Recensie Irina Chanell, Den Haag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jongeloper

Wandelaar
52
05/05/22
50
1
Vandaag een bezoekje gebracht aan irina in den haag vlakbij geleenstraat. Een van de mooiste transen die ik ooit heb gezien en wat een lichaam. Ze geeft een zeer goede service en zal zeker nog een keer terug komen!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
15
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hierbij nog een review
 
Ik hoop dat je een leuke date krijgt Fredje020. Ze is ook op grindr actief. Ze ontving of ontvangt boven de don suerte bar. Zag haar voorbij lopen. Bij verder contact haakte ik af na haar belachelijk voorstel. Ik denk dat ze meer voor jonge wandelaars gaat.
 
Haha. Haar prijs is 250 euro per uur terwijl ze op haar advertentie een lager bedrag voor neergezet had. Dan ga ik de discussie nog niet eens aan. En typen kan ze blijkbaar ze stuurde me voice berichten via de. Dus beslist geen secretaresse 😅😅😅
 
Ze is een mooi, charismatisch meisje, ze ziet eruit als een pop zoals ze in haar advertentie zegt. Heel beleefd, ze ontvangt je met 3 kussen……. Over het algemeen raad ik het aan. Het is alles wat een man als ik zou willen hebben. Ik zal het zeker herhalen. Het is prachtig.
 
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Fisting
  2. Soft SM
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Squirting
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120+ minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9748438-irina-chanell
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren was ik bij Irina. aanrader en verslavend. Leuke vriendelijke ontvangst op hoge hakken en mooie lingerie, 3 zoenen op de bek. Toen we bij haar thuis aankwamen ging ik snel onder de douche, en zodra ok uit de douche kwame gingen we naar bed. Ze heeft veel sextoys en vervult alle fantasieën, je kunt met haar over alles praten.
 
Gisteren was ik bij Irina. aanrader en verslavend. Leuke vriendelijke ontvangst op hoge hakken en mooie lingerie, 3 zoenen op de bek. Toen we bij haar thuis aankwamen ging ik snel onder de douche, en zodra ok uit de douche kwame gingen we naar bed. Ze heeft veel sextoys en vervult alle fantasieën, je kunt met haar over alles praten.
Deze vind ik een beetje verdacht, ik heb er geen bewijs voor, wel een raar gevoel, met name de opbouw van de tekst
 
Kom op man. De kritiek zie ik nu pas, maar geloof het niet. Wat ik kan zeggen ze doet geen bare.
Oké man, je hebt gelijk. De enige shemale die geen bare doet met haar klanten.
En dat ze bare doet boeit mij niet zo, dat doen ze allemaal bijna. Ze moeten niet zo overgaan liegen.
Je bent zelf in de eerste plaats verantwoordelijk voor jou gezondheid. Dus kan je beter condoom gebruiken vind ik.
 
W

Waroom verdacht?
Net geregistreerd, gelijk een zeer lovende recensie met een tekst die lijkt op een google vertaling, zoenen op de bek bijv. dat zou een Nederlander zo niet opschrijven, ik beweer niet dat het geen echte ervaring is, ik vind het alleen verdacht en dat onderbouw ik met wat ik constateer. Ik kan ongelijk hebben, en als blijkt dat dat zo is geef ik dat probleemloos toe maar tot die tijd blijf ik bij deze mening
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.699
Berichten
731.949
Leden
33.689
Nieuwste lid
Freerun
Terug
Bovenaan Onderaan