

Wanneer Étoile Privée en Instituut René samenkomen

Beste heren,

Met veel plezier kondigen wij Moana aan!

Deze zachtaardige, sensuele en elegant natuurlijke dame (29 jaar) komt vanaf morgen bij ons werken. Moana is een echte romanticus met een warme, liefdevolle uitstraling. Ze ontvangt jullie helemaal privé in haar eigen sfeervolle kamer bij Instituut Rene.

Geen haast, geen drukte, alleen echte GFE, tedere aandacht en een vleugje speelse romantiek.

Wil je haar graag ontmoeten?👉 Meer info & foto's: https://www.instituutrene.be/moana

Moana kijkt ernaar uit om jullie te verwennen in alle rust en discretie.

Welkom @moana ! 💋

Nieuwe dame: Florence ❤️✨
Met veel plezier kondig ik Florence aan, een warme en vrouwelijke milf van eind de dertig die haar eerste stappen zet in de industrie. In haar dagelijks leven is ze een drukke zelfstandige vrouw met een bacheloropleiding, maar ze miste al een tijd een beetje spanning en besloot die nieuwsgierigheid te volgen.

Florence is lief, zorgzaam en sociaal, maar weet ook van aanpakken. Omdat dit voor haar een bijverdienste is, zal ze slechts beperkt aanwezig zijn. Ze voelt zich het meest aangetrokken tot rijpere mannen en ontvangt daarom heren vanaf 35 jaar. Ik ben ervan overtuigd dat ze hier snel haar publiek zal vinden, dus geef haar gerust een warm welkom.
https://www.instituutrene.be/florence
Staat jammer genoeg niet meer op de site van Instituut René en de link werkt ook al niet meer :cry:

Terug
Bovenaan Onderaan