Recensie Iris Rendez Vous Prive Made 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Piano man

Wandelaar
69
24/06/22
157
8
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.rendez-vousprive.nl/nl/iris/139582
Totale kosten (in euro)
160+50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag Iris in Made bij RVP bezocht en een heerlijk uurtje met haar beleefd. Ze ziet er geweldig uit met een hele mooie bos krullen en een heel mooi gezicht. We hebben het allemaal wel eens gedacht, en ik denk dat het bij haar nu echt gebeurd is: klaarkomen door beffen. Heb het niet gevraagd (want antwoord is natuurlijk nooit: "nee schat, ik acteerde maar"), maar ben echt 99% zeker 😎.
Kwam door het pijpen al na een half uurtje klaar en geen tweede ronde meer gedaan, maar gezellig gekletst. Toen kwam ik er wel achter dat onze ontmoeting eenmalig was want op de tijden die ik meestal kan is ze meestal niet aanwezig, nu een keertje bij uitzondering wel. Ga eigenlijk niet snel voor een tweede keer naar een dame, vind het leuk om steeds wat anders te proberen. Maar bij haar zou ik zeker vaker gaan.
 
Vandaag Iris in Made bij RVP bezocht en een heerlijk uurtje met haar beleefd. Ze ziet er geweldig uit met een hele mooie bos krullen en een heel mooi gezicht. We hebben het allemaal wel eens gedacht, en ik denk dat het bij haar nu echt gebeurd is: klaarkomen door beffen. Heb het niet gevraagd (want antwoord is natuurlijk nooit: "nee schat, ik acteerde maar"), maar ben echt 99% zeker 😎.
Kwam door het pijpen al na een half uurtje klaar en geen tweede ronde meer gedaan, maar gezellig gekletst. Toen kwam ik er wel achter dat onze ontmoeting eenmalig was want op de tijden die ik meestal kan is ze meestal niet aanwezig, nu een keertje bij uitzondering wel. Ga eigenlijk niet snel voor een tweede keer naar een dame, vind het leuk om steeds wat anders te proberen. Maar bij haar zou ik zeker vaker gaan.
Is dit dezelfde Iris als op de site? Daar staat Rood haar , 24jaar, komt niet overeen met uw criteria? :)
 
Dit staat op de site:
Iris:
Nederlandse kanjer met lang blond haar tot aan haar sexy billen, volle borsten, een hobbyiste pur sang.............
En dat klopt helemaal kan ik je verzekeren!
Denk dat je bij een andere dame hebt gekeken, heb net de link nog even gecheckt en die is juist.
 
Vandaag Iris in Made bij RVP bezocht en een heerlijk uurtje met haar beleefd. Ze ziet er geweldig uit met een hele mooie bos krullen en een heel mooi gezicht. We hebben het allemaal wel eens gedacht, en ik denk dat het bij haar nu echt gebeurd is: klaarkomen door beffen. Heb het niet gevraagd (want antwoord is natuurlijk nooit: "nee schat, ik acteerde maar"), maar ben echt 99% zeker 😎.
Kwam door het pijpen al na een half uurtje klaar en geen tweede ronde meer gedaan, maar gezellig gekletst. Toen kwam ik er wel achter dat onze ontmoeting eenmalig was want op de tijden die ik meestal kan is ze meestal niet aanwezig, nu een keertje bij uitzondering wel. Ga eigenlijk niet snel voor een tweede keer naar een dame, vind het leuk om steeds wat anders te proberen. Maar bij haar zou ik zeker vaker gaan.
Ik dacht eerst dat Iris een jonge dame zou zijn. Hoe ik daarbij kom weet ik niet maar gezien de leeftijdscategorie die je aangeeft is ze dus meer een jonge milf

Even kijken of ik op korte termijn een afspraak kan plannen met haar
 
Mooie ervaringen met Iris. Nu ben ik van plan om haar komende woensdag voor een uurtje te reserveren. Waar ik niet zo dol op ben, zijn tatoeages. Kan iemand mij zeggen of zij die heeft?
 
De vorige keer is het mij helaas niet gelukt om een afspraak met Iris te reserveren. Intussen weet ik dat zij geen tatoeages heeft! Maar nog een andere vraag, ik hou okk van een dame met op z'n een klein beetje intelligentie. Aan de hand van beschrijving profiel bij Lizzie, zou je dat kunnen verwachten. Haar ga ik dus zeker binnenkort reserveren! Maar terug naar Iris; is met haar ook een conversatie mogelijk? Natuurlijk kom ik daar hoofdzakelijk niet voor. Maar echter stel ik toch de vraag. Trouwens, iemand ervaring met Lizzie?
 
De vorige keer is het mij helaas niet gelukt om een afspraak met Iris te reserveren. Intussen weet ik dat zij geen tatoeages heeft! Maar nog een andere vraag, ik hou ook van een dame met op z'n minst een klein beetje intelligentie. Aan de hand van beschrijving profiel bij Lizzie, zou je dat kunnen verwachten. Haar ga ik dus zeker binnenkort reserveren! Maar terug naar Iris; is met haar ook een conversatie mogelijk? Natuurlijk kom ik daar hoofdzakelijk niet voor. Maar echter stel ik toch de vraag. Trouwens, iemand ervaring met Lizzie?
 
Vandaag Iris in Made bij RVP bezocht en een heerlijk uurtje met haar beleefd. Ze ziet er geweldig uit met een hele mooie bos krullen en een heel mooi gezicht. We hebben het allemaal wel eens gedacht, en ik denk dat het bij haar nu echt gebeurd is: klaarkomen door beffen. Heb het niet gevraagd (want antwoord is natuurlijk nooit: "nee schat, ik acteerde maar"), maar ben echt 99% zeker 😎.
Kwam door het pijpen al na een half uurtje klaar en geen tweede ronde meer gedaan, maar gezellig gekletst. Toen kwam ik er wel achter dat onze ontmoeting eenmalig was want op de tijden die ik meestal kan is ze meestal niet aanwezig, nu een keertje bij uitzondering wel. Ga eigenlijk niet snel voor een tweede keer naar een dame, vind het leuk om steeds wat anders te proberen. Maar bij haar zou ik zeker vaker gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan