intiem feestje

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rickdekoning

Meubelstuk
1.545
20/08/21
2.204
52

het niet gekker worden....je moet goed gebouwd zijn, onder 50 en komen zonder verwachtingen....misschien niet eens penetratie.....alles draait om haar als ze wil.dansen dans ze als ze massage wil krijgt ze dat🤣🤣🤣🤣

ik ben zo benieuwd wat voor mannen daar intrappen....200 euro betalen aan een vrouw die aandacht en bewondering wil.maar vooral er niets voor wil doen......en ze is 47 jaar oud

Laatst bewerkt:
Het idee is goed, maar spreek dan af met gelijkgestemden. Jaren geleden in een boerderij in Nieuw Namen zoiets mogen meemaken, een avond voor D met hun subs. Geen kosten aan verbonden, en afgelegen op de grens met België.

HHAHAHAH diegene die die advertentie is gestart, kan nooit serieus zijn 😂😂

"Na meerdere GB's te hebben gedaan, ben ik een beetje klaar met de verwachtingen die veel mannen hebben. Dat is ook niet gek, want als je een GB organiseert, dan mag je ook met verwachtingen komen.
Wat ik nu (samen met mijn vriend) wil organiseren, is een erotisch feestje waarbij jullie komen zonder verwachting. "

"Mijn nieuwe insteek is, dat ik volledig in het moment beslis waar mijn verlangen ligt. Als ik wil dansen, dan dans ik; wil ik mezelf aan jullie laten zien d.m.v. een striptease, dan doe ik dat; wil ik lekker masseren, dan doe ik dat; en als ik gemasseerd wil worden, dan vraag ik dat. Het is mijn feestje en als mijn feestje geslaagd is, dan beloof ik jullie dat ook jullie feestje geslaagd is. Deze avond zal speels zijn, erotisch, seksueel en gezellig."

HHAHAHAH diegene die die advertentie is gestart, kan nooit serieus zijn 😂😂

"Na meerdere GB's te hebben gedaan, ben ik een beetje klaar met de verwachtingen die veel mannen hebben. Dat is ook niet gek, want als je een GB organiseert, dan mag je ook met verwachtingen komen.
Wat ik nu (samen met mijn vriend) wil organiseren, is een erotisch feestje waarbij jullie komen zonder verwachting. "

"Mijn nieuwe insteek is, dat ik volledig in het moment beslis waar mijn verlangen ligt. Als ik wil dansen, dan dans ik; wil ik mezelf aan jullie laten zien d.m.v. een striptease, dan doe ik dat; wil ik lekker masseren, dan doe ik dat; en als ik gemasseerd wil worden, dan vraag ik dat. Het is mijn feestje en als mijn feestje geslaagd is, dan beloof ik jullie dat ook jullie feestje geslaagd is. Deze avond zal speels zijn, erotisch, seksueel en gezellig."

Lig of sta je daar met je harde tak te wachten tot je hem erin mag steken voor een GB die nooit gaat komen.

Terug
Bovenaan Onderaan