Recensie Lindsey Rendez Vous Privé in Made 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
477
18/02/23
1.512
5
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Soft SM
  6. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
Contact rvp
Totale kosten (in euro)
210euro
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
lindsey rvp in made 🥰 ik heb vandaag een super fijn date gehad met lindsey ze is aardig ,lief ,een echte GFE ze heeft mooie ogen waar je in verdrinkt ,prachtige natuurlijke borsten cup C ze is gezellig brengt je op je gemak ,ze pijpt heerlijk ,en masseert je met haar borsten en handen ze bracht mij in de 7e hemel .lindsey is een aanwinst voor rvp in Made ,de tijd vloog om met haar heerlijke lichaam ,het is een echt knuffel dier 🤭🥰lindsey het was heerlijk eigenlijk te kort volgende keer half uurtje extra je bent een bijzonder likje dame tot gauw 😘😘😘😘H . O ja ze had een super sexy setje aan wat haar goed stond 😍
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://rendezvousprive.nl/nl/lindsey/140794
Totale kosten (in euro)
370
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren middag naar Lindsey geweest. Ik had om 14:30 afgesproken met haar (Blind date) toen ik bij RVP aankwam rond 14:15 was het druk! Ik kon mijn auto achter niet parkeren en moest hem voor in de gras strook zetten. Niet erg voor mijn. Bij binnen komst gelijk aan gegeven dat door dat het zo druk was ik vermoedelijk ook nog moet wachten. Geen probleem heb toch vakantie. Rond 14:45 kwam Lindsey mij halen, haar lieve lach en uitstraling gaf mij gelijk vertrouwen. Na het betalen mochten wij naar kamer 8.

OP de kamer aangekomen viel het lengte verschil ons beide op. Ik kon haar bijna niet zoenen ! zij ging op het bed staan en was makkelijker voor ons beide. Zij is 167 (met hakken) en ik bijna 2M. Echter op het bed merkt je dat verschil niet.
Op het bed eerst wat liggen kroelen en me heerlijk laten pijpen. Hierna lekker in bad om lekker te kroelen en te praten. na een poosje weer terug op bed om verder te gaan, helaas door mijn "probleem" kan ik niet lekker neuken dus niet gedaan maar ben toch lekker klaar gekomen.

Zoals op de site staat is Lindsey een volle dame, aangezien zij kleiner is dan Kim ziet zij er ook echt voller uit. En Ja mensen zij heeft een klein buikje. Maar zij ziet er leuk uit, Ik heb het niet op die silicone Barbie poppen. Ik heb er in het verleden enkele gehad maar waren meestal teleurstellingen. Lindsey daar in tegen was weer een leuke verassing en een leuke tegen pool voor Loïs.

Mocht het na dit verhaal nog niet duidelijk zijn, Ja zij gaat mij terug zien op de kamer. De 2 uur vlogen voorbij !
 
Lijkt mij ook wel leuk en lekker warm,een trui van Lindsey & Daniëlle…😜
Je houd van goeie muziek steely Dan 👍👍👍👍👍even tussen door
Op advies van mede wandelaars, bij Lindsey geweest. Erg leuke vrouw, eerste keer altijd spannend. In woon kamer zag ik Danielle nog. De volgende keer trui met haar en daniele. Dank je wel Lindsey. (Woe avond 20.15)
Veel plezier je zult een fijne geile avond hebben goeie keuze deze 2 dames 😊👍👍👍ook Danielle voor heen Laura is ook lief en leuk ze kijkt je bij het pijpen altijd zo ondeugend aan 🤭en lindsey is een echte topper lief leuk en sexy 🤭👍👍👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan