Wel eens in Colombia geweest?Overdrijven is ook een kunst.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWel eens in Colombia geweest?Overdrijven is ook een kunst.
Ja, meer dan eens.Wel eens in Colombia geweest?
Wij hebben nog een leuk huisje met allemaal Belgische ( toppers)De prijzen gaan nergens omlaag hoor
Daar heb je zeker een punt, al vinden de meeste privéhuizen in de buurt hier helemaal geen autochtone dames meer. Maar die privéhuizen verdwijnen wel degelijk, o.m. door illegale latina's.
Dat vroeg ik me ook af. Ik zeg ook niet dat alle Colombiaanse vrouwen schoonheden zijn, alleen dat ik nog geen land heb gezien waar zoveel mooie vrouwen zijn. En ik ben echt niet de enige die dat opgevallen is.Wel eens in Colombia geweest?
Laat het maar snel gebeuren,hier in Zeeland staat 80% van de dames voor 150€ voor 30min.Niet in nederland wel elders in europa waar de concurrentie groot is. Hier gaat het uiteindelijk ook gebeuren door de aantal toenemende dvp's.
Helemaal waar maar eerlijk is eerlijk: schoonheid is subjectief.Dat vroeg ik me ook af. Ik zeg ook niet dat alle Colombiaanse vrouwen schoonheden zijn, alleen dat ik nog geen land heb gezien waar zoveel mooie vrouwen zijn. En ik ben echt niet de enige die dat opgevallen is.
Eigenlijk ook logisch want de vrouwen daar kleden zich heel vrouwelijk en sexy en laten hun lichaamsdelen graag zien. Bovendien is plastische chirurgie daar ook populair je ziet daar veel meiden met vergrote billen lopen.Dat vroeg ik me ook af. Ik zeg ook niet dat alle Colombiaanse vrouwen schoonheden zijn, alleen dat ik nog geen land heb gezien waar zoveel mooie vrouwen zijn. En ik ben echt niet de enige die dat opgevallen is.
Ik heb het al eerder gezegd: smaken verschillen, gelukkig maar.Eigenlijk ook logisch want de vrouwen daar kleden zich heel vrouwelijk en sexy en laten hun lichaamsdelen graag zien. Bovendien is plastische chirurgie daar ook populair je ziet daar veel meiden met vergrote billen lopen.
Er zijn serieus klinieken waar het op afbetaling kan..Overigens betwijfel ik sterk dat het aantal Colombiaanse dames dat massaal aan zichzelf laat sleutelen zo hoog is. Dat 'romantische' beeld botst nogal met de realiteit: het land is grotendeels straatarm. Plastische chirurgie is daar geen volksvermaak, maar een luxe voor een zeer kleine bovenlaag.
Het is helaas een trend en zeker bij de colombiaanse en Braziliaanse dvp's zie je vaak nep billen.Ik heb het al eerder gezegd: smaken verschillen, gelukkig maar.
Voor mij geldt dat plastische chirurgie vrijwel altijd gewoon lelijk is (met als enige uitzondering reconstructie na een ongeluk). Verder oogt het vooral krampachtig, kunstmatig en allesbehalve natuurlijk.
Overigens betwijfel ik sterk dat het aantal Colombiaanse dames dat massaal aan zichzelf laat sleutelen zo hoog is. Dat 'romantische' beeld botst nogal met de realiteit: het land is grotendeels straatarm. Plastische chirurgie is daar geen volksvermaak, maar een luxe voor een zeer kleine bovenlaag.
Medellin noemen ze ook wel silicon valley........Ik heb het al eerder gezegd: smaken verschillen, gelukkig maar.
Voor mij geldt dat plastische chirurgie vrijwel altijd gewoon lelijk is (met als enige uitzondering reconstructie na een ongeluk). Verder oogt het vooral krampachtig, kunstmatig en allesbehalve natuurlijk.
Overigens betwijfel ik sterk dat het aantal Colombiaanse dames dat massaal aan zichzelf laat sleutelen zo hoog is. Dat 'romantische' beeld botst nogal met de realiteit: het land is grotendeels straatarm. Plastische chirurgie is daar geen volksvermaak, maar een luxe voor een zeer kleine bovenlaag.