Recensie Ira, Villa Tinto 17 (dagshift) 4,90 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik werd door mijn hotwife gestuurd. In een kooi met pinnen en een t-shirt "caged cuck".
Heerlijke sessie Sessie met Ira weer, die goed snapt waarvoor ik gestuurd word. Stevig vastgebonden, goed anaal genomen, 30 condooms. De foto's stuurde ze tussendoor naar mijn hotwife....

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Fisting
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Anders
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Shift
Middag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/fetish/who-wants-to-get-naughty-2.html
Totale kosten (in euro)
600
Meesteres Ira was weer terug van vakantie en weer beschikbaar in Antwerpen. Ik had me dan ook voorgenomen om haar zo snel mogelijk weer te zien en me weer te onderwerpen aan deze prachtige meesteres. Omdat ik de laatste tijd kies voor langere sessies is er minder haast bij waardoor de sessies veel natuurlijker en meer geleidelijk verlopen. Er was kort tijd voor een praatje waarbij diverse onderwerpen de revue passeerden, onder andere de vakantie van de meesteres.

Toen mocht ik weer plaats nemen in haar domein en was ik volledig overgeleverd aan de meesteres. Mijn ballen werden, nadat ze voorzien waren van elektrodes, in een crusher geplaatst. En met het verder ontnemen van de zintuigen lag alle focus op mijn ballen. Maar door de afwisseling van de elektro en het langzaam aandraaien van de crusher duurde het erg lang voordat ik echt voelde dat mijn ballen zo ongeveer plat waren..... Na wat gesmeek mocht dan toch de crusher los en werd ik bevrijd van deze ontbering.
Het was tijd voor meer plezier. De meesteres wilde kijken of ik genoeg kon ontspannen voor een fisting sessie. Daar ze de vorige sessie wel tot de hele vuist was gekomen. En met enige hulp van wat poppers, lukte het haar vakkundig om opnieuw haar vuist bij mij naar binnen te werken. Na enige manipulatie en coaching vanuit meesteres Ira, die met haar twinkelende oogjes en prachtige lach, precies wist waar ze me wilde hebben. Precies op het juiste moment trok ze haar vuist terug waarna een fantastisch gevoel me overspoelde en ik warempel wat zaad produceerde. Mijn eerste echte prostaat orgasme was een feit! Dit ook naar grote tevredenheid van de meesteres. Dit hebben we uiteindelijk in meerdere posities herhaald, totdat de kramp in mijn benen schoot.
Ik mocht weer op mijn rug gaan liggen waarna de meesteres nog een laatste verrassing in petto had. Want ze wilde elke druppel zaad uit mijn ballen persen die dag. Er werd een (behoorlijke) sound in mijn plasbuis ingebracht die met behulp van een vibrator uiteindelijk zorgde voor een explosief hoogtepunt, wat door de sound ook een bijzondere ervaring was.

Dus uitgeput maar uiterst tevreden uiteindelijk weer afscheid genomen van deze Roemeense godin na haar beloofd te hebben om haar weer snel te zullen dienen.

Terug
Bovenaan Onderaan