Recensie Chloe, Rendez-vous Prive, Made 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

L.B.

Stamgast
Forumpionier
466
28/07/21
626
9
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.rendez-vousprive.nl/nl/chloe/139571
Totale kosten (in euro)
85
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs nog eens op goed geluk naar Made gereden. Was drukke dag daar, dus kon maar voor 30 minuten gaan van de keer. Beetje kort voor een goede kennismaking vind ik dan toch, maar toch met Chloe naar de kamer gegaan omdat ze wel een leuk koppie had met fel rood geverfd haar. Eenmaal op de kamer blijkt ze ook nog een paar opvallende piercings te hebben, geeft toch wel aan dat ze een meer alternatief type is.

Chloe kwam nog wel erg onervaren/onwennig over, maar enthousiasme maakt veel goed. Ik mocht in ieder geval overal aankomen enz. Vanwege korte tijd niet veel verder gekomen dan een goede diepe pijpbeurt en een enkel standje neuken. Was wel prima in orde.

Misschien over een paar maanden een keer een vol uur boeken, goede kans dat als ze wat meer ervaring heeft een echt blijvertje wordt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recent ben ik ook bij Chloe langs geweest voor een uurtje. De gok genomen en een afspraak gemaakt.

Chloe heeft haar haar rood geverfd. Ze ziet er leuk uit. Niet dun maar zeker ook niet dik. Goede billen. Voor de rest een echt Hollandse meid naar mijn mening.

Op de kamer pakte ze vrij snel door: snel een douchje daarna op bed snel verder. Kussen/zoenen deed ze maar een tong kwam daarbij niet aan te pas. Na wat voel- en handwerk gingen we over op het serieuze werk. Dat was allemaal meer dan prima.

Eenmaal klaar hadden we nog tijd over en bleek ze ook nog een erg leuke babbel te hebben. Al met al een prima ervaring voor mij!
 
Een paar weken geleden zat ik in de wachtkamer te wachten op mijn afspraak met Chantal, en Chloe kwam langs lopen. Onze blikken kruisten elkaar en moet haar zachte stem zei zij " Hoi, Ik ben Chloe" en liep weer door naar de keuken. Ik was gelijk verkocht en wist gelijk dat ik een afspraak met haar wilde maken. Dat is gisteren na 2 mislukte pogingen gelukt. Aangezien ik voelde dat het wel goed zat, gelijk voor 2 uur gekozen en dit is mij goed bevallen.

Tip als je een date met haar wil, boek deze goed van te voren want ze zit snel vol gepland!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.rendez-vousprive.nl/nl/chloe/139571
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Superfijne GFE date met Chloe gehad. Was voor mij de eerste keer dat ik echt een date in een prive huis had. Leuk huis ook, discrete locatie, ziet er netjes uit, aardige ontvangst. Maar het gaat natuurlijk om de dames.
Had wat gelezen over Chloe op dit forum en vandaar een afspraak bij haar geboekt. Hele leuke nederlandse meid waar je leuk mee kan praten, fijn mee kan zoenen en over het algemeen een hele leuke date mee kan hebben. Zij doet het echt ter hobby en dat merk je ook op een positieve manier. Het is voor mij helaas extreem ver weg anders zou ik zeker vaker gaan. Maar haar kan haar dus zeker aanraden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan